XXL Nutrition

3XL geen naturel!?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik meende ergens gelezen te hebben (op br.nl mss?) dat hij ooit eens een kuurtje met dbol heeft gedaan. ;)

• Topic Starter Topic Starter
Key 2 succes is dus toch D-boll... En iedereen hier op t forum die D-boll only's maar afkeuren :roflol: :roflol:

Monster topic :thumbup:

WTF!!!!!!! 3XL geen natural???

Zoiets heet clean dan.

Verder beviel zijn kuur niet goed en toen verder gegaan als natural. Meen dat hij dit wel heeft uitgelegd hier.

Hmmm moet je daarvoor een topic openen?

Hmmm moet je daarvoor een topic openen?

Tja, weet niet.

Hij is toch wel een voorbeeld voor velen hier met zijn natural status. Toen ik er achter kwam paar jaar terug had ik ook zoiets van wtf, maar toen was er meen ik ook een topic waarin hij alles heeft verteld.

• Topic Starter Topic Starter
Ja volgens iedereen is hij naturel en wordt juist zo gerespecteerd omdat hij naturel is. Nu blijkt dat de man die altijd als naturel gezien werd geen naturel te zijn. Shocking.. Nog steeds diep respect voor die gozer, maar had t niet verwacht :D

Zoiets heet clean dan.

Verder beviel zijn kuur niet goed en toen verder gegaan als natural. Meen dat hij dit wel heeft uitgelegd hier.
Meen ik me ook te herinneren inderdaad. En wat zou het verder ook uitmaken... Heb nog steeds respect voor zijn kennis en daar verandert dit niks aan. :)

Ben wel eens benieuwd hoe hij eruit ziet. Bestaan er foto's van onze profeet 3XL, of zijn deze verboden? :o

Meen ik me ook te herinneren inderdaad. En wat zou het verder ook uitmaken... Heb nog steeds respect voor zijn kennis en daar verandert dit niks aan. :)

Wou net zeggen. De gast is gewoon a ****ing genius!!! :)

Wat maakt het dan ook eigenlijk uit.

Ben wel eens benieuwd hoe hij eruit ziet. Bestaan er foto's van onze profeet 3XL, of zijn deze verboden? :o

Als je goed zoekt zijn ze wel te vinden. En die kuur, tja... dat zou dan dus al 26 jaar geleden zijn. Niet echt een big deal dus, lijkt me.

Post ze dan.

Boeie !!!!
Wees blij dat hij zijn kennis deelt op dit forum en toon respect .

Zoals gezegd heeft hij dit zelf al langer toegegeven. Meen dat hij zei rond de 10kg te zijn aangekomen, maar ook weer alles is kwijtgeraakt.

Op het eerste gezicht zou je dus zeggen dat hij er niks aan heeft gehad. Maar is dit eigenlijk wel zo? Is het niet zo dat je na zo'n kuur makkelijker die verloren kg's weer terugwint, dan wanneer je nooit gekuurd zou hebben in the first place? Er is toch zoiets als spiergeheugen? Je lichaam heeft immers al eens mogen proeven van die extra kilo's...

Beetje off-topic misschien, maar ik vroeg me dit al een tijdje af :)

Beating a dead horse...

Theoretisch mag je iemand die een (deel van een) kuur heeft gedaan geen naturel noemen, maar WTF boeit dat?

3XL heeft meer kennis dan de meesten hier en naar mijn mening is een kuurtje van deca only van 26jr geleden niet echt meer van invloed... :rolleyes:

RESPECT voor de man! :thumb:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Kansloos in het kwadraat om hier een topic over te openen. ALtijd dat gezeik of iemand natural is of niet. Als je gebruikt moet je dondersgoed weten wat je doet en is voeding, rust en training nog belangrijker.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven