MuscleMeat

5 maanden progressie

Muharrem

Novice
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
74kg
Vetpercentage
10%
Ik trainde hiervoor anderhalf jaar ofzo. Dat was meer met gewichten gooien en denken van mwa goede training. Daarna een jaar gestopt. 10 kilo aangekomen aan vet. (van 67 naar 77) Na een hevige shock met een partner begonnen met bodybuilding.

dus na een jaar gestopt ben ik nu 5 maanden (21 weken) heel gedisciplineerd gaan trainen. zo een 8 maaltijden per dag. geen mc, chips, etc. ben nu 10% 74 kilo biceps omtrek is 38 cm.

Ik kan mijn spieren nog niet goed aanspannen (vooral mijn vleugels en onderrug)

Tips zijn altijd welkom.

p.s. belichting van de foto's zijn best k*t en kwaliteit laat ook wel wat te wensen over.

DSCN0473.jpg

DSCN0479.jpg

DSC0fhg0403.jpg

Laatst bewerkt:
Dit is al een hele nette basis.
Ben benieuwd hoe je er over een jaar bijstaat.

Ik vind het erg netjes. En over de kwaliteit van de foto's hoef jij je geen zorgen te maken, ze komen hier wel minder voorbij. Mooi pak massa en gewoon verder knallen het gaat goed.

Erg netjes kerel, vergelijkbaar met mij ik sta net wat hoger in gewicht maar jij staat weer lekker droog (endo for life :rolleyes:).
Maar komen je abs niet een beetje slecht uit voor 10% (kan aan de pose/genen liggen natuurlijk)?

Op de 1e en 2e foto komen je traps jammer genoeg niet mooi uit, op de 3e wel.
Iig mooie ontwikkeling voor de trainings tijd ;)

zit het met de legs ook goed?

gewoon voortdoen want het ziet er echt netjes uit :)

goed bezig, blijvn volhouden!

• Topic Starter Topic Starter
Erg netjes kerel, vergelijkbaar met mij ik sta net wat hoger in gewicht maar jij staat weer lekker droog (endo for life :rolleyes:).
Maar komen je abs niet een beetje slecht uit voor 10% (kan aan de pose/genen liggen natuurlijk)?

Op de 1e en 2e foto komen je traps jammer genoeg niet mooi uit, op de 3e wel.
Iig mooie ontwikkeling voor de trainings tijd ;)

zit het met de legs ook goed?

Dat klopt abs was altijd al een probleem groep voor mij maar daar ben ik hard mee bezig.

Traps komen idd minder uit op die 2 foto's weet niet of het aan mijn traps ligt of dat ik ze niet heb aangespand
(ik moet echt leren poseren)

en wat betreft benen. Benen zijn wel redelijk goed alleen omdat ik van turks afkomst ben heb ik op het moment geen "schone" benen:P daarom heb ik er geen foto van gemaakt. maar die komen binnenkort wel

Laatst bewerkt:
Netjes man veel succes en welkom natuurlijk hier op het forum :)

Dat klopt abs was altijd al een probleem groep voor mij maar daar ben ik hard mee bezig.

Traps komen idd minder uit op die 2 foto's weet niet of het aan mijn traps ligt of dat ik ze niet heb aangespand
(ik moet echt leren poseren)

en wat betreft benen. Benen zijn wel redelijk goed alleen omdat ik van turks afkomst ben heb ik op het moment geen "schone" benen:P daarom heb ik er geen foto van gemaakt. maar die komen binnenkort wel

Bij de traps, tja 1e foto die pose is zowieso niet echt een goede voor traps naar mijn mening maar bij die 2e had ik ze toch beter verwacht te zien.

Bedoel je daarmee zeer behaarde benen of veel vetopslag op de benen?
Bij haar niet zo druk om maken, heb zelf ook een mooie vacht XD (gelukkig wel blond).

Maarja vond dit wel leuk om te zien aangezien onze trainingstijd wel redelijk vergelijkbaar is.

Bij de traps, tja 1e foto die pose is zowieso niet echt een goede voor traps naar mijn mening maar bij die 2e had ik ze toch beter verwacht te zien.

Bedoel je daarmee zeer behaarde benen of veel vetopslag op de benen?
Bij haar niet zo druk om maken, heb zelf ook een mooie vacht XD (gelukkig wel blond).

Maarja vond dit wel leuk om te zien aangezien onze trainingstijd wel redelijk vergelijkbaar is.

Ik heb het over een vacht:P leek me beter om later een full body foto te maken nadat ik me benen vachtloos heb gemaakt.
en ja de 2e foto ik had heel erg moeite met die pose mijn partner gaf me zoveel mogelijk tips maar ik moet dus veel oefenen daarin. misschien dat ik me traps niet aanspande daaro. ik was te druk bezig met me vleugels breed proberen te maken

Beenhaar maakt ons vrij weinig uit neem ik aan, en benen scheren is best een k*twerk lijkt me zo. :O

Beenhaar maakt ons vrij weinig uit neem ik aan, en benen scheren is best een k*twerk lijkt me zo. :O

ja dat begrijp ik. maar haren bedekken toch je benen. dus ook wel lijnen die je hoort te zien. dus leek het me beter om met kale beentjes een foto te maken zodat je alles beter ziet:P

ja dat begrijp ik. maar haren bedekken toch je benen. dus ook wel lijnen die je hoort te zien. dus leek het me beter om met kale beentjes een foto te maken zodat je alles beter ziet:P

Klopt, misschien goeie belichting + natte benen?

Ik zie in ieder geval ook veel meer definitie als m'n benen nat zijn (hoewel ik altijd redelijk droog moet staan voor definitie op m'n benen, genen :o).

Sinds ik mijn benen scheer maak ik de gains van mijn leven :D

Mijn vaste trainmaatje :D

You'll never beat me :P

Niet kleppen jullie 2, gewoon doortrainen :p

Vin

Wat zijn je krachtstats trouwens?

Terug
Naar boven