XXL Nutrition

.

Zou ik jou eens heel eerlijk bekennen dat ik nog nooit tren heb gebruikt zonder t3? :p (hgh ook niet overigens)

Bij tren zou ik altijd wel t3 naast hebben lopen enja 4 weekjes is erg kort maar zeker de moeite waard. Ook gewoon tijdens de cruise mee laten lopen en vanaf de bulk droppen

Ijzervreters,

Een vraag voor de mannen die ervaring hebben met T3.

Ik ben bezig met een blast (cutten) bestaande uit test/tren/mast. De bedoeling is om zoveel mogelijk vet te droppen (duh :p) dan +- 5 weken te cruisen en een blast (bulken) te doen met test/deca.

Mijn dieet volg ik stipt op met een deficit van 500kcal, cardio doe ik +-4 keer per week. Toch gaat het verliezen van vet te traag naar mijn mening.

Ik overweek om nu de laatste 4 weken van mijn (cut)blast T3 te gebruiken en dit te blijven gebruiken tijdens mijn cruise.

Wat denken jullie: zou het nog nuttig zijn om de laatste weken van mijn blast T3 toe te voegen en is het verstandig om dit tijdens cruise door te trekken? Eventueel andere tips?

Bedankt voor jullie advies :cool:

Ik ga even ervaren mannen zoals @Cruisecontrol88 , @ikke 20 , @Strive4muscle , @vntl, @Pleister en @martyyn, ... taggen, misschien willen zij er even hun mening over geven :)
t3 werkt direct dus heeft wel zeker nut, zou tot max 75mcg gaan. Bereken alleen wel goed je 'nieuwe' onderhoud tijdens je cruise aangezien die hoger ligt met t3

• Topic Starter Topic Starter
.

Laatst bewerkt:
Gewoon lekker op 50mcg houden en aan het einde van de cruise zou je het in principe kunnen verlagen idd

Edit: is dit je eerste keer t3? Ikzelf was wel op 25mcg moeten beginnen in het begin omdat ik anders de hele dat zat te schijten :p

Gewoon lekker op 50mcg houden en aan het einde van de cruise zou je het in principe kunnen verlagen idd

Edit: is dit je eerste keer t3? Ikzelf was wel op 25mcg moeten beginnen in het begin omdat ik anders de hele dat zat te schijten :p
ikzelf schijt gelukkig niet meer van t3 iig niet op lagere kcals wel boven de 5k dan is het idd de hele dag schijten :D

.

Laatst bewerkt:
Of niet janken en wat minder eten
:trollface:

Allereerst om te beginnen ik heb tren gebruikt zonder t3 en tren met t3 en daar was wel een duidelijk verschil in (ook in gemoedtoestand/lethargie e.d.)
T3 heeft zeker nog zin om te gebruiken omdat het gelijk werkt. Zou je alleen goed bedenken of je er je gehele cruise mee wilt doorgaan. Waarom? Je gaat bulken en je onderhoud is moeilijk in te schatten op t3/ook nog eens afhankelijk van je dosering. Mij advies is om te beginnen met 25 mcg en daarna nog 3-4 weken door op 50mcg vervolgens stoppen en voordat je je bulk blast begint je nieuwe onderhoudsniveau uitgevogelen. Zijn er ook die het in de bulk gebruiken (heb het zelf ook gedaan) maja dat is eigenlijk niet het hoofddoel van het goedje.. Gebruik het gewoon waarvoor het bedoeld is en dat is cutten.

.

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: vntl
Gewoon 75mcg per dag nemen tot je klaar bent met cutten en dan abrupt stoppen.
Opbouwen en afbouwen is bullshit en je kan het zolang nemen als je wil. Nadat je stopt is je schildklier in zo'n 2 weken hersteld.

Denk wel dat als ts nu ineens begint met 75mcg dat hij flink wat keuteltjes achter gaat laten in een dag tijd :roflol: verder is opbouwen en vooral afbouwen niet echt nodig
(Heb het wel over HG t3. Bij ug kun je zo veel pakken als je wil en het werkt nog steeds niet)

Denk wel dat als ts nu ineens begint met 75mcg dat hij flink wat keuteltjes achter gaat laten in een dag tijd :roflol: verder is opbouwen en vooral afbouwen niet echt nodig
(Heb het wel over HG t3. Bij ug kun je zo veel pakken als je wil en het werkt nog steeds niet)

Niet? Dan ben ik de afgelopen twee weken die 4 kilo zeker afgevallen door de cardio die ik niet doe :)
Ik kan natuurlijk niet voor elk ug lab praten, maar hier werkt het behoorlijk goed blijkbaar.

Ik heb trouwens geen bijwerkingen op 75mcg per dag, behalve wat meer honger wat wel vervelend is wanneer je wil afvallen.

Ik zit op 100mcg per dag. Die neem ik ook tijdens mijn bridge. Nergens last van op die dosering.

Zowel op tren als deca is het beter om T3 erbij te nemen ivb met onderdrukking van de schildklier.

T3 icm tren deed ik voor me eetlust
Als het je te langzaam gaat komt het doordat je maar 500 kcal in deficit zit
Je kan t3 nemen, alleen ligt je probleem bij die 500 kcal
Je neemt toch een shitload aan gear dus je komt ook wel weg met 1000 kcal in deficit
Als je maar rond de 2500 kcal blijft
Want zit je op 2000 of lager ga je weinig overhouden

Ik stop zelf juist in me cruise met de t3 omdat ik graag wil dat me schildklier hersteld
Tijdens de bulk merk ik op 50 mcg verminderde vetopslag

T3 icm tren deed ik voor me eetlust
Als het je te langzaam gaat komt het doordat je maar 500 kcal in deficit zit
Je kan t3 nemen, alleen ligt je probleem bij die 500 kcal
Je neemt toch een shitload aan gear dus je komt ook wel weg met 1000 kcal in deficit
Als je maar rond de 2500 kcal blijft
Want zit je op 2000 of lager ga je weinig overhouden

Ik stop zelf juist in me cruise met de t3 omdat ik graag wil dat me schildklier hersteld
Tijdens de bulk merk ik op 50 mcg verminderde vetopslag
Het is verstandiger gewoon door te gaan en je schildklier 1x te laten "herstellen", dan belasten, herstellen, belasten, herstellen etc. Straks zit je voor de rest van je leven aan de medicijnen.

Het is verstandiger gewoon door te gaan en je schildklier 1x te laten "herstellen", dan belasten, herstellen, belasten, herstellen etc. Straks zit je voor de rest van je leven aan de medicijnen.

Natuurlijk heb je wel gelijk, maar een half jaar of langer continue op t3 zitten vind ik te riskant.
Nu cut ik juist niet op t3 en ik zou het zelf ook veel efficiënter vinden om langere tijd t3 te nemen in beide fases bulken en cutten.

Met alle exogeen toegediende middelen heb je na een behoorlijke tijd erop een verminderde aanmaak en vaak voor altijd.
Onderzoeken met aas gebruikers laten ook zien dat de volume van de ballen na meerdere kuren nooit meer helemaal hersteld en de aanmaak van testosteron wel tot 25% lager ligt, zelfs na 6 jaren (bron: ergogenics)
Dit waren zelfs bodybuilders die on en off gingen na een kuur.

Ik ben zelf van mening dat dit klopt voor de meeste stoffen die je in je lichaam duwt en onderdrukken.
Met drugsgebruikers vind ook een downregulatie plaats van de serotonine en dopamine receptoren.
Bij heftig continue gebruik worden receptoren letterlijk vernietigd in de hersenen en deze komen niet terug.
Dit maakt gebruikers op de langer termijn juist nog veel meer afhankelijk van anti depressiva of drugs.

Natuurlijk weet ik zelf niet hoe dit zit met de schildklier, maar deze voorbeelden laten wel zien hoe je lichaam denkt over continue onderdrukken :P

Maar ik geef je 100% gelijk, ernstige schommelingen zijn nog slechter natuurlijk, omdat dit betekent dat je geen homeostase vind en je lichaam helemaal ontregeld raakt

Ik had alleen gelezen op dit forum dat na 3 weken de schildklier weer naar behoren t3 produceert en daarom ga ik na elke blast 3 weken van de t3 af

Terug
Naar boven