MuscleMeat

4 daagse split

a3tjuh

Novice
Waardering
2
Goedemiddag,

Ben een tijdje geleden overgestapt van rippetoe naar 4 daagse split en vraag me eigenlijk af of mijn schema wel goed is.

Ma: SChouders, traps
military press 3*5 (zelfde gewicht)
Side raises 12-10-8 (gewicht oplopend)
Bent over side raises 12-10-8 (gewicht oplopend)
Shrugs 12-10-8 (gewicht oplopend)
Upright rows 12-10-8 (gewicht oplopend)

Woensdag: Rug
Deadlift 3*5 (zelfde gewicht)
Chin ups 3* tot failure
BOR 12-10-8 (gewicht oplopend)
Seated cable rows 12-10-8 (gewicht oplopend)

Vrijdag: Borst, triceps
bench press 3*5 zelfde gewicht)
Incline DB press 12-10-8 (gewicht oplopend)
DB flyes 12-10-8 (gewicht oplopend)
Dips 3*10
Tricep pulldown 12-10-8 (gewicht oplopend)
Standing tricep extension 12-10-8 (gewicht oplopend)

Zondag: Benen biceps
squat 3*5 (zelfde gewicht)
leg press 12-10-8 (gewicht oplopend)
leg extension 12-10-8 (gewicht oplopend)
Hams oefening (omgekeerde leg extension) 12-10-8 (gewicht oplopend)
Standing calve raise 12-10-8 (gewicht oplopend)
Barbel curls 12-10-8 (gewicht oplopend)
Hammer curls 12-10-8 (gewicht oplopend)

Graag input

MVG
A3

Ziet er netjes uit hoor. :thumbs:
Je kan er nog voor kiezen om biceps bij rug te doen. Dan heb je iets meer tijd voor je benen, er zou nog wel een hams en een kuiten oefening bij kunnen eventueel.
Als het voor jou werkt, lekker doorgaan....

Succes.

mooi schema. Dit is vooral bedoeld om de nadruk te leggen op de biceps neem ik aan? Zelf doe ik mijn biceps altijd na rug, dan zijn ze wel al wat uitgeput maar maakt niet uit, ze groeien goed. =) Je kan, zoals Meccanicc zegt, er nog een hamstring en kuiten oefening doen, of je doet gwn die oefening 5 sets.

4daagse split

Dit schema lijkt echt veel op dat van mij. Alleen train ik 5 dagen met de armen op dag 5. Voor mij werkte het goed, dus ik ben benieuwd! Ziet er in ieder geval goed uit...:)

• Topic Starter Topic Starter
Dank jullie voor de reacties, wil binnenkort starten om voor de eerste keer te cutten, ben op dit moment bezig met mijn voedingschema. Kan ik dit trainingschema blijven gebruiken of ga ik dan teveel spierkracht verliezen?

Dank jullie voor de reacties, wil binnenkort starten om voor de eerste keer te cutten, ben op dit moment bezig met mijn voedingschema. Kan ik dit trainingschema blijven gebruiken of ga ik dan teveel spierkracht verliezen?

Ik denk dat het dan wel goed komt met dit schema... als je van nature al wat lager bf hebt zal een ander eetpatroon wonderen doen. Zit je wat hoger, dan zou ik toch wat cardio erbij inplannen.

Succes,

Ross

Terug
Naar boven