MuscleMeat

47 jaar roken, 10 mln schadevergoeding

Nu doe je net alsof jij met een kop thee en een fruitgebak thuis die biljetten aan de kant zou schuiven om je karakterestieke principes te handhaven en te laten zien dat je zelfverantwoordelijkheid neemt met een baantje dat een half ei en een doperwt oplevert in de week.

Jij bent intelligent genoeg om te weten dat niemand objectief gezien z'n geld verdient met zelfverantwoordelijkheid maar slechts een scharrig aandeel krijgt van een onwijs veel grotere taart die wij dragende houden met onze lichamen.

Zelfverantwoordelijkheid zegt die. :roflol: Ook jij zou dat geld aannemen T, net als ik, verrot systeem of niet, alle systemen blijven verrot tenzij we besluiten te leven met een miniscule ambitie en niet zoeken naar erkenning door externe en sociaal projecterende stimuli. Dat is zelfverantwoordelijkheid nemen, en niet een waarde papier waardoor we alles en elkaar kunnen kruisen en te hooi en te gras maar innen door bij elkaar schuld te maken.

Dus die mentaliteit die jij schets dat men niet meer wil dragen, en liever enkel en allen absorbeert ten koste van anderen, is gewoon een logisch gevolg van een verstoorde maatschappelijke ontwikkeling. Daarom doe ik eraan mee.

Nu doe je net alsof jij met een kop thee en een fruitgebak thuis die biljetten aan de kant zou schuiven om je karakterestieke principes te handhaven en te laten zien dat je zelfverantwoordelijkheid neemt met een baantje dat een half ei en een doperwt oplevert in de week.
Ja ik houd zeer sterk vast aan mijn principes. Probeer niet telkens je eigen principes te spiegelen in anderen bro, zo werkt het niet.

Jij bent intelligent genoeg om te weten dat niemand objectief gezien z'n geld verdient met zelfverantwoordelijkheid maar slechts een scharrig aandeel krijgt van een onwijs veel grotere taart die wij dragende houden met onze lichamen.
Ik begrijp niet wat je hiermee bedoeld. Er zijn genoeg mensen die wat ze hebben 100% dubbel en dik hebben verdient.

Zelfverantwoordelijkheid zegt die. :roflol: Ook jij zou dat geld aannemen T, net als ik, verrot systeem of niet, alle systemen blijven verrot tenzij we besluiten te leven met een miniscule ambitie en niet zoeken naar erkenning door externe en sociaal projecterende stimuli. Dat is zelfverantwoordelijkheid nemen, en niet een waarde papier waardoor we alles en elkaar kunnen kruisen en te hooi en te gras maar innen door bij elkaar schuld te maken.
Je moet wel gek zijn om op legale manier geld niet aan te nemen. Maar er is een verschil tussen dat, of actief op zoek gaan naar dat soort geld. Mijn kritiek gaat trouwens vooral naar het systeem, maar jij gaat er vanuit dat de advocaat naar haar is gestapt, wie zegt dat die geldwolf niet zelf naar een advocaat is gestapt? Ze heeft de lotto gewonnen, maar de kanker had moeder lief toch echt aan zichzelf te danken.

Dus die mentaliteit die jij schets dat men niet meer wil dragen, en liever enkel en allen absorbeert ten koste van anderen, is gewoon een logisch gevolg van een verstoorde maatschappelijke ontwikkeling. Daarom doe ik eraan mee.
Zoals ik zei ging de kritiek voor 90% ook naar het systeem. Maar dat neemt niet weg dat ik mijn gal mag spuwen op het soort volk dat liever parasiteert dan rendeert.

Ik denk dat de gemiddelde persoon er meer dan 10 miljoen euro voor over heeft om te voorkomen dat diens moeder op 64 jarige leeftijd aan longkanker overlijdt.

Tuurlijk, schadeclaims op z'n Amerikaans zijn nogal huge, maar ik vind dit een ander verhaal dan je papegaai drogen in de magnetron, vijf minuutjes op standje 10.

sorry T, maar hier moet ik Marky toch gelijk geven: zowel de tabaksindustrie, als dat wijf, te samen met de advocatuur die beide kanten verdedigd, maken zich schuldig aan hoererij door de ander leeg te zuigen.
Allemaal houden ze zich aan het wettelijke procede, maar je kan er geen enkel gaan veredelen door te stellen dat hij volgens een deugdzaam idealisme handelt.
Maar zo werkt de markt nu toch eenmaal, dus waarom klagen :thumb:

Precies, het alternatief is dat je 's morgends tot je 67ste vroeg je bed uit moet blijven komen. En ook dat het nagelaten geld anders door de tabaksindustrie gewoon weer wordt gebruikt voor hun vervuilende carbon marketing.

Dan ga ik met dat geld mezelf liever actief bezighouden met gezondheids awareness and milieu en natuur terwijl ik elke dag 's morgends laat of vroeg in de middag m'n nest uit kom rollen.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven