AndroidHealthClinic

40 kilo heroïne aangetroffen in trein

Peoples

Monstrous Giant
10.000 berichten
Waardering
239
Lengte
1m86
Massa
116kg
Tijdens een drugscontrole in de internationale trein van Amsterdam naar Brussel is donderdag een koffer met 40 kilo heroïne aangetroffen. De politie verklaarde dat de koffer is achtergelaten in de trein die direct na aankomst in Brussel werd gecontroleerd.

De controle was een samenwerkingsverband tussen spoorwegpolitie, Koninklijke Marechaussee en de Belgische politie, die in totaal vier internationale treinen controleerden. Behalve de koffer met heroïne werden ook twintig kleine partijen softdrugs, variërend van twee tot tien gram, in beslag genomen.

(bron:fok.nl)

:D Doe jij wel eens anders dan de krant lezen en op fok.nl zitten :D

• Topic Starter Topic Starter
big kelvin zei:
:D Doe jij wel eens anders dan de krant lezen en op fok.nl zitten :D

Peoples uw razende reporter tot u dienst!! ;)

Er worden anders zo weinig topics geplaats dus vandaar en dan blijft iedereen een beetje op de hooogte van opmerkelijke feitjes.

dus daar lag het :( miste me zakgeld al.

Dat zijn een heleboel centjes die verloren gaan.

Wat die fok topics betreft, kunnen we niet op een of andere manier automatisch linken telkens daar een nieuwtje wordt gepost? Want voor elke nieuwspost daar wordt hier ook een topic geopend :eyes: ;)

• Topic Starter Topic Starter
Santoz zei:
Dat zijn een heleboel centjes die verloren gaan.

Wat die fok topics betreft, kunnen we niet op een of andere manier automatisch linken telkens daar een nieuwtje wordt gepost? Want voor elke nieuwspost daar wordt hier ook een topic geopend :eyes: ;)

Niet zo janken Santoz... heb al op mijn kloten gehad van MRj.... :( ;) :D

Véértig kilo.....straatwaarde....(valt flauw)

Zou Langeman toevallig niet met de trein naar Brussel gaan?? :D

Ik snap niet dat je dat met de trein doet, treinen worden veel vaker gecontroleerd dan auto's...

Boeie...

Terug
Naar boven