BicepM Competitive Bodybuilder Lid sinds 6 feb 2011 Berichten 1.655 Waardering 171 Lengte 1m74 Massa 76kg Vetpercentage 7% 11 feb 2011 #21 Ik weet bij alle oefeningen wel wat je drukt hoor mo Kan wel eens een lijstje maken als je dat wilt! Groetjeeesss Wel eten en die benen laten groeien eh na deze training damn wat ben ik kapot!
Ik weet bij alle oefeningen wel wat je drukt hoor mo Kan wel eens een lijstje maken als je dat wilt! Groetjeeesss Wel eten en die benen laten groeien eh na deze training damn wat ben ik kapot!
scrone Cool Novice Lid sinds 21 feb 2010 Berichten 112 Waardering 2 Lengte 1m78 Massa 86kg Vetpercentage 16% 11 feb 2011 #22 netjes hoor , keep it up.
Muharrem Novice Lid sinds 10 feb 2011 Berichten 12 Waardering 0 Lengte 1m75 Massa 74kg Vetpercentage 10% 11 feb 2011 Topic Starter Topic Starter #23 BicepM zei: Ik weet bij alle oefeningen wel wat je drukt hoor mo Kan wel eens een lijstje maken als je dat wilt! Groetjeeesss Wel eten en die benen laten groeien eh na deze training damn wat ben ik kapot! Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... daar ben je mijn trainmaatje voor support to the max
BicepM zei: Ik weet bij alle oefeningen wel wat je drukt hoor mo Kan wel eens een lijstje maken als je dat wilt! Groetjeeesss Wel eten en die benen laten groeien eh na deze training damn wat ben ik kapot! Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... daar ben je mijn trainmaatje voor support to the max