AndroidHealthClinic

.

Ben je gek? Dan moet ik mijn AAS nog beter verbergen omdat mijn ma anders al mijn trenbolone steelt om zelf te gebruiken. Net als mijn heroine, elke week moet ik deze op een andere plaats steken omdat ze er anders mee weg is, gelukkig is het geen probleem om naalden te delen, dat dan weer wel.

ff serieus, mijn ouders worden gek

Ik ben true natty for life!

Ik gebruik geen AAS, maar als ik nog thuis zou wonen zou ik het zeker niet vertellen.
Mijn moeder vroeg laatst nog of ik niets gebruikte (wat een erg goede grap is als je me al eens hebt gezien/ontmoet :o ) maar aan de hele vraagstelling en waarschuwing die ze er bij gaf begrijp ik dat ze het toch niet zouden begrijpen en accepteren.

Moet ik dat nog uitleggen? Het strookt in ieder geval niet met mijn normen en waarden. Maar jij vindt deze reactie van zijn ouders dus prima en normaal?
de reactie van zijn ouders is vrij normaal ja. Wat ik vreemd vind is dat veel ouders alcohol zo normaal vinden.

Is toch niet vreemd? Het is ongezond én illegaal. nogmaals iedereen zijn eigen keuzes. Maar het is niet iets om te bagataliseren of waar anderen ”respect” voor moeten hebben.

Is toch niet vreemd? Het is ongezond én illegaal. nogmaals iedereen zijn eigen keuzes. Maar het is niet iets om te bagataliseren of waar anderen ”respect” voor moeten hebben.

Gebruik is niet illegaal. Het is in mijn geval vreemd om aas te gebruiken en het te verzwijgen voor mijn ouders. Ik ben geen 12 jaar meer.

• Like
Waarderingen: Pren
is voor mij geen rede om het te verzwijgen.
Maar jij bent wel een beetje ander niveau, alle mensen met vooroordelen of een beetje kennis zullen zien dat je gebruikt. Je bent gewoon een buffel. Het is sneuer als je juiced maar mensen het niet zien:o

Maar jij bent wel een beetje ander niveau, alle mensen met vooroordelen of een beetje kennis zullen zien dat je gebruikt. Je bent gewoon een buffel. Het is sneuer als je juiced maar mensen het niet zien:o
Up the dose Dan... Gains komen wel met een beetje tren kijk @dreamy1

• Like
Waarderingen: Apw

Nee dat is het niet, ik zou ze wel wijs kunnen maken dat ik niet gebruik wanneer ik on ben.
Mij maakt het gewoon niet zoveel uit hoe mensen mij zien. Mijn keuze, mijn leven, mijn lijf. Wat willen ze doen, in het ergste geval mij voor de rest van hun leven mij niet aankijken? Nou als ze dat voor zoiets doen dan doen ze dat toch..

Hoe mijn moeder zeer waarschijnlijk zou reageren:
"Ben je gek geworden?"
"Wat dom van je."
"Dat is hartstikke gevaarlijk. Straks val je nog dood neer."
"Waarom doe je dat in hemelsnaam?"
"Als ze erachter komen ben je je baan kwijt."
"Hoe kom je daar aan dan? Hoe heb je dat het land in gesmokkeld?"
"Dat is valsspelen. Stel dat ze erachter komen als je weer een wedstrijd doet. Dan mag je niet meer meedoen."
"Ik ga me nu zo zorgen maken en doe geen oog meer dicht."
"Weet papa het al? Wat zei hij ervan?"
"Ik wil echt dat je ermee stopt hoor."

heeft niks met verzwijgen te maken toch? Nogmaals ieder zijn ding. Maar voor mij persoonlijk (en iedereen is anders) valt dit in dezelfde categorie als (vul maar in...)
Hoe mijn moeder zeer waarschijnlijk zou reageren:
"Ben je gek geworden?"
"Wat dom van je."
"Dat is hartstikke gevaarlijk. Straks val je nog dood neer."
"Waarom doe je dat in hemelsnaam?"
"Als ze erachter komen ben je je baan kwijt."
"Hoe kom je daar aan dan? Hoe heb je dat het land in gesmokkeld?"
"Dat is valsspelen. Stel dat ze erachter komen als je weer een wedstrijd doet. Dan mag je niet meer meedoen."
"Ik ga me nu zo zorgen maken en doe geen oog meer dicht."
"Weet papa het al? Wat zei hij ervan?"
"Ik wil echt dat je ermee stopt hoor."
zouden zo mijn ouders kunnen zijn. :D

Nee dat is het niet, ik zou ze wel wijs kunnen maken dat ik niet gebruik wanneer ik on ben.
Mij maakt het gewoon niet zoveel uit hoe mensen mij zien. Mijn keuze, mijn leven, mijn lijf. Wat willen ze doen, in het ergste geval mij voor de rest van hun leven mij niet aankijken? Nou als ze dat voor zoiets doen dan doen ze dat toch..
Ben ik het mee eens, mochten ouders zo reageren weet ik niet of er een goeie band is. Ik snap aan de andere kant wel dat op het moment dat je thuis woont ze zouden zeggen die shit niet hier in huis. Maar mijn leven mijn keuzes sluit ik me 100% bij aan

heeft niks met verzwijgen te maken toch? Nogmaals ieder zijn ding. Maar voor mij persoonlijk (en iedereen is anders) valt dit in dezelfde categorie als (vul maar in...)
zouden zo mijn ouders kunnen zijn. :D

Als wat?

En leer eens citeren, god***domme irritant zo

Ben ik het mee eens, mochten ouders zo reageren weet ik niet of er een goeie band is. Ik snap aan de andere kant wel dat op het moment dat je thuis woont ze zouden zeggen die shit niet hier in huis. Maar mijn leven mijn keuzes sluit ik me 100% bij aan

Ja precies, als ik nou een thuis wonende tiener was dan had ik wel het eea verzwegen. Je ouders hebben dan nog gezag over je en zijn verantwoordelijk voor je. Maar er komt een leeftijd waarbij dit weg valt, dan moet je ook man genoeg zijn om voor je eigen bewuste keuzes uit te komen.

Terug
Naar boven