XXL Nutrition

5 dagen schema

H4rdstyle21

Competitive Bodybuilder
Waardering
50
Lengte
1m74
Hey allemaal! graag kritiek of feedback op m'n nieuwe 5 daagse schema ;):

Maandag Rug

Deadlift
Barbell Row
Pull Up
Lat Pulldown

Di Borst

Cable Crossover / Dips
Bench Press
Incline BP
Peck Deck

Wo Benen / Buik

Squat
Leg Press
Leg Extension
Leg Raise
Machine Crunch

Do Schouders

Military Press
Side Lateral Raise
Upright Row
Front Raise

Vr Armen

Barbell Curl , Dumbbell Curl , Preacher Curl , Hammer Curl.

Skullcrushers , Triceps Pushdown , Dumbbell Triceps Extension , Tricep Dips / ( close grip BP ).

Laatst bewerkt:
Ik ben zelf ook beginner wat betreft schema's, maar het lijkt me niet handig als je biceps en triceps op dezelfde dag traint.

Ik ben zelf ook beginner wat betreft schema's, maar het lijkt me niet handig als je biceps en triceps op dezelfde dag traint.

En waarom dan niet ? Onderbouw het, want dat slaat nergens op. Je kunt gewoon biceps en triceps op de zelfde dag trainen, doe ik ook namelijk. Tis wat je zelf het fijnst vind.

Schema vind ik er fine uitzien.

En waarom dan niet ? Onderbouw het, want dat slaat nergens op. Je kunt gewoon biceps en triceps op de zelfde dag trainen, doe ik ook namelijk. Tis wat je zelf het fijnst vind.

Schema vind ik er fine uitzien.

Ik heb het verkeerd geformuleerd, my bad. Ik bedoel dat in verband met synergisten, je beter biceps en triceps kan trainen met een andere doelgroep (b.v. borst en rug). Maar dan kan je natuurlijk ook zeggen dat je minder kracht over hebt om na borst nog biceps te doen. Het is dus inderdaad maar wat je fijn vindt en waar je prioriteiten liggen.

Misschien op woensdag nog een oefening voor hamstrings
en een oefening voor kuiten toevoegen,
buik evt. dan verplaatsen naar donderdag,
ziet er verder goed uit.

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb het verkeerd geformuleerd, my bad. Ik bedoel dat in verband met synergisten, je beter biceps en triceps kan trainen met een andere doelgroep (b.v. borst en rug). Maar dan kan je natuurlijk ook zeggen dat je minder kracht over hebt om na borst nog biceps te doen. Het is dus inderdaad maar wat je fijn vindt en waar je prioriteiten liggen.

Precies , na mijn borst of rug training heb ik vaak geen zin meer om m'n biceps of triceps nog te moeten trainen. Armen zijn dan al vaak flink aangepakt bij mij. Vandaar dat ik ze apart pak :). Ik heb van mezelf al flinke kuiten dus die pak ik er niet bij , misschien later ooit.

Lijkt mij een prima schema.
Train zelf nooit armen apart, maar als je dat toch doet...
Lekker 'rustige' armtraining op vrijdag. Lekker zo vlak voor het weekend.
Maandag weer knallen met je rug....

Terug
Naar boven