XXL Nutrition

48 uur rust ?

Diaro

Cool Novice
Waardering
0
Ik heb eergisteren mijn rug en schouders getraind!
alleen nu (2dagen later) heb ik nog steeds spierpijn in me rug en schouder.
Is het dan wel verstandig om mijn rug nu weer te gaan trainen terwijl ik nog spierpijn heb? ???

Ik heb eergisteren mijn rug en schouders getraind!
alleen nu (2dagen later) heb ik nog steeds spierpijn in me rug en schouder.
Is het dan wel verstandig om mijn rug nu weer te gaan trainen terwijl ik nog spierpijn heb? ???
Wanneer trad de spierpijn op? Direct na de training of pas de volgende ochtend of zo?

Laatst bewerkt:
je kan eventueel deze training minder gewicht nemen en meer herhalingen doen, zo zal de spier goed doorbloeden en gaat het herstel vlugger.

je kan eventueel deze training minder gewicht nemen en meer herhalingen doen, zo zal de spier goed doorbloeden en gaat het herstel vlugger.
Idd, maar als het spierpijn is die al meteen na de training tot uiting komt, is dat dan geen teken dat de spier beschadigd is? maw, is het dan wel slim om iets anders te doen dan rusten?

• Topic Starter Topic Starter
De volgende dag treede het op. maja ik ga nu trainen dus ik probeer
wel evve uit, minder gewicht en meer herhalingen.
Bedankt vooral voor die snelle reacties (K) :p

mensen het is 'trad op'' toch? :roflol:

Idd, maar als het spierpijn is die al meteen na de training tot uiting komt, is dat dan geen teken dat de spier beschadigd is? maw, is het dan wel slim om iets anders te doen dan rusten?

de spiergroepen overdreven licht trainen kan volgens mij geen kwaad en bevordert idd het herstel!!

Als ik spierpijn heb wacht ik net zolang totdat het (zo goed als) weg is!! die 48 uur gaat lang niet altijd op!! het hangt maar net van je manier van trainen af!!

de spiergroepen overdreven licht trainen kan volgens mij geen kwaad en bevordert idd het herstel!!

Als ik spierpijn heb wacht ik net zolang totdat het (zo goed als) weg is!! die 48 uur gaat lang niet altijd op!! het hangt maar net van je manier van trainen af!!
lol:roflol: , heb em al veranderd.

Ik train gewoon door als ik spierpijn heb, maar dan heb ik over gewoon DOMS. Bij spierpijn onmiddelijk na de training ligt het toch wat anders?

:stupid:

ik zou met lichte gewichten trainen en beetje rekken en strekken daarna om het herstel te versnellen.:cool:

zou even rusten nog

ik ga altijd van minimaal 72 uur rust uit in mijn schema,s.
maar ben dan ook een ouwe ....

ander train je benen!! :rolleyes:

Nja 2 dagen spierpijn heb ik ook wanneer het gaat om schouders/rug. Komt pas volgende dag optreden en blijft irritant lang actief. Gewoon doortraine, maar inderdaad, niet tot failure... rustig aan, dan wordt het weer wat losser ;)

Terug
Naar boven