- Waardering
- 83
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Yepakee
Idd, veel volk ! Moet dringend gaan slapen, maar eerst nog maaltijd verorberen![]()
Sebiet proberen om de slaap te vatten met was thc, maar tanden knarsen nog goed, dus ik denk dat slapen er voor het eerst niet inzit 
Damn dit was me het feestje wel zeg, iedereen die het heeft gemist heeft het dan ook echt wat gemist!
Coone vs psycko punkz was truwens echt te nice. met die andere teksten erin om elkaar af te kraken hahahahahahahha

Was vet hé man!!! Maar tis daar altijd ineens 6 uur hé pfffffff![]()
. Dus ging ook lekker op de tribune zitten

Ik herinner mij er nix meer van, behalve dat stanske me een of andere tshirt wilde aansmeren
---------- Toegevoegd om 15:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:51 ----------
Ah en er was ook nog een kerel die me aansprak met medievil en zei dat hij hier niet veel posstte, ben zn username alweer kwijt dus post die nog eens ff man!![]()

jij post hier toch veel.
jij post hier toch veel.
Ben al lang vergeten hoe je er uit zag btw![]()

Nee haha was ik niet
Heb wel wat "grotere"gasten gezien, maar ik weet toch niet hoe jullie eruit zien XD
Gwn bij het volgende feest gsm nummer pm'en naar nog iemand dat gaat, zo ben ik ook eerst stanske tegengekomen.

gelukkig dat medievil geen speekseltest heeft moeten afleggen![]()

Denk niet dat hij nog speeksel had. Man man dieje medievil toch![]()

Ik herinner mij er nix meer van, behalve dat stanske me een of andere tshirt wilde aansmeren![]()

Haha ge had nen dikken trui met kap aan. dieje was kletsnat en ge wou dieje ni uit doen want ge had geen t-shirt aan. Tgeld age bij had was al op, en ik wou een t-shirt voor u kopen mor da moest ni.![]()
had het willen zien