- Waardering
- 6.769
- Lengte
- 1m74
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb ik ook dunno waarvan eigenlijkGoeiemiddag ijzervreters,
Ik zet het topic in de AAS-sectie omdat ik me vooral afvraag of mijn 'probleem' met AAS-gebruik te maken zou kunnen hebben. Als je AAS gebruikt, ga je al gauw denken dat alles hierdoor zou kunnen komen
Na zware trainingen (bijna altijd dus) heb ik regelmatig een blauwe plek, soms 2. Vooral na rugtraining heb ik op mijn rug 1-2 blauwe plekken. Na een aantal dagen verdwijnen deze, pijn doen ze niet.
De blauwe plekken ontstaan soms ook op plaatsen waar tijdens de training 'wrijving' is. Voorbeeld: bij bench pressen kan ik ook blauwe plekken oplopen op plaatsen waar het bankje tegen mijn rug komt.
Hebben jullie dat ook soms? Zou dit door AAS-gebruik kunnen komen (lever ofzo?) ? Via dermatoloog krijg ik roa voorgeschreven en laatste bloedonderzoek gaf perfecte leverwaarden. Misschien veroorzaakt roa deze blauwe plekken?
Ik lees uiteenlopende verklaringen, en zou het even willen aftoetsen bij jullie.
Bedankt voor jullie hulp alvast![]()
vroeg het me ook wel eens afSame here, alleen op plekke met hevige pomp en duurt wel een dag soms voor t wegtrekt..Hier ook, vooral tijdens de workout met hevige pump krijg ik blauwe plekjes. Verdwijnen wel weer na een uurtje ofzo.

heb je het uberhaupt al eens gevraagd in je huisdokter? lukte bij mij zonder dat er vragen bij gesteld werden.Heeft er iemand een idee waar en hoe je in België een bloedtest op maat kan laten afnemen? In NL heb je bloedwaardentest.nl maar in België...? Misschien bij sommige labo's?
Ik kan volgende woensdag wel een aantal extra zaken vragen aan dermatoloog vragen maar een bloedtest volledig naar mijn wensen is een brug te ver denk ik![]()