AndroidHealthClinic

500 Test-E 200 Tren?

Anoniem51193

Cool Novice
uitgeschakeld
Waardering
3
Beste lezers,

Ik wil binnenkort weer gaan kuren..nou was ik benieuwd of een van jullie een cycle heeft afgerond van 500 test e 200 tren?

ik heb nog nooit tren gebruikt vandaar ik het op 200 wil houden aangezien het mijn eerst x word.

dus maandag 500 test 200 tren en donderdag weer voor 10 weken lang.

week 1 tot 10 test tren
week 12 tot 15 ed 20 mg tamoxifen eventueel clomyd erbij.

groetjess:D

Beste lezers,

Ik wil binnenkort weer gaan kuren..nou was ik benieuwd of een van jullie een cycle heeft afgerond van 500 test e 200 tren?

ik heb nog nooit tren gebruikt vandaar ik het op 200 wil houden aangezien het mijn eerst x word.

week 1 tot 10 test tren

Als je ng nooit tren hebt gebruikt mss best trenA proberen,is sneller uit je lichaam als je vervelende sides krijgt,met tren nakuren met arofix komt je
cortisol ten goede:rolleyes:

test 2 weken langer dan tren.

Nakuren idd met arofixen.

Tren op 200mg kan prima maar ik heb het zelf ook gedaan en in week 2 had ik stiekem al opgehoogd naar 400mg. Mij beviel het prima maar tren blijft heel persoonlijk hoe je reageert. 200mg tren a is de meest verstandige introductie met tren.

Beste lezers,

week 1 tot 10 test tren

wk1-12 500 test p/w
wk1-10 200-300 tren p/w
wk1-5 40mg winny p/d
wk14-17 1 cap arofixen p/d
wk3-13 2x250iu hcg p/w

zo is die compleet,tren op 2-3honderd is voor iedereen goed te doen
een kickstart met winny zal voor meer droogheid zorgen en je kan wat eerder van je kuur genieten

• Topic Starter Topic Starter
okay thnx jongens,

Ik heb nu een beter beeld erover zeker met nakuren.
het is ook goed om te weten dat je beter met tren a op 200 kan beginnen om narigheid te voorkomen.
ik heb allen nog nooit arofixen en hcg gebruikt als nakuur??

okay thnx jongens,

Ik heb nu een beter beeld erover zeker met nakuren.
het is ook goed om te weten dat je beter met tren a op 200 kan beginnen om narigheid te voorkomen.
ik heb allen nog nooit arofixen en hcg gebruikt als nakuur??
de hcg gebruik je niet als nakuur,die gebruik je gedurende je kuur
HCG zorgt ervoor dat er geen atrofie (krimping)van je testikels plaatsvind,als je meer test toedient dan je lichaam aanmaakt,komt je eigen produktie stil te liggen en krimpen je ballen.
door toediening van hcg blijft je eigen produktie in beweging ,hierdoor zal het herstel van je eigen produktie weer snel opgang komen,doordat het niet geheel plat heeft gelegen.
dus geen krimping van je ballen,en een sneller herstel waardoor je meer spieren zal behouden.
hcg heeft ook een positief effect op je vet%

arofixen is een mix van nolvadex en aromasin

• Topic Starter Topic Starter
ja klopt ik las net dat arofixen een combi is van 20 mg nolva en 20 mg aromasin dat is dan wel mooi.
en hcg is dat echt noodzakelijk? of is het gewoon verstandig om bij te doen

Terug
Naar boven