- Waardering
- 2.343
Ik heb er zelf geen last van, maar heb het weleens gezien bij een andere bber die daarna een volledige bloedtest heeft laten doen. Die heeft zijn hele levensstijl wel moeten aanpassen voor langere tijd om weer gezond te worden. Er zijn in dit topic ook verschillende symptomen te lezen; blauwe plekken door wrijving die een paar dagen aanhouden en blauwe plekjes die tot een uur na de training aanhouden en weer verdwijnen. Dit zijn twee heel verschillende dingen. Ik heb het even over de laatste. Zoals Cools al aangeeft kun je het best even een bloedtest laten doen en een tip mijnerzijds; als je dan toch gaat doe dan een volledige check op alle waardes, dus ook nieren e.d. Er is nog zo weinig bekend over de risico's van blast/cruise en je wilt niet als onderwerp in een boekje verschijnen waarin staat dat er pas later duidelijk werd dat het aan x of y lag en je dit had kunnen voorkomen door te kunnen acteren op de resultaten van een tussentijdse bloedtest.
Overigens wil ik hier niemand bang maken, maar wel even op het hart drukken dat je niets voor gewoon kunt aannemen wanneer je blast en cruise; luister naar je lichaam!
Doe jij het via bloedwaardentest.nl? en welke test pak je dan?