XXL Nutrition

.

@Bert bij jou in de fam moet er nu toch onderhand ook wel ???? Komen?

Mijn moeder zou eerst tegen mij zeggen dat ik eerst is moet beginnen met fatsoenlijk trainen. Maar ik denk niet dat ze er problemen mee zouden hebben. Over drugs deed ze ook nooit moeilijk. Mijn pa is een abder verhaal.

Ik vind het best schokkend dat je ouders het prima vinden dat je jezelf volspuit met anabolen op je kamertje terwijl je nog thuis woont. Wat is je leeftijd?

Ik vind het best schokkend dat je ouders het prima vinden dat je jezelf volspuit met anabolen op je kamertje terwijl je nog thuis woont. Wat is je leeftijd?
Had ik thuis ook zeker niet gered. En ik had toch ook zeker niet langer dan m’n 20ste in huis willen blijven vertoeven :lol:

Mijn ouders weten van niets en hoeven ook niets te weten over eventueel gebruik of niet. Zorgen van ouders op kind zijn normaal, maar wil ze deze zorgen dan ook besparen.

Vind je het ook schokkend als je kind straalbezopen thuiskomt?
Of is dat ineens wel oké?

• Topic Starter Topic Starter

Mijn moeder zou eerst tegen mij zeggen dat ik eerst is moet beginnen met fatsoenlijk trainen. Maar ik denk niet dat ze er problemen mee zouden hebben. Over drugs deed ze ook nooit moeilijk. Mijn pa is een abder verhaal.

Laatst bewerkt:

Ik heb het tegen mijn zus verteld omdat mijn zus normaal kan reageren en begrijpt hoe de wereld in elkaar steekt. Mijn ouders kan ik nog wijs maken dat Ronnie Coleman natty is, maar ik heb het er niet over gehad omdat ik geen zin heb te gaan liegen. Mochten ze er naar vragen, zeg ik het wel gewoon. Gelukkig zie ik m'n ouders maar 4 keer per jaar ofzo. Als ik m'n moeder vroeger had verteld dat ik eens een jointje of pilletje had aangeraakt zou ze meteen denken dat ik ieder moment dood neer kon vallen.

Terug
Naar boven