Fitness Seller

5 dagen split.

d1g1tal1s

Cool Novice
Waardering
12
Lengte
1m80
Massa
82kg
Hoi,

Graag jullie raad op de volgende verandering in mijn schema.
Ik werk nu een aantal weken op een schema, waarvan ik gisteren hier op het forum te horen heb gekregen dat het absolute bagger is. Zie de bijlage, het is het schema binnen de blauwe omlijning

Nu, heb ik dit een beetje uit elkaar getrokken (rode omlijning) en alleen de borst is nu nog dubbel omdat ik daar wat extra op wil zetten(ma en vr) en heb het aantal oefeningen per dag terug gebracht van 8 naar 6 zodat ik het binnen een uur kan afronden. Ook is er een deadlift aan toegevoegd.

Is dit een aanzienelijke verbetering tov het vorige schema, of is dit nog steeds bagger ? Belangrijke oefeningen vergeten?

Graag jullie advies/commentaar.
Tnx.
Paul

Bijlagen

beetje onnozele keuzes maak je. waarom ga je uberhaupt 5x naar de gym als je op 1 dag onderarmen en buik gaat trainen? dat kun je makkelijk verwerken in die andere trainingen en dan blijf je gewoon op 4 zitten.

verder is het jouw keus om 2x borst te trainen, maar train dan op z'n minst bij de tweede keer eerst je schouders en doe dan eventueel nog wat high rep sets met incline presses en flyes. Dan moet je alleen wel die front raises weglaten, want dit is echt een overkill op je front delts.

als ik jou was zou ik gewoon een simpele 4x p/w split gaan draaien, waarbij je goed intensief aan de slag gaat. dan na een paar maanden eens kijken of het nodig is om borst 2x p/w te trainen. die fout maakte ik een paar jaar terug ook en het werkte averechts. 1x p/w met goede oefeningen, uitvoering en intensiteit wat ik daarna ging doen liet m'n chest veel beter groeien.

succes

donderdag lijkt me echt een k*t training...
en je traint geen kuiten

Wat een k*t schema zeg.

tja niet echt een mooi schema mischien is dat wat voor je??

Maandag Borst triceps buik
Borst
Dumbbell press
Incline dumpel press
cable fly
peck deck
Triceps
Skull crusher
lying tricep extension
press down row
buik
crunches