Fitness Seller

5 weken kuur

europeman

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
ik ga mischien in december weer aan een 5 weken kuur beginnen

week 1 tot 5 250 mg sustanon eod
week 1 tot 2 800 mg eq
week 3 tot 5 400 mg Eq
week 1 tot 3 150 mg anadrol
week 4 en 5 50 mg dianabol

heeft iemand hier op of aanmerkingen over?

Laatst bewerkt:
waarom zo kort eigenlijk?

• Topic Starter Topic Starter
ik heb nog nooit meegemaakt dat ik na de 4 de week nog spectaculair in kracht, gewicht of omvang toenam. vind het zonde om dan door te gaan snap je. doe het liever kort en heftig.

Maar je bent nu toch ook nog met een kuur bezig? Wanneer ben je daar mee klaar dan.

ben ik al mee klaar, 1 week al, alleen de igf loopt nog een week door nu

Je kent zeker het spreekwoord niet he.
SNEL GROOT GAUW DOOD!!!!!!!!!!!!!!

adrbeest zei:
Je kent zeker het spreekwoord niet he.
SNEL GROOT GAUW DOOD!!!!!!!!!!!!!!

Hoezo ADRBEEST? Time on - Time of kuren best veel toch? Als ie nu 5 weken gekuurd heeft en dan weer 5 gaat in december.

Juriaan zei:
Hoezo ADRBEEST? Time on - Time of kuren best veel toch? Als ie nu 5 weken gekuurd heeft en dan weer 5 gaat in december.
Kom op Juriaan wat zou je zelf doen? Juist en waarom omdat je je lichaam gewoon aso belast op die manier. Zo kan het nooit es goed herstellen.

Juriaan zei:
Als je een beetje terug leest over die jongen en zijn kuurverleden en middelen houd 5 weken op en 5 weken off echt wel op.
En dan nog zijn leefttijd.
Ben zelf echt geen verlegen jongentje kwa kuren en ben wel eens veel en veel zwaarder in de kuur geweest.

Maar niett om het een en ander.
Hij moet het zelf weten en straks niet janken als hij testo toegedient krijgt door de huisarts omdat hij zeker teweinig zelf aanmaakt.
En misschien zit hij daar op te wachten scheelt weer kwa kosten.

adrbeest zei:
Als je een beetje terug leest over die jongen en zijn kuurverleden en middelen houd 5 weken op en 5 weken off echt wel op.
En dan nog zijn leefttijd.
Ben zelf echt geen verlegen jongentje kwa kuren en ben wel eens veel en veel zwaarder in de kuur geweest.

Weet niets over hem en zijn kuurverleden :D

adrbeest zei:
En dan nog zijn leeftijd.

5 weken op en 8 af doe ik het trouwens, de igf niet meegerekend. ik zeg ook niet dat ik dit blijf doen, als het werkt wel, als het niet veel oplevert zoek ik naar een andere weg.

weet niet veel van IGF-1, maar waarom doe je igf-1 zeg maar na de kuur en dat maar 3 weken?

de eerste week igf is in de kuur, die andere 2 zijn erna, om nix te verliezen en zelfs mischien nog vooruit te gaan. mischien doe ik het wel aan het begin, mischien wel beter

Je neemt onze adviesen ook niet ten harte he?

Maar goed, doe wat je niet laten kan en laten we dan gewoon maar hopen dat het allemaal in de toekomst goed zal uitpakken voor je.

europeman zei:
ik ga mischien in december weer aan een 5 weken kuur beginnen

week 1 tot 5 250 mg sustanon eod
week 1 tot 2 800 mg eq
week 3 tot 5 400 mg Eq
week 1 tot 3 150 mg anadrol
week 4 en 5 50 mg dianabol
week 1 tot 5 40 mg tren ed
week 5,6,7 50 mg igf per dag

mischien laat ik de tren en igf achterwegen

heeft iemand hier op of aanmerkingen over?

ik zou hem simpler doen, alleen test prop, kortwerkende deca en tren pakken. anadrol is leuk voor een powerlifter, maar het is alleen maar water en een hoge bloeddruk. eq heeft weinig nu als je maar 5 weken kuurt, dboll kan evt. wel, maar zou ik dan de volle 5 weken doen. ik zou het niet te moeilijk maken. pak korte esters zodat je direct na week 5 kan gaa nakuren.

een kuur van 5 weken, 8 weken af, terug 5 weken en dan een paar maanden off. wat is daar verkeerd aan kwestie van gezondheid? wat het aan winst zal opleveren weet ik niet, maar het zal wel minder schadelijk zijn dan één kuur van 12 a 16 weken. 19 jaar. da's natuurlijk een andere zaak, maar da's mijn probleem niet. als het iemand is die nog nooit gekuurd heeft, zal ik het de persoon ook afraden maar iemand die al gekuurd heeft, die kun je toch niet meer ompraten.

Soulreaver zei:
ik zou hem simpler doen, alleen test prop, kortwerkende deca en tren pakken. anadrol is leuk voor een powerlifter, maar het is alleen maar water en een hoge bloeddruk. eq heeft weinig nu als je maar 5 weken kuurt, dboll kan evt. wel, maar zou ik dan de volle 5 weken doen. ik zou het niet te moeilijk maken. pak korte esters zodat je direct na week 5 kan gaa nakuren.

zet eens een voorbeeld neer? ben wel geen PL er maar ben wel geintereseerd in kracht

UHm ja dat je nog steeds kracht en toename hebt in de 4e week..

Uh ja ff vraagje voor jouw dan europeman. Wanneer denkt je dat de Boldenone inkicked ? :D

Terug
Naar boven