Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
6, de 7e dag nam ie rustElk normaal denken mens kan zich toch voorstellen dat god de aarde niet in 7 dagen geschapen heeft.

Ik weet niet wat je met dit plaatje wilt zeggen, nee.
(andere, leuke en inhoudelijke pagina over de evolutie van de 'the opposable thumb' : http://www.athro.com/evo/pthumb.html)En die andere nono die het met 12 jarige meisjes doet is ook niet helemaal lekker
Tuurlijk is het wel een probleem.Dat vraagstuk is dus ook geen probleem voor de evolutietheorie en kan als zodanig ook niet aangedragen worden als voorbeeld voor een van de vele plaatsen waar de evolutietheorie niet zou 'kloppen'.
Heb je wellicht nog een (ander) voorbeeld waar de evolutietheorie niet zou 'kloppen', apfelstrudel?
Tuurlijk is het wel een probleem.
Zonder het ontstaan te weten zullen er altijd vraagtekens blijven bestaan in de theorie.
En voor het geval je het niet weet,
ik geloof zelf in de evolutie theorie.
In God uiteraard. Vergeet niet dat het CDA nog altijd de grootste partij van Nederland is.
En je vraagt je niet af hoe dat kan... komt door de vergrijzing. Al die ouwe krakers stemmen CDA daar zit de grootste groep gelovige. Zodra de baby boomers er niet meer zijn zal gelukkig het CDA krimpen, geloof mij maar. Wetenscchap brengt vooruitgang en ontwikkeling voor de mens de geest van de mens zal zich steeds verder ontwikkelen en geloof zal langzaam verdwijnen.
Had deze vraag 50 jaar geleden eens gesteld... weet zeker dat 95% niet in de evolutietheorie geloofde.
Elk normaal denken mens kan zich toch voorstellen dat god de aarde niet in 7 dagen geschapen heeft. En die andere nono die het met 12 jarige meisjes doet is ook niet helemaal lekker. Boedha is veel te dik om iets te doen, nog andere geloofsovertuigingen?
Mijn verwachting: n.a.v. de southpark episode met de coïtusual harassment panda. Maar in deze context heeft de panda wel een dubbele betekenis, gezien de grote rol die 'the panda's thumb' heeft gespeeld in inzichten in evolutie (van de Panda) en als boek (titel: the Panda's thumb, geschreven door S.J. Gould) binnen Amerika rondom het evo-crea gerommel, dat daar vele malen groter is dan hier in Nederland (en ik hoop dat dat zo blijft, maar heb er een hard hoofd in, gezien de ontwikkelingen op het gebied van leeghoofdigheid hier de laatste tijd). Een van de bekendste weblogs over evolutie (hoog niveau) heeft ook dezelfde naam: www.pandasthumb.org. Vond het dus wel een toepasselijk plaatje.(andere, leuke en inhoudelijke pagina over de evolutie van de 'the opposable thumb' : http://www.athro.com
/evo/pthumb.html)
@ apfelstrudel: Dat de evolutietheorie op veel plaatsen niet klopt lijkt me ver bezijden de waarheid. Onvolledig, ja, incorrect, nee.
persoonlijk vind ik het vreemd om het abiogenese vraagstuk te postuleren als 'de grootste vraag', terwijl die helemaal niet binnen de evolutietheorie beantwoord wordt. (zoals je, impliciet, ook aangeeft) Dat vraagstuk is dus ook geen probleem voor de evolutietheorie en kan als zodanig ook niet aangedragen worden als voorbeeld voor een van de vele plaatsen waar de evolutietheorie niet zou 'kloppen'.
Heb je wellicht nog een (ander) voorbeeld waar de evolutietheorie niet zou 'kloppen', apfelstrudel?
Er was trouwens net bij Pauw & Witteman een 'discussie' tussen Midas Dekkers en een creadweeb (oude aarde, 6 dagen van 24 uur = schepping). GOTTOGOT. Dat zo'n vent zendtijd krijgt van een zichzelf respecterend programma. Hij zat ook achter de folder waar ik even geleden een topic opende. En hij was bezig met het nabouwen van de ark van Noach.
En je vraagt je niet af hoe dat kan... komt door de vergrijzing. Al die ouwe krakers stemmen CDA
Er was trouwens net bij Pauw & Witteman een 'discussie' tussen Midas Dekkers en een creadweeb (oude aarde, 6 dagen van 24 uur = schepping). GOTTOGOT. Dat zo'n vent zendtijd krijgt van een zichzelf respecterend programma. Hij zat ook achter de folder waar ik even geleden een topic opende. En hij was bezig met het nabouwen van de ark van Noach.
Who cares, dat is de echte vraag. Iedereen moet lekker geloven waar hij/zij gelukkig van wordt.