MuscleMeat

500 mg test e

HardwithStyle

Cool Novice
Waardering
10
Lengte
2m
Massa
102kg
Vetpercentage
8%
Hallo,

Ik ben van plan als mijn eerste kuur 500mg Test e te zetten.

1-10 500mg Test e/ ew
12-14 Nolva 20 mg/ ed

Is het verstandiger om Nolva 2 weken of om dit 4 weken te doen?
Ik vraag dit aangezien er in meerdere topics verschillende antwoorden op komen.

(Misschien een hele rare vraag maar:
Wanneer je testosteron level behoorlijk omhoog gaat, mag ik er dan ook vanuit gaan dat je meer baardgroei gaat krijgen, ik heb natuurlijk wel wat groei, maar het is nog niet dat je zegt dat er een behoorlijke baard van kan groeien. Dit zit eenmaal in de familie, mijn broer van 26 heeft nog steeds niet dat die een volle baard neer kan zetten. )

Ik weet nog niet wanneer ik ga beginnen, maar daar houd ik jullie mee op de hoogte met een log.

Met vriendelijke groet,

Hallo,

Ik ben van plan als mijn eerste kuur 500mg Test e te zetten.

1-10 500mg Test e/ ew
12-14 Nolva 20 mg/ ed

Is het verstandiger om Nolva 2 weken of om dit 4 weken te doen?
Ik vraag dit aangezien er in meerdere topics verschillende antwoorden op komen.

(Misschien een hele rare vraag maar:
Wanneer je testosteron level behoorlijk omhoog gaat, mag ik er dan ook vanuit gaan dat je meer baardgroei gaat krijgen, ik heb natuurlijk wel wat groei, maar het is nog niet dat je zegt dat er een behoorlijke baard van kan groeien. Dit zit eenmaal in de familie, mijn broer van 26 heeft nog steeds niet dat die een volle baard neer kan zetten. )

Ik weet nog niet wanneer ik ga beginnen, maar daar houd ik jullie mee op de hoogte met een log.

Met vriendelijke groet,
Meer testosteron = meer ontwikkeling van mannelijke eigenschappen = meer lichaamshaar
Maar het gaat echt niet zo zijn dat jij opeens een goede baard kunt laten groeien.

Ik zou 4 weken 20mg nolvadex nemen. 2 weken is veel te weinig.

• Topic Starter Topic Starter
Meer testosteron = meer ontwikkeling van mannelijke eigenschappen = meer lichaamshaar
Maar het gaat echt niet zo zijn dat jij opeens een goede baard kunt laten groeien.

Ik zou 4 weken 20mg nolvadex nemen. 2 weken is veel te weinig.

Oke dat is een duidelijk antwoord.
Maakt het weer helderder.
Bedankt voor uw reactie!

Bestaande haarpunten zullen vlugger groeien, maar het is niet dat je haar zal ontwikkelen waar je het nog niet had :)
Van test had ik daar niet zo een last af , bij tren kreeg ik na 1 dag al een baard van 2-3 dagen :)
Tenzij je nog in de groei zit natuurlijk(is bij sommigsten tot hun 23 jaar )

Dat is ook een leuk doel: test nemen om een betere baardgroei te krijgen

• Topic Starter Topic Starter
Dat is ook een leuk doel: test nemen om een betere baardgroei te krijgen

Hahaha ja dat is dan niet mijn doel, maar vroeg me af of dat wel zou kunnen gebeuren.

---------- Post toegevoegd Thu 21 Mar 2013 om 23:08 ----------

Bestaande haarpunten zullen vlugger groeien, maar het is niet dat je haar zal ontwikkelen waar je het nog niet had :)
Van test had ik daar niet zo een last af , bij tren kreeg ik na 1 dag al een baard van 2-3 dagen :)
Tenzij je nog in de groei zit natuurlijk(is bij sommigsten tot hun 23 jaar )

Oke mwa dan zal het bij mij ook wel meevallen denk ik.

Terug
Naar boven