- Waardering
- 6.769
- Lengte
- 1m74
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
t3 werkt direct dus heeft wel zeker nut, zou tot max 75mcg gaan. Bereken alleen wel goed je 'nieuwe' onderhoud tijdens je cruise aangezien die hoger ligt met t3Ijzervreters,
Een vraag voor de mannen die ervaring hebben met T3.
Ik ben bezig met een blast (cutten) bestaande uit test/tren/mast. De bedoeling is om zoveel mogelijk vet te droppen (duh) dan +- 5 weken te cruisen en een blast (bulken) te doen met test/deca.
Mijn dieet volg ik stipt op met een deficit van 500kcal, cardio doe ik +-4 keer per week. Toch gaat het verliezen van vet te traag naar mijn mening.
Ik overweek om nu de laatste 4 weken van mijn (cut)blast T3 te gebruiken en dit te blijven gebruiken tijdens mijn cruise.
Wat denken jullie: zou het nog nuttig zijn om de laatste weken van mijn blast T3 toe te voegen en is het verstandig om dit tijdens cruise door te trekken? Eventueel andere tips?
Bedankt voor jullie advies
Ik ga even ervaren mannen zoals @Cruisecontrol88 , @ikke 20 , @Strive4muscle , @vntl, @Pleister en @martyyn, ... taggen, misschien willen zij er even hun mening over geven![]()
je hoeft niet te verlagen in principe de laatste week zou alleen pas in je cruise op 25mcg gaan zittenBedankt voor de antwoorden @vntl en @Cruisecontrol88, I appreciate it!
T3 gewoon beginnen op 50mcg en dan verhogen na een week tot 75mcg? Laatste week T3 verlaag ik dan opnieuw naar 50mcg?
week 1: 50mcg
week 2-8: 75 mcg
week 9: 50mcg
Zoiets?

ikzelf schijt gelukkig niet meer van t3 iig niet op lagere kcals wel boven de 5k dan is het idd de hele dag schijtenGewoon lekker op 50mcg houden en aan het einde van de cruise zou je het in principe kunnen verlagen idd
Edit: is dit je eerste keer t3? Ikzelf was wel op 25mcg moeten beginnen in het begin omdat ik anders de hele dat zat te schijten![]()

Ik zou dan idd beginnen op 25mcgEerste keer dat ik T3 zou nemen ja, eerste week op 25mcg en opbouwen dus![]()
Denk wel dat als ts nu ineens begint met 75mcg dat hij flink wat keuteltjes achter gaat laten in een dag tijdverder is opbouwen en vooral afbouwen niet echt nodig
(Heb het wel over HG t3. Bij ug kun je zo veel pakken als je wil en het werkt nog steeds niet)

Het is verstandiger gewoon door te gaan en je schildklier 1x te laten "herstellen", dan belasten, herstellen, belasten, herstellen etc. Straks zit je voor de rest van je leven aan de medicijnen.T3 icm tren deed ik voor me eetlust
Als het je te langzaam gaat komt het doordat je maar 500 kcal in deficit zit
Je kan t3 nemen, alleen ligt je probleem bij die 500 kcal
Je neemt toch een shitload aan gear dus je komt ook wel weg met 1000 kcal in deficit
Als je maar rond de 2500 kcal blijft
Want zit je op 2000 of lager ga je weinig overhouden
Ik stop zelf juist in me cruise met de t3 omdat ik graag wil dat me schildklier hersteld
Tijdens de bulk merk ik op 50 mcg verminderde vetopslag
Het is verstandiger gewoon door te gaan en je schildklier 1x te laten "herstellen", dan belasten, herstellen, belasten, herstellen etc. Straks zit je voor de rest van je leven aan de medicijnen.