MuscleMeat

3e Batch DNP

Hoe herken je het beste die 3de batch ?
Heb jij ook die van MP uit zo'n zilverkleurig sealtje ? ( 30x200mg )

Pis me trouwens echt aan alle kanten leeg nu man ... vannacht 3x er uit geweest , dat is me nog niet eerder gebeurd...blijkbaar houd je echt veel meer vocht vast op dnp dan ik dacht.
Gewicht begint nu ook te zakken .... dus echt erg vind ik dat pissen niet :p

Ja, zilverkleurig idd. Die andere 2 waren potjes, dit is de eerste in een soort zakje. Ik piste me ook gek man, niet normaal. Hoe zien jouw caps eruit? Bij mij echt vies geel haha en veel wat ik na die caps aanraakte werd ook lichtelijk tot zwaar geel :D :D

ook geele caps met beetje beige achtige korrels erbij .. bij andere een beige ovaal balletje .. geen idee wat dat is voor spul. ( heb ze dus open gehad )

maar idd , als je het aanraakt heb je dus in no-time je halve keuken/huiskamer geel .. leukste is dat het 2 minuten duurt voor het opkleurt.

zelfs in dat MP potje waar ze nu inzitten krijgen ze het voor elkaar om nota bene in de cap de binnekant van het potje nog geel te krijgen.

pis trouwens wel giga donker geel nu ..tijdens de dnp was het chemisch licht geel .. en nu overdreven donker . misschien trekt dat nog bij.

heeft iemand een link met info over hoe DNP de AR zou upreguleren, ik lees het hier vaak maar kan zelf geen betrouwbare info daarover vinden. danku.

==

DNP is not absorbed at the receptor level. Remember, DNP's fat burning is a byproduct of its poisoning, not a side effect (only drugs have these and they run alongside curative/healing properties, of which DNP as a poison has none). It disallows the body to function properly (as poisons always do), by disabling/uncoupling the mitochondria... there are no receptors involved.

==

Biochem J. 1982 Nov 15;208(2):383-92.
Intracellular inactivation, reactivation and dynamic status of prostate androgen receptors.

Rossini GP, Liao S.

The dynamic status of the androgen receptor in prostate cells was studied by incubation of rat ventral prostate with radioactive 17beta-hydroxy-5alpha-androstan-3-one (5alpha-dihydrotestosterone) in the presence and absence of respiratory poisons and inhibitors of protein and RNA synthesis and also by isotope chasing of the radioactive androgen-receptor complexes. The androgen receptor in the prostate appears to go through a dynamic process of recycling between the cytoplasm and the nucleus as well as an inactivation process. The radioactive androgen-receptor complex, however, is maintained at a constant level for at least 2h during incubation at 37 degrees C, even in the absence of new protein synthesis, suggesting that early androgen actions may not require a depletion of a major portion of cellular receptor. In the presence of 2,4-dinitrophenol, the androgen receptor is rapidly deactivated (half life, 2min). The inactive receptor can be reactivated efficiently by an energy-dependent process, even in the absence of protein synthesis. Receptor binding of androgen and nuclear chromatin binding of the androgen-receptor complex are fast processes; half-maximum binding can be achieved within 1 and 10min respectively. On the contrary, the overall process of the release of the receptor complex from nuclear chromatin and its reappearance in the cytosol fraction has a long half life of about 70min. This slow process may reflect the involvement of the steroid-receptor complex in a time-consuming mechanism that is essential for hormone responses. Actinomycin D can increase the nuclear receptor level by 50% or more. This increase is not due to a decrease in the rate of receptor release from nuclei or to inhibition of DNA degradation by the antibiotic.

PMID: 7159407 [PubMed - indexed for MEDLINE]

==

Ik heb zo het vermoeden dat de mytische receptor clearance eigenschappen die hier aan DNP toegeschreven worden niet veel meer zijn dan de effecten van een standaard PRIME.

diet -> glycogen depletion-> excite/activate receptors to more steroid hormones.

Laatst bewerkt:
DNP kuur log

Ik ben nu 6 dagen bezig, 1e dag 200mg daarna 400mg. ik moet zeggen dat ik vrijwel niks merk van de bijwerkingen. Je merkt wel dat je het iets meer warm heb dan normaal, maar is niet erg. in de nacht zweet je meer dan normaal. Pis is inderdaad geel (sperma ook). verdere uitleg over de werking komt van mijn kant nog in de loop van volgende week

ga eens naar 600 mg ...

op 400mg heb je ook al prima resultaten hoor ...
maar idd , bij 600mg werd de hitte voor mij echt ondragelijk ..en dan met name snachts waardoor je dus echt nog maar amper slaapt.

ik ga het tussen nu en kerst nog 1 x doen maar dan houdt ik het wel bij 400mg als max.
zie je al dat je droger wordt ?

ik had tijdens de kuur dat ik zichtbaar op de buik droger werd terwijl ik gewoon zwaarder was dan normaal.
Nu nog steeds .. de bovenste buikspieren staan er echt goed op ..voorheen amper terwijl ik nu dik 3 kilo zwaarder ben dan dat ik begon :P

maar, succes !

pak die 600 maar kerel.....

maatje van mij die is er ook mee bezig geweest en die vond 600 te veel van het goede en is weer terug gegaan naar 400 is na 2 weken iets meer als 5 kilo kwijt en nu afwachten tot al het vocht weg is....maar volgens hem werkt het dus wel

yooo update???

ik ben ook benieuwd !

ik ben zelf trouwens gisteren gestopt.. kreeg na de laatste 400mg opeens last van rode uitslag en jeuk met daarbij heele dikke ogen.
werd er heelemaal gek van.

nu is het wel bekend dat sommige een allergische reactie krijgen op de dnp en geadviseerd wordt benadryl te nemen. ( werkt dus voor geen meter !! )
Heb zelf vanmorgen "Reactine" gekocht bij de drogist ..binnen een half uur jeuk en rode plekken weg. ogen beginnen er nu ook weer normaal uit te zien.

nu nog het vocht weg ..kan niet wachten want het ziet er goed uit :P
ik heb trouwens ook een dosis van 400mg aangehouden. 600mg is toch echt niet mijn ding.

Laatst bewerkt:
Die troep staat er bekend om om je histamine te verhogen. Kijk ook uit in de dagen erna, ook toekomstige plannen met dit zeer zware gevaarlijke middel OPBOUWEND verhogen, anders komt er een anafalaktische reaktie op je deur kloppen..... Als hij naar je vraagd.... Gewoon zeggen dat je niet thuis bent. Overgens huismerk antihistamine tabs van 2,5 euro hielpen bij mij perfect idd

Kan er nu iemand bevestigen of DNP ECHT de receptoren "klaarstoomt" voor of tijdens cycle(s) ??

Het grote (on-)geluk van internet en forums, je geraakt aan een overvloed van informatie, maar niemand kan je verzekeren of deze correct is of niet... :-((

Terug
Naar boven