XXL Nutrition

3x pw trainen tijdens kuur

Sergeant

Advanced Bodybuilder
Waardering
60
Lengte
1m76
Massa
86kg
Vetpercentage
14%
Goedemiddag heren,

Precies nu ik begonnen ben met test e kuurtje kan ik maar 3x pw trainen.In hoeverre gaat dit mij tegenwerken ik train op deze manier:

Di: borst + zijkant en achterkant schouders
Wo: armen +benen
Za: rug + voorkant schouders

Traps en buik pak ik altijd als k nog extra puf heb. Ik ben genoodzaakt dit te doen ivm werktijden vriendin en op andere dagen heb ik de kleine.

Ga ik hier nog resultaat mee boeken is de vraag, uiteraard als eten etc goed zit.

Alvast bedankt
Gr

Lijkt mij helemaal geen probleem. Rust kun je goed gebruiken om te groeien, wellicht iets langer trainen. Niet veel, maar gewoon net dat beetje extra wat je kunt pakken door de AAS.

Doe dan beter:

Borst + front/side delt + triceps
Rug + biceps + traps
Quads + hams + kuiten

Kan prima, trainings schema's vallen over te twisten. Persoonlijk zou ik voor fullbody gaan met 3x in de week.

Fullbody? In mijn ogen is alles trainen niks trainen. Beter 2 grote spiergroepen en een kleine pakken. In mijn ogen dan.

triceps sowieso niet de dag na borst doen.

• Topic Starter Topic Starter
Tricep na borst heb ik geen probleem mee. Ze groeien prima en ik vind het fijne om een aparte armen dag te hebben.

Benen is al een dag opzich.. ben na quads/hams al gebroken.

schouders op een borst dag is het k*tste wat je kan doen, vind ik..
beter bij rug zetten

• Topic Starter Topic Starter
schouders op een borst dag is het k*tste wat je kan doen, vind ik..
beter bij rug zetten
Daarom doe ik alleen zij en achterkant op die dag.

Nog even een vraag.
Als ik de laatste heb gezet, 2wk later ga ik op vakantie. Dan begin ik ook met de nakuur, ik kan op de camping naar sportschool, alleen wat zal beter zijn ivm massa verlies?
Kuur 2wk doortrekken en daarna nakuur of gewoon 10wk en dan beginnen met nakuur als ik op vakantie ga. Kuur is trouwens test e 500mg ew 10wk. Weet namelijk niet wat de extra sides oid gaan doen die extra weken

zou m dan nog effe doortrekken, lekker blijven doortrainen en vreten.. niks aan de hand

2 grote en 1 kleine is toch full body hahaha. Strong post

Ik weet niet maar ik noem borst/biceps/traps niet mijn hele lichaam! Weet niet hoe jij erover denkt! Fulbody is bij mij zoiets als de spartacus workout. Waar je je hele lichaam aanspreekt. 2 grote 1 kleine spiergroep is bij mij geen fullbody!

Strong post bro!

Fullbody kan wel goede resultaten geven hoor, maar je moet van die trainingen houden, ik persoonlijk niet.

Rug schouders
Benen
Borst armen

Epic!

Terug
Naar boven