AndroidHealthClinic

3e kuur wie o wie helpt me :)

Ehv040

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m78
Vetpercentage
Beste forum leden,

Ben een eindje weg geweest en ben gelukkig weer terug.
Ben niet echt 100% bezig meer geweest met fitnissen.
Ben weer sinds een maandje terug weer goed bezig.

Mijn plan om 3e kuur te zetten is eind december,
Tot dan ga ik is goed tegen aan om mijn fb laag te krijgen en weer kracht ga in blazen in me spieren.
Tot dan wil ik een goeie kuur schema opbouwen.

En wat raden jullie mij aan als ik het volgende wil gebruiken

Test E
Tren E
Winny's

WK 1-12 Test E 600 mg EW ( 2 x 300 mg in een week )
WK 1-10 Tren E 500 mg EW ( 2 x 250 mg in een week )
WK 1-4 Winstrol 50mg ED

Mvg:)

Laatst bewerkt:
Verplaatst..

Als 3e kuur moet je toch zelf wel wat in elkaar kunnen bouwen? Als ik je stats zie zou ik voor een simpele test e only op 375 of 500 mg gaan. Misschien Winstrol kick erbij voor de 1e 4 a 6 weken.

Wat waren je eerste twee kuren?

Waarom gelijk een kuur en niet eerst even op je oude niveau komen zonder kuurtje?

Beste forum leden,

Ben een eindje weg geweest en ben gelukkig weer terug.
Ben niet echt 100% bezig meer geweest met fitnissen.
Ben weer sinds een maandje terug weer goed bezig.

Mijn plan om 3e kuur te zetten is eind december,
Tot dan ga ik is goed tegen aan om mijn fb laag te krijgen en weer kracht ga in blazen in me spieren.
Tot dan wil ik een goeie kuur schema opbouwen, en mischien ook een eetschema?

Wat heb jij gebruikt?en hoe zat je eet en train scheme inelkaar?
Mvg:)

Misschien? Eerst je voeding op orde krijgen, je druk maken om een kuurschema en niet weten hoe je moet eten is natuurlijk een no-go.

Aangezien je pas weer begonnen bent met trainen sowieso niet gaan kuren. Wacht er minimaal een half jaar mee.

• Topic Starter Topic Starter
Kuurtje ga ik pas nemen eind december, tot die tijd denk ik wel dat ik mijn oude kracht fb kan krijgen.

word steeds gekker hier, moeten we ook nog je eetschema en kuurschema voorkauwen?

ben t voor de rest eens met Supersized

Ga eerst een maand of 6 naturel verder trainen, ondertussen kun je een kuur bedenken en hier plaatsten.
Ondertussen moet je je wel aan een goed voeding/trainingsschema houden.

Mvg,

Porter

Denk dat je hele grote kans op blessures hebt als je niet eerst wat op niveau komt! Gewoon lkr knallen in the gym!

Ik begin ook pas met kuren wanneer ik me oude kracht terug heb en dat zal over 2 maandjes wel zijn.

3 kuurtjes achter de rug en nog steeds zulke achterlijke stats hebben, wordt eens ff wakker man :roflol:

Ben een tijdje weg geweest... niet kunnen eten en trainen. meer wil ik er niet over kwijt.

maar wat dachten jullie van deze kuur opstelling

Testosterone enanthate
Trenbolone enanthate
Oxymetholone (Anadrol) of Stanozolol Micronized (Winstrol)

?

Ben een tijdje weg geweest... niet kunnen eten en trainen. meer wil ik er niet over kwijt.

maar wat dachten jullie van deze kuur opstelling

Testosterone enanthate
Trenbolone enanthate
Oxymetholone (Anadrol) of Stanozolol Micronized (Winstrol)

?

Hoeveelheden erbij geven zou handig zijn?

Week 1-4 Oxandrolone (Anavar) 0f Stanozolol Micronized (Winstrol)
Week 1-10 tren
Week 1-12 test
week 15-19 nolvadex

Oxandrolone (Anavar) 0f Stanozolol Micronized (Winstrol) : 40mg Per dag,
tren:200 mg per week,
test: 500 mg per week,
Nolvadex: 20 mg per dag,

voorstel van ehv040 is wel goed, maar dan test op 250mg zetten.
zn BF is al best aan de hoge kant nl

Aanpassingen aan spieren is een week of 5-10 maar aanpassingen aan pezen is iets van 300 dagen (info van fysio) Door een kuur te nemen al over een maand krijg je spiergroei en een drang om maximaal te trainen. Ik heb geen idee of het bij mij de oorzaak was maar ik heb een peesscheur in mijn biceps gehad tijdens een kuur na wat lang te weinig trainen. Het idee van Porterhouse (6mnd naturel trainen) lijkt me daarom wel zo veilig.

Indien je toch kuurt, houd het aantal reps dan relatief hoog en ga niet op 1-5 reps trainen.

Verder zie ik het punt nooit zo dat je met een relatief laag vet% als 15 procent je niet zou kunnen kuren. Dat kan imo best maar gebruik dan een middel als 400-600mg mast erbij of een ai. Of kuur met een niet (sterk) aromatiserend middel als primo, npp, .....

Aanpassingen aan spieren is een week of 5-10 maar aanpassingen aan pezen is iets van 300 dagen (info van fysio) Door een kuur te nemen al over een maand krijg je spiergroei en een drang om maximaal te trainen. Ik heb geen idee of het bij mij de oorzaak was maar ik heb een peesscheur in mijn biceps gehad tijdens een kuur na wat lang te weinig trainen. Het idee van Porterhouse (6mnd naturel trainen) lijkt me daarom wel zo veilig.

Indien je toch kuurt, houd het aantal reps dan relatief hoog en ga niet op 1-5 reps trainen.

Verder zie ik het punt nooit zo dat je met een relatief laag vet% als 15 procent je niet zou kunnen kuren. Dat kan imo best maar gebruik dan een middel als 400-600mg mast erbij of een ai. Of kuur met een niet (sterk) aromatiserend middel als primo, npp, .....

Hallo bedankt voor je reactie
mijn reps bestaan uit 8-10-12, 3 maanden naturel trainen zou dat dus niet genoeg zijn?
ik probeer mijn fb nu laag te krijgen, na hoeveel % moet die dus minimaal gaan 15%?

Terug
Naar boven