Fitness Seller

4 daagsschema

3's

Cool Novice
Waardering
0
ma
borst -triceps

di
rug- biceps

woe
rust

do
benen- buik

vij
schouders- onderarmen

za
cardio (hometrainer of mountenbike niet te intensief)

zo
rust

21j 1m76 80kg 18%

ziet er goed uit kerel, heb een paar maanden getraind om indentieke wijze en goede resultaten gehaald. zou na elke training ook nog een kwartier cardio doen om je vet % meer naar beneden te brengen. voordeel is dat je dan ook meer kan eten.

zorg dat je niet meer dan drie kwartier a een uur krachttraining doet en dan ook nog kwartiertje cardio. icm een goed voedingsschema gaat het dan helemaal goedkomen.

succes

Latin spirit zei:
zou na elke training ook nog een kwartier cardio doen om je vet % meer naar beneden te brengen. voordeel is dat je dan ook meer kan eten.

1. vet% naar beneden brengen kan alleen in de cut (of je moet wel ERG clean bulken)
2. nog meer moeten eten in de bulk is niet altijd een voordeel
3. uiteraard is cardio wel goed

Ziet er goed uit :thumbs:

Haha, ik volg bijna het zelfde schema. Aleen geen cardio op zaterdag.

• Topic Starter Topic Starter
nu voor de oef dacht ik het volgende en nu 10-10-10 of 10-8-6 ???

ma

borst:
dumbbell bench press 10-8-6 24kg
'' fly 12-10-8 14 kg
'' incline bench press 12-10-8 14kg
'' pullover 3x8 22kg

triceps:
rope presdown
close grip bench press
kickbacks

di

rug:
cable front pulldown
bent over row
close grip chin up
barbell shruggs

biceps:
cable V curl
barbell curl
concentration

woe

rust

do

benen:
squat
leg extention
standing calf raises

buik:
leg raise
crunhes

vrij

schouders:
barbell row
military press
dumbbell front lateral
cable rear lateral raise

za rust
zo rust

Laatst bewerkt:
Ik ben opzoek naar een goed trainings-schema. Ik train 4 keer per week.
Ik ben 1.68m, weeg 56 kg en ben 21. Ik ben al 8 kilo afgevallen het afgelopen jaar, maar nu wil ik geen gewicht meer verliezen maar spieren ontwikkelen.

Weet iemand wat ik kan gaan doen?

Ik hoor het graag van jullie!

Groetjes

Eten, eten en nog eens eten gepaard met een goede training, ik gebruik een soortgelijk schema als het bovenstaande ;) .

Ik zou ma en do omruilen, als je op maandag borst traint en dinsdag rug dan kan de spierpijn in je borst je rug trainen in de weg zitten. Met rug stretch je veel met je armen boven je hoofd denk aan pull down bewegingen en met veel spierpijn in je borst is dit niet fijn.

Plus dat benen voor een heleboel mensen een zwak punt zijn als je ze na je rustdag op zondag traint dan ben je fris en kan je ze hard aanpakken.

En het is goed dat je cardio doet bulk of niet. Door de cadio in je bulk breng je stofwisseling omhoog hierdoor kan je meer eten en heb je dus meer voedingsstoffen om te groeien.
Ook beperk je de aanzet van nieuwvet.

Nog een paar tips voor je schema..

Doe zowel voor borst als triceps eerst je press oefeningen en dan pas flyes en cable pushdowns.

Voor rug begin met je chins en pull downs en dan rows. En voor biceps eerst de barbell curl en dan het dumb en kabel werk.

Benen is ok maar waar is je hamstring oefening??

schouders barbell row? leg dat is uit bedoel je mischien upright row? Begin ook hier met de presses en dan de raises shruggs upright rows etc..

Peace B.

Dieuw start een nieuwe threat..No hijacking here..

• Topic Starter Topic Starter
@behomont en rest ;)

thx dude's dit helpt me een heel stuk opweg :thumbs:

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven