XXL Nutrition

4 Dbol dan 4weken winstrol...

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
jullie denken dat ik niks weet.. mijn oom heeft tot zijn 45ste
full.time body building gedaan ,hij is 2 jaar gestopt maar hij weet alles...hij heeft ook aan van die body buildings shows meegedaan dus vraag alles eigenlijk aan hem,heb van jullie geen tips nodig...
en voor de 2de keer ik bloow al lang niet meer...vraag alleen maar wat jullie ervaringen zijn met diana en winny.. mjaa jullie snappen dat niet egt !!

hoe kunne mensen zonder levenservaring daar nou iets over zeggen btw... mjaa blijf men vraag niet herhalen lijk wel zo een antwoord app:(eraat

ik zal is kijken hoe ik die stats moet invullen ;)
heb wel een voedings schema maar moet em wat aanpassen denk want word snel dik en wat je ook zegt van diana kom je snel aan maar ligt ook aan je voeding want die kilo's komen toch via je mond :D

je kan er pas over praten
als je het zelf hebt meegemaakt normaal gesproken
mjaa ik ga geen woorden meer vuilmaken met die internet stakkers

je kan er pas over praten
als je het zelf hebt meegemaakt normaal gesproken
mjaa ik ga geen woorden meer vuilmaken met die internet stakkers

denk dat ik zat heb meegemaakt met AS om er wel t één en ander over te weten ;) en met mij 9/10 die hier antwoorden.

Vraagje , waarom wil je na 2 jaar "stuntelen" in 1x aan de dbol én de winstrol ? Kan me totaal niet voorstellen dat jou oom ( mits hij echt BB-er is geweest ) dat voorsteld. Zou het niet verstandiger zijn om eerst je eet en trainingsschema's op orde te hebben zodat je als eerst daar t maximale uit kunt halen ???

Als je oom echt een BB-er is dan weet ie dat dbol buiten veel kracht en spiergroei geven ook veel vasthoud. + het feit dat jezelf aangeeft dat je aanleg hebt om vet aan te zetten ,.... Eerder zou ik dan winstrol only pakken,.... vraag maar eens aan hem. Sry dat ik het zeg maar ik betwijfel dat je hem ook AS gerelateerde vragen steld,.... zoiets had een BB-er nooit voorgesteld aan iemand die 2 jaar iets doet + makkelijk vet vast houd ,... helemaal niet net voor/in de zomer ,....

Zou lekker alles op een rijtje zetten qua voeding en trainen ,... en eerst daar max op gainen !

jullie denken dat ik niks weet.. mijn oom heeft tot zijn 45ste
full.time body building gedaan ,hij is 2 jaar gestopt maar hij weet alles...hij heeft ook aan van die body buildings shows meegedaan dus vraag alles eigenlijk aan hem,heb van jullie geen tips nodig...
en voor de 2de keer ik bloow al lang niet meer...vraag alleen maar wat jullie ervaringen zijn met diana en winny.. mjaa jullie snappen dat niet egt !!

:roflol:

hij heeft voor mij een schema gemaakt, ik wou eerst perse oral doen en als ik dan een half jaar of een jaar verder ben injecties..kijk gewoon hoe dit uitpakt,
en ik denk dat ieder zijn eigen manier van aanpak heeft kwaa eten, niet voor ieder1 is het zelfde het beste..mjaa dat snap je wel. houd me ook aan een dieet heb ik zelf gemaakt maar denk dat ik binnekort aan hem adviesen ga vragen en hem er 1 laat opstellen kom wel aan maar weet niet of het van de spier groei is of vet...

het is nog 7weken, volgens een train maatje van me loop alles gewoon goed dus het zal wel goed zijn. en ik voel me goed dus het zal wel goed zitten..

Stoney, 2 topics over dezelfde onzin is echt teveel.

Los daarvan denk ik dat je maar je oom moet vragen, die weet alles lees ik net.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven