XXL Nutrition

3e kuur wie o wie helpt me :)

Hallo bedankt voor je reactie
mijn reps bestaan uit 8-10-12, 3 maanden naturel trainen zou dat dus niet genoeg zijn?
ik probeer mijn fb nu laag te krijgen, na hoeveel % moet die dus minimaal gaan 15%?

15 procent staat in je stats, daarom noemde ik het. Ik kan niet zeggen tot welk vet% je kan kuren, strongman kuren ook en die zijn niet bepaald mager vaak. Wat ik eerder schreef; je kan met mast naast test goed oestrogeen binnen de perken houden. En er zijn dus middelen die niet omzetten naar oestogeen. Wat je wel moet bedenken nu al is dat je NIET moet gaan cutten na je kuur.

• Topic Starter Topic Starter
15 procent staat in je stats, daarom noemde ik het. Ik kan niet zeggen tot welk vet% je kan kuren, strongman kuren ook en die zijn niet bepaald mager vaak. Wat ik eerder schreef; je kan met mast naast test goed oestrogeen binnen de perken houden. En er zijn dus middelen die niet omzetten naar oestogeen. Wat je wel moet bedenken nu al is dat je NIET moet gaan cutten na je kuur.

Hartelijk dank voor je wijze informatie

---------- Toegevoegd om 00:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:21 ----------

En wat raden jullie mij aan als ik het volgende wil gebruiken

Test E
Tren E
Winny's

WK 1-12 Test E 600 mg EW ( 2 x 300 mg in een week )
WK 1-10 Tren E 500 mg EW ( 2 x 250 mg in een week )
WK 1-4 Winstrol 50mh ED

3 kuurtjes achter de rug en nog steeds zulke achterlijke stats hebben, wordt eens ff wakker man :roflol:

Volgens mij is hij er erg duidelijk in dat hij 2 kuurtjes achter de rug heeft.
Wordt eens ff wakker man :roflol:

---------- Toegevoegd om 11:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:05 ----------

Hartelijk dank voor je wijze informatie

---------- Toegevoegd om 00:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:21 ----------

En wat raden jullie mij aan als ik het volgende wil gebruiken

Test E
Tren E
Winny's

WK 1-12 Test E 600 mg EW ( 2 x 300 mg in een week )
WK 1-10 Tren E 500 mg EW ( 2 x 250 mg in een week )
WK 1-4 Winstrol 50mh ED

Gast kom op, als je al 2 kuurtjes heb gedaan weet je zelf ook wel wat een goede kuur is en wat niet.
Ga nog een paar maandjes trainen, pomp die zooi dr in en laat weten hoe het is gegaan.

Succes :thumb:

• Topic Starter Topic Starter
Volgens mij is hij er erg duidelijk in dat hij 2 kuurtjes achter de rug heeft.
Wordt eens ff wakker man :roflol:

---------- Toegevoegd om 11:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:05 ----------

Gast kom op, als je al 2 kuurtjes heb gedaan weet je zelf ook wel wat een goede kuur is en wat niet.
Ga nog een paar maandjes trainen, pomp die zooi dr in en laat weten hoe het is gegaan.

Succes :thumb:

Dankjewel,

Eerste kuur had ik 6 kg overgehouden 2e kuur ben ik alles kwijt geraakt, wegens prive omstandigheden niet optimaal kunnen eten en kunnen trainen. Vandaar dat ik nog steeds geen hoge gains heb. Maar ik ben al goed aan het trainen zoals ik al zij , ben ik van plan om het eind december te zetten will knallend de nieuwe jaar in gaan.

Sommige zeggen high test low tren , heb hier over topic gelezen maar ben er nog steeds niet uit.
Iemand suggesties?

Mvg

Terug
Naar boven