MuscleMeat

5 dagen niet trainen

010010

Cool Novice
Waardering
3
Lengte
1m81
Massa
79kg
Vetpercentage
11%
Hallo,

Ik heb een nieuwe baan gekregen waarbij ik een week weg ben en een week thuis. Ik heb in die week weg geen mogelijkheid om naar de gym te gaan. Dit zou betekenen dat ik 6 dagen niet kan trainen.

In de dagen dat ik thuis ben volg ik een full body schema. Dit gaat tot nu toe super.

Zal mijn kracht en massa nog steeds toenemen met een pauze van 6 dagen om de week?

Ik dacht eraan om misschien dagelijks een bodywheight training te doen als ik aan het werk ben en bijvoorbeeld TRX banden mee te nemen, of zal dit totaal nutteloos zijn?

Iemand nog ideeën hier?

Laatst bewerkt:
Ja kan prima hoor, altijd beter dan niks. Als je werk het toelaat kan je best bodyweight training doen, zal in ieder geval niks negatiefs voor je gains doen

• Topic Starter Topic Starter
En als ik 6 dagen niks zou doen, wat kan je het beste met je voeding doen dan? ik dacht tot 2 dagen na mijn laatste training de kcal hoog houden ( ik zit op 4800 kcal per dag). Daarna op onderhoud gaan eten plus een beetje extra aangezien het fysiek zwaar werk is.

Laatst bewerkt:
Hallo,

Ik heb een nieuwe baan gekregen waarbij ik een week weg ben en een week thuis. Ik heb in die week weg geen mogelijkheid om naar de gym te gaan. Dit zou betekenen dat ik 5 dagen niet kan trainen.

In de dagen dat ik thuis ben volg ik een full body schema. Dit gaat tot nu toe super.

Zal mijn kracht en massa nog steeds toenemen met een pauze van 5 dagen om de week?

Ik dacht eraan om misschien dagelijks een bodywheight training te doen als ik aan het werk ben en bijvoorbeeld TRX banden mee te nemen, of zal dit totaal nutteloos zijn?

Iemand nog ideeën hier?

Ik zou je een rug-aan-rug AB variant Fullbody willen aanraden op de zaterdag en zondag. (Ik neem aan dat je dan thuis bent)

Op deze manier

za zo za zo za zo za zo
A B B A A B B A

Op deze manier heb je in ieder geval 2x dezelfde training met 5 dagen er tussenin.

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben helaas niet elke za en zo thuis, 7 dagen vrij 7 dagen werken. De eerste en laatste dag kan ik trainen
De dagen dat ik train zijn dan: di do za en di. Ik mis dus eigenlijk gewoon 2 trainingen in mijn werk week.

Laatst bewerkt:
Ik zou i.i.g een pull up stang gaan aanschaffen voor in je werk week.

kijk eens naar freeletics.
echt top :)

Terug
Naar boven