AndroidHealthClinic

5 dagen schema

Ammar

Dutch Bodybuilder
Waardering
34
Lengte
1m80
Massa
83kg
Vetpercentage
10%
Halo mensen ik ben 16 jaar oud en ik train al ongeveer 4 maanden.

Bij elk oefening begin ik van licht naar zwaar en de laatste set weer licht overal doe ik 4 sets en 8 tm 15 reps.

hier volgt me schema:

Maandag: Rug & Biceps
Oefeningen:
Dumbbell Row
Seated High Row
Straight Arm Pulldown
Machine Pulldown

Dumbbell Curl
Barbell Curl
Concentration Curl

Dinsdag: borst & Triceps
Oefeningen:
incline dumbbell press
bench press
cable fly
Vertical Bench Machine

Bench Dips
Lying Tricep Extension
Push Down

Woensdag:Rust

Donderdag: Benen
Lying Machine Squat
Leg Extension
Kneeling Leg Curl
Seated Calf Extension

Vrijdag: Biceps & Triceps
Dumbbell Curl
Barbell Curl
Concentration Curl

Bench Dips
Lying Tricep Extension
Push Down

Zaterdag: Schouders & trapezius
Dumbbell Shoulder Press
Military Press
Front Dumbbell Raise
Reverse Flyes

Cable Shrugs

is dit een goeie schema of enige tips?:D

Jouw triceps zullen na de training van vrijdag niet veel rust krijgen als je op zaterdag je schouders gaat trainen.

Mijn tip: pak vrijdag een rustdag ipv je armen te trainen voor de 2x in de week.

idd, je bent nog maar net bezig. Het is nutteloos om nu al 'achterliggende' spiergroepen bij te trainen. Doe je compounds zwaar, en ze zullen wel volgen. (je armen)

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de reacties:D alleen twijvel ik nog wel of ik vrijdag ga afschaffen.

En mischien een domme vraag @hencer wat bedoel je met: Doe je compounds zwaar ?

Focus je krachtprogressie op de grote oefeningen (de compounds) en niet op je isolatie (omg ik kan nu 14kg curlen ipv 12kg => Niet dus, beter probeer je je squat, deadlift en presses te verbeteren)