MuscleMeat

5 years Bass Events

Ik ben er klaar voor ! rakketakketak !

Zal er ook op mn eentje moeten naartoegaan, mja kan daar toch genoeg volk dus np, dit feestje wilde ik niet missen:D

• Topic Starter Topic Starter
****ing hell! Was weer een vet feesje. Maarrrrrrr veeel te veel volk. Ni normaal, echt massas volk. ni normaal. en warm natuurlijk :D

Tis weeral gedaan, hop naar het volgende :cool:

Idd, veel volk ! Moet dringend gaan slapen, maar eerst nog maaltijd verorberen :D

Idd, veel volk ! Moet dringend gaan slapen, maar eerst nog maaltijd verorberen :D

man, ik mag ni aan eten denken. :kots: Sebiet proberen om de slaap te vatten met was thc, maar tanden knarsen nog goed, dus ik denk dat slapen er voor het eerst niet inzit :D

Gij bent mss nuchter gebleven?

Laatst bewerkt:
Damn dit was me het feestje wel zeg, iedereen die het heeft gemist heeft het dan ook echt wat gemist!:D

Coone vs psycko punkz was truwens echt te nice. met die andere teksten erin om elkaar af te kraken hahahahahahahha

Laatst bewerkt:
Damn dit was me het feestje wel zeg, iedereen die het heeft gemist heeft het dan ook echt wat gemist!:D

Coone vs psycko punkz was truwens echt te nice. met die andere teksten erin om elkaar af te kraken hahahahahahahha

Was vet hé man!!! Maar tis daar altijd ineens 6 uur hé pfffffff :D

Was vet hé man!!! Maar tis daar altijd ineens 6 uur hé pfffffff :D

Ik kreeg rond vier uur echt de drang om te gaan zitten. Ik heb er echt gewoon een hekel aan om zo lang te staan:o. Dus ging ook lekker op de tribune zitten:P

Verder om kwart voor 6 weg gegaan, wij vonden het wel weer genoeg:D

Ik herinner mij er nix meer van, behalve dat stanske me een of andere tshirt wilde aansmeren:o

---------- Toegevoegd om 15:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:51 ----------

Ah en er was ook nog een kerel die me aansprak met medievil en zei dat hij hier niet veel posstte, ben zn username alweer kwijt dus post die nog eens ff man!:thumbup:

Ik herinner mij er nix meer van, behalve dat stanske me een of andere tshirt wilde aansmeren:o

---------- Toegevoegd om 15:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:51 ----------

Ah en er was ook nog een kerel die me aansprak met medievil en zei dat hij hier niet veel posstte, ben zn username alweer kwijt dus post die nog eens ff man!:thumbup:

Dat was ik:o

gelukkig dat medievil geen speekseltest heeft moeten afleggen :D

Haha ge had nen dikken trui met kap aan. dieje was kletsnat en ge wou dieje ni uit doen want ge had geen t-shirt aan. Tgeld age bij had was al op, en ik wou een t-shirt voor u kopen mor da moest ni. :rolleyes:

Terug
Naar boven