XXL Nutrition

3e kuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Leuke van dit forum is dat iedereen altijd erg goede adviezen geeft. Echter kijk je bij hun foto's, dan zijn het allemaal kleine mannetjes. Verstandig om advies van hun op te volgen of van een wedstrijdbodybuilder die al jaren meedraait.... ????

Maar goed... Moet idd niet zeiken!! Anders had ik die vraag niet moeten stellen...


Blijft leuk dit forum....

Hehehe...allemaal kleine mannetjes he?
Weer je wat jij moet doen, niet meer posten hier.
Vraag gewoon aan die wedstrijd bb-er!


Succes stratemaker!!!
 
Van mij hoef je in iedergeval geen tips meer te verwachten , marechaussee wannabee ventje. Wat maakt het nu uit of iemand groot of klein is. Mensen proberen jou te behoeden om een grote fout te maken en dan krijgen ze stank voor dank dat het zogenaamd kleine mannetjes zijn.
Maar ik daag je uit POST EEN FOTO en ga anders lekker fietsen.
 
Die gast kan groot en ervaren zijn, maar zn kennis is achterhaalt. Opbouwen heeft alleen nadelen, geen voordelen. Dus, miss zegt dit dat je niet zomaar alles moet aannemen maar gewoon kunt uitgaan wat hier door meerdere mensen beweerd wordt ipv 1 dude..

Pcies, jij lijkt mij dus zo'n "dude" zonder eigen mening die met de grote menigte op dit board meelult. Waar baseer jij dit allemaal op? heb je zelf ervaring met op en afbouwen of neem je dat zomaar aan van anderen hierzo?

Gaat het hier nou over "het hebben van achterhaalde kennis" of misschien om onze sport? groot zijn/worden en blijven hetgeen op diverse manieren kan? Er zijn meerdere wegen die na Rome leiden.
Hij draait voorlopig wel wedstrijden, en heeft waarschijnlijk een shape waar jij dus van kan dromen.

Iets dat "uit de ouwe doos" komt kan vandaag de dag nog werken en voor succes staan. Da's met alles zo, OOK met kuren
 
Laatst bewerkt:
Pcies, jij lijkt mij dus zo'n "dude" zonder eigen mening die met de grote menigte op dit board meelult. Waar baseer jij dit allemaal op? heb je zelf ervaring met op en afbouwen of neem je dat zomaar aan van anderen hierzo?

Gaat het hier nou over "het hebben van achterhaalde kennis" of misschien om onze sport? groot zijn/worden en blijven hetgeen op diverse manieren kan? Er zijn meerdere wegen die na Rome leiden.
Hij draait voorlopig wel wedstrijden, en heeft waarschijnlijk een shape waar jij dus van kan dromen.

Iets dat "uit de ouwe doos" komt kan vandaag de dag nog werken en voor succes staan. Da's met alles zo, OOK met kuren

Hoe lief ik jou ook vind:

Hij lult misschien wel mee, en misschien ook niet.
weet jij het?

Het punt is dat hij het niet hoeft uit te proberen of ervan overtuigd te zijn dat het niet hoeft.

Maar misschien zeg je dit wel omdat jijzelf niet gaat nakuren (toch)?
 
Hoe lief ik jou ook vind:

Hij lult misschien wel mee, en misschien ook niet.
weet jij het?

Het punt is dat hij het niet hoeft uit te proberen of ervan overtuigd te zijn dat het niet hoeft.

Maar misschien zeg je dit wel omdat jijzelf niet gaat nakuren (toch)?

Ja ik denk dat hij meelult ja. Iedereen zegt dat toch? terwijl de helft het nog nooit IN PRAKTIJK geprobeert heeft. Ik weet het wel ja, mede door zelf geexpirimenteerd te hebben:

Op en afbouwen en een constante dosis is bij mij IIG geen verschil in werking. Recente studies met creatine bewezen zelfs al hetzelfde. gewoon lang blijven nemen 10 gram per dag en tadaaaaaa, terwijl iedereen er bij zweert de eerste week te laden met 20 gram per dag? Niet dat je creatine kunt vergelijken met the real deal, maar waar het op neerkomt is dat je door toediening van medicijnen in grotere hoeveelheden naar een positieve stikstofbalans toewerkt. Of je dat nu doet met kleine dosissen en die opbouwt en omhoogschroeft, 10 weken constant houdt, of in 4 weken elke dag er ladingen inpropt, whatever. Anabolen blijven anabolen, ongeacht de innamefrequentie en de hoeveelheden
Uitspraken als "we leven in 2006"" noem ik dus een hype, en ik ben van mening dat je met "oldscool" nog steeds mooie resultaten kunt boeken-maar da's mijn mening.
 
Laatst bewerkt:
Ik zie geen reden om een kuur op te bouwen.
Deze exogene stoffen zijn niet giftig en je lichaam zal dus niet plots afsterven.

Een min of meer gelijke afgifte zorgt er bij voor dat ik geen maanlandschap op mn rug en schouders heb.

Ook afbouwen zie ik het nut niet van in.
Ga er maar vanuit dat je productie minimaal is.
Het laatste wat je wil is die endogene productie lang uitstellen met steeds lagere doseringen.
 
Ik zie geen reden om een kuur op te bouwen.
Deze exogene stoffen zijn niet giftig en je lichaam zal dus niet plots afsterven.

Een min of meer gelijke afgifte zorgt er bij voor dat ik geen maanlandschap op mn rug en schouders heb.

Ook afbouwen zie ik het nut niet van in.
Ga er maar vanuit dat je productie minimaal is.
Het laatste wat je wil is die endogene productie lang uitstellen met steeds lagere doseringen.

Gelijke afgifte? Iets is toch altijgend of dalend?
Ja die theorie van snel weer endogene productie weer op peil baseer je op jouw 4 weekse monsterkuur, dat snap ik ook wel. Anderzijds weet jij ook wel dat je niet in 4 weken weer hersteld omdat je lichaam mega-opdonders krijgt met dat soort geintjes.

Wat ik bedoel te zeggen is dat er zoveel mogelijkheden zijn om te kuren, en dat op en afbouwen van "the 80's" is en de kuren hier van 2006???. Allemaal hardstikke tof maar Arnold deed het dan verdomd goed in zijn tijd. Komt waarschijnlijk omdat ie zich volvrat en spoot met alles wat er te krijgen was. Veranderd nix aan het feit dat 99% van t board droomt van "die lichamen uit de jaren 70-80".Estetisch en zonder monstergut :p


Ik had het over Koen85 die direct z'n oordeel klaar heeft "omdat iedereen dat zegt". Gewoon je ding blijven doen en kijken wat voro JOUW werkt bedoel ik hier mee te zeggen. Er zijn meer uitzonderingen op regels dan men vaak vermoed. Niet meelullen met de menigte. Wees jezelf, jij bent uniek, net als JOUW lichaam, waar er maar 1 van rondloopt.

Over 20 jaar zijn die schema's die hier staan zwaar klote en moet het allemaal weer anders......... :roflol:
Goh wat waren wij toen sukkels met die superadviezen van nu
 
Laatst bewerkt:
8 weken d-boll waarvan 3 op 15mg???in een massakuur
 
Leuke van dit forum is dat iedereen altijd erg goede adviezen geeft. Echter kijk je bij hun foto's, dan zijn het allemaal kleine mannetjes. Verstandig om advies van hun op te volgen of van een wedstrijdbodybuilder die al jaren meedraait.... ????

Maar goed... Moet idd niet zeiken!! Anders had ik die vraag niet moeten stellen...


Blijft leuk dit forum....
ben je zelf zo gruwelijk klein dan omdat je met dit kuurvoorstel komt :rolleyes:
 
wtf? get on topic! i.p.v elkaar onderuit te schoppen wie groot of klein is, discussieer eens verder? ik ben benieuwd wat de uitkomst is namelijk.
 
Idd, die lange: al jou posts die ik NET las hebben niks bijgedraagt. Ik daarintegen met mn MEELULLEN, heb op zn minst geprobeert de TS te helpen..:)

Ik ben er iig van overtuigd dat de TS eerst zich wat beter moet inlezen, anders krijgt ie alleen maar info van mensen die een beetje meelullen en zelf niks gelezen hebben zoals ik.
 
Idd, die lange: al jou posts die ik NET las hebben niks bijgedraagt. Ik daarintegen met mn MEELULLEN, heb op zn minst geprobeert de TS te helpen..:)

Ik ben er iig van overtuigd dat de TS eerst zich wat beter moet inlezen, anders krijgt ie alleen maar info van mensen die een beetje meelullen en zelf niks gelezen hebben zoals ik.

Koen:
1. je bedoeld "Bijgedragen?" ipv Bijgedraagt? DaarENtegen ipv INtegen :p
2. Mijn laatste post voegen nix toe, klopt daarom staan ze ook buiten deze sectie. Ik verzin geen domme posts in de anabolensectie zoals jouw.

Het zal vast goed bedoeld zijn gozer maar IMO kwam het gewoon over als weer zo'n lulhannes die schreeuwt wat een ander ook doet.
Geen aanval op jouw, ik ken je verder niet. Maar laat int vervolg je uitspraak gefundeerd zijn op basis van feiten of kennis door eigen gebruik ipv meelullen met de menigte en mensen die je niet kent de grond in trappen terwijl ze al meer bereikt hebben dan jij waarschijnlijk ooit zult doen
 
Dude, ik heb zo veel gelezen dat ik wel wat kennis heb hoor. Miss geen ervaring maar zoals we al achter zijn gekomen eerder in dit topic zegt dat per definitie ook helemaal niks..
Beetje vreemd trouwens dat jij mijn vocabulair moet verbeteren, is maar een forum hoor;)
 
Dude, ik heb zo veel gelezen dat ik wel wat kennis heb hoor. Miss geen ervaring maar zoals we al achter zijn gekomen eerder in dit topic zegt dat per definitie ook helemaal niks..
Beetje vreemd trouwens dat jij mijn vocabulair moet verbeteren, is maar een forum hoor;)


Ja man ervaring zegt helemaal nix "dude" :roflol:
 
Ok kappen nu kinders.

Dit is het al het 2e topic dat zo ontspoord binnen 48 uur. Kappen en jullie gezeur uitvechten via mail/msn/postduif.

Vraag het niet meer aardig vanaf nu, ok? :)
 
HEEEEEEEEy ben je ook weer terug van vakantie J? :)
 
Hier komen enkel kleine LIEVE jongens zoals je ziet mariejossé :D
 
Leuke van dit forum is dat iedereen altijd erg goede adviezen geeft. Echter kijk je bij hun foto's, dan zijn het allemaal kleine mannetjes. Verstandig om advies van hun op te volgen of van een wedstrijdbodybuilder die al jaren meedraait.... ????

Maar goed... Moet idd niet zeiken!! Anders had ik die vraag niet moeten stellen...


Blijft leuk dit forum....

Bij die "wedstrijdbuilder" gaat het blijkbaar alleen om groeien en meer groeien. Echter hier staat gezondheid voorop..
 
Back
Naar boven