AndroidHealthClinic

.

Ik heb er zelf geen last van, maar heb het weleens gezien bij een andere bber die daarna een volledige bloedtest heeft laten doen. Die heeft zijn hele levensstijl wel moeten aanpassen voor langere tijd om weer gezond te worden. Er zijn in dit topic ook verschillende symptomen te lezen; blauwe plekken door wrijving die een paar dagen aanhouden en blauwe plekjes die tot een uur na de training aanhouden en weer verdwijnen. Dit zijn twee heel verschillende dingen. Ik heb het even over de laatste. Zoals Cools al aangeeft kun je het best even een bloedtest laten doen en een tip mijnerzijds; als je dan toch gaat doe dan een volledige check op alle waardes, dus ook nieren e.d. Er is nog zo weinig bekend over de risico's van blast/cruise en je wilt niet als onderwerp in een boekje verschijnen waarin staat dat er pas later duidelijk werd dat het aan x of y lag en je dit had kunnen voorkomen door te kunnen acteren op de resultaten van een tussentijdse bloedtest.

Overigens wil ik hier niemand bang maken, maar wel even op het hart drukken dat je niets voor gewoon kunt aannemen wanneer je blast en cruise; luister naar je lichaam!

Doe jij het via bloedwaardentest.nl? en welke test pak je dan?

Ah ok. Ga dat ook maar eens bij mijn huisarts. kost me nu zo'n 400 eu per jaar bij bloedwaardentest.nl. Kan ik beter roids van kopen..

• Like
Waarderingen: vntl
  • Topic Starter Topic Starter
.

Laatst bewerkt:
Hoe vaak doe jij eigenlijk bloedtest? Is ook een vraag voor de andere blast/cruisers hier :)

Op deze moment wordt mijn bloed 2maandelijks getest (vooral op leverwaarden) via dermatoloog. Komende woensdag is de laatste keer bij dermatoloog, daarna zoek ik alternatief (allicht huisarts proberen maar die is nogal conservatief, dus kans bestaat dat ik andere huisarts zal zoeken :p)
te weinig.. heb straks 4 weken vakantie en was dan van plan het weer eens te proberen bij me huisarts

Hoe vaak doe jij eigenlijk bloedtest? Is ook een vraag voor de andere blast/cruisers hier :)

Op deze moment wordt mijn bloed 2maandelijks getest (vooral op leverwaarden) via dermatoloog. Komende woensdag is de laatste keer bij dermatoloog, daarna zoek ik alternatief (allicht huisarts proberen maar die is nogal conservatief, dus kans bestaat dat ik andere huisarts zal zoeken :p)
als je nou binnen stapt met de klachten dat je vaak vermoeid bent enzo en je zegt dat je eens je bloed wilt testen, gaat hij dat weigeren???
if so, idd andere arts zoeken

3x per jaar pak ik de flex test op bloedwaardentest.nl

Waarom doen mensen het niet via de huisarts, dit is toch goedkoper normaal gesproken? Heb het eens laten doen bij de HA voorafgaand aan een kuur en kostte me echt niet veel.

Doe het gewoon gratis bij een sportarts... betaal wel wat extra voor zorgverzekering

Waarom doen mensen het niet via de huisarts, dit is toch goedkoper normaal gesproken? Heb het eens laten doen bij de HA voorafgaand aan een kuur en kostte me echt niet veel.
omdat die van mij al jankt als ik om hooikoortspillen vraag. "is t seizoen, trekt wel weg".

idd tijd om een nieuwe te zoeken ja mja lui

omdat die van mij al jankt als ik om hooikoortspillen vraag. "is t seizoen, trekt wel weg".

idd tijd om een nieuwe te zoeken ja mja lui
Zit hier sinds kort een nieuwe dokter in de praktijk. Vorige keer had ik een smoes; laag libido. Maar wil dit x gewoon open kaart spelen en alles getest hebben wat ik wil. Als hij niet mee werkt wijk ik ook uit naar bloedwaarentest of testjegezondheid.

• Topic Starter Topic Starter
.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven