Marky
Monstrous Giant
- Waardering
- 333
Nu doe je net alsof jij met een kop thee en een fruitgebak thuis die biljetten aan de kant zou schuiven om je karakterestieke principes te handhaven en te laten zien dat je zelfverantwoordelijkheid neemt met een baantje dat een half ei en een doperwt oplevert in de week.
Jij bent intelligent genoeg om te weten dat niemand objectief gezien z'n geld verdient met zelfverantwoordelijkheid maar slechts een scharrig aandeel krijgt van een onwijs veel grotere taart die wij dragende houden met onze lichamen.
Zelfverantwoordelijkheid zegt die.
Ook jij zou dat geld aannemen T, net als ik, verrot systeem of niet, alle systemen blijven verrot tenzij we besluiten te leven met een miniscule ambitie en niet zoeken naar erkenning door externe en sociaal projecterende stimuli. Dat is zelfverantwoordelijkheid nemen, en niet een waarde papier waardoor we alles en elkaar kunnen kruisen en te hooi en te gras maar innen door bij elkaar schuld te maken.
Dus die mentaliteit die jij schets dat men niet meer wil dragen, en liever enkel en allen absorbeert ten koste van anderen, is gewoon een logisch gevolg van een verstoorde maatschappelijke ontwikkeling. Daarom doe ik eraan mee.
Jij bent intelligent genoeg om te weten dat niemand objectief gezien z'n geld verdient met zelfverantwoordelijkheid maar slechts een scharrig aandeel krijgt van een onwijs veel grotere taart die wij dragende houden met onze lichamen.
Zelfverantwoordelijkheid zegt die.
Ook jij zou dat geld aannemen T, net als ik, verrot systeem of niet, alle systemen blijven verrot tenzij we besluiten te leven met een miniscule ambitie en niet zoeken naar erkenning door externe en sociaal projecterende stimuli. Dat is zelfverantwoordelijkheid nemen, en niet een waarde papier waardoor we alles en elkaar kunnen kruisen en te hooi en te gras maar innen door bij elkaar schuld te maken.Dus die mentaliteit die jij schets dat men niet meer wil dragen, en liever enkel en allen absorbeert ten koste van anderen, is gewoon een logisch gevolg van een verstoorde maatschappelijke ontwikkeling. Daarom doe ik eraan mee.