Fitness Seller

.

Deze gedachtenkronkel snap ik even niet...
Dat er spastisch over wordt gedaan wanneer iemand mijn zijn gezond verstand op een normale manier kuurt om doelen te bereiken, maar de hele maatschappij het wel normaal vindt om je ieder weekend in een halve coma te zuipen.
Hoe vonden jouw ouders het toen je vroeger in het weekend om 7 uur 's ochtends knetterlam thuis kwam na het uitgaan?

Dat er spastisch over wordt gedaan wanneer iemand mijn zijn gezond verstand op een normale manier kuurt om doelen te bereiken, maar de hele maatschappij het wel normaal vindt om je ieder weekend in een halve coma te zuipen.
Dat is inderdaad krom. Maar ik heb nergens beweerd dat ik dat wèl normaal vind. Trouwens in dit specifieke geval is het nog maar de vraag of dit valt onder 'verantwoord gebruik'.

Mijn ouders/zussen weten het en accepteren dat het mijn keuze is, ze staan er natuurlijk niet achter

Ik heb het tegen mijn zus verteld omdat mijn zus normaal kan reageren en begrijpt hoe de wereld in elkaar steekt. Mijn ouders kan ik nog wijs maken dat Ronnie Coleman natty is, maar ik heb het er niet over gehad omdat ik geen zin heb te gaan liegen. Mochten ze er naar vragen, zeg ik het wel gewoon. Gelukkig zie ik m'n ouders maar 4 keer per jaar ofzo. Als ik m'n moeder vroeger had verteld dat ik eens een jointje of pilletje had aangeraakt zou ze meteen denken dat ik ieder moment dood neer kon vallen.
Pics van je zus?

Ik denk dat mijn ouders er echt helemaal niets om zouden geven :roflol:
Die vinden alles best, zolang ik maar niet aan de drugs ga.

Moet ik dat nog uitleggen? Het strookt in ieder geval niet met mijn normen en waarden. Maar jij vindt deze reactie van zijn ouders dus prima en normaal?
Ervan uitgaande dat mijn kind weet wat hij doet/risico’s zijn zal ik precies hetzelfde reageren. Wat zou jij doen?

Denk dat als mijn ouders erachter komen, ik eerst een stevig gesprek krijg maar dat ze na m’n uitleg het ook accepteren

• Like
Waarderingen: BB_
Ik gebruik geen AAS (ook nooit geprobeerd) maar mijn ouders zouden denk ik wel een gesprek met mij aangaan over wat het mij zal doen (meer over de negatieve effecten op mijn gezondheid).

Het is voor iedereen anders. Als je persé AAS wilt gebruiken dan moet je dat zelf weten uiteraard.
Ik heb zelf 2 jongens en als die later binnen deze sport aan de middelen zouden gaan dan zou ik er als vader wel alles aan doen om dat uit hun hoofd te praten.
Maar dat geldt ook voor drugs en alcohol.

Ik gebruik geen AAS (ook nooit geprobeerd) maar mijn ouders zouden denk ik wel een gesprek met mij aangaan over wat het mij zal doen (meer over de negatieve effecten op mijn gezondheid).

Het is voor iedereen anders. Als je persé AAS wilt gebruiken dan moet je dat zelf weten uiteraard.
Ik heb zelf 2 jongens en als die later binnen deze sport aan de middelen zouden gaan dan zou ik er als vader wel alles aan doen om dat uit hun hoofd te praten.
Maar dat geldt ook voor drugs en alcohol.
Is een biertje drinken ook een issue?

Mijn ouders, broer en zussen zullen het toch nooit begrijpen, evenals recreatief drugsgebruik. Ze hebben een bepaald beeld ervan door de media en zullen ze niet vanaf te brengen zijn, met wat voor (wetenschappelijke) argumenten je dan ook komt.
Ze zijn allemaal van het kaliber van AAS krijg je een kleine p**mel, geen zinnige discussie mee te voeren.
Dus ik heb precies geen enkele reden om het aan mijn ouders te vertellen want zou er alleen maar gezeik van krijgen.

Mijn ouders waren er niet blij mee.

Ik woonde niet meer thuis maar toen mijn relatie stuk liep ging mijn ex een boekje open doen over recreatief gebruik van xtc en mijn gebruik van aas.
Dat viel niet helemaal goed......
Nu krijg ik nog regelmatig de opmerking als je maar van die rommel afblijf.

Terug
Naar boven