AndroidHealthClinic

500test/ 200 tren of 250test/400 tren

jehmarjeh

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
kheb een nieuwe kuur geplanned voor het begin van dit jaar en dat zou worden:

week 1-2 1000 test + 400 tren
week 3-8 500 test + 200 tren
week 9-10 500 test

Nu ben ik helemaal van de wijs gebracht door het trenbolone only topic. Ik dacht dus eerst dat de test altijd hoger gedoseerd moest worden. Ik heb nooit tren gebruikt maar was ik ervan gelezen heb heeft het de eigenschappen die ik zoek.

Voornamelijk droge massa omdat ik niet teveel mag opblazen. Door mijn baan mag het niet teveel opvallen dat ik aan het kuren ben namelijk.

week 1-2 500 test + 600 tren
week 3-8 250 test + 400 tren
week 9-10 250 test of 500 test

Wat denken jullie ervan? Wat zijn de voor en nadelen?

Het is trouwens mijn 2e echte kuur mijn eerste was 250 test/ 200 deca met een kickstart van dianabol en in het verleden ook een keer winstrolonly kuurtje gedaan

Ik zou voor de eerste kuur gaan. Frontload zou ik op 1 week houden. Moet voldoende zijn om op stabiele bloedwaarden te zitten. Daarbij zou IK test altijd hoger zetten dan een 19-nor (zoals Tren)!!!

Met jou kuurverleden zou ik geen ftrontload doen, vind het uberhaupt nix.

En een frontload met trenbolone is al helemaal heftig.

Als je met trenbolone begint zou ik eerst acetate nemen.
Als je allemaal rare verschijnselen krijt, en je stopt, ben je er sneller vanaf.

BigMaus is goed op dreef zeg. Alweer zo'n goeie reply.

Tren only is ook niet bepaald aan te raden maar dat is vanzelfsprekend lijkt me.

• Topic Starter Topic Starter
Geen frontload? Of gewoon 1 week? Of een kickstart? En welke van bovenstaande kuurtjes denk jij Big Maus?

En het word zeker geen trenbolone only maar misschien de tren wat hoger gedoseerd dan de test, maar das de vraag nog dus...

Je wil dus perse tren e pakken?

Zou m in dat geval niet frontloaden, niet met jou stats. (bedoel ik niet fout)

Kickstart is leuk, maar dan zit je al met 3 soorten aas in je donder, terwijl het je 2e kuur pas is.

Simpel houden is vaak de beste optie....

Dus optie 1 zonder de frontload (vind ik).

oke thanks

En nu nog meer mensen die er verstand van hebben?

Het valt wel reuze mee hoor wat je aan vocht vast houdt met test.
Desnoods gooi je vanaf week 4 proviron erbij, op 50mg ed. Dit moet wel voldoende zijn.
Ik vind trouwens de tren acethaat heftiger dan de enanthaat. Ik wordt er persoonlijk agressiever van, terwijl ik een heeeel lief persoon ben.

Het valt wel reuze mee hoor wat je aan vocht vast houdt met test.
Desnoods gooi je vanaf week 4 proviron erbij, op 50mg ed. Dit moet wel voldoende zijn.
Ik vind trouwens de trenbolone acethaat heftiger dan de enanthaat. Ik wordt er persoonlijk agressiever van, terwijl ik een heeeel lief persoon ben.

Ja de acetate is veel heftiger, maar als het je teveel word stop je gewoon of halveer je de dosis.
Met de enantaat zit het nog enkele dagen ZEER aktief in je systeem.
Daar kom je dus minder makkelijk van af.

ik moet zo min mogelijk agressiever worden. Dus ga zoiezo voor de enanthaat. Ook omdat het minder sides heeft. Klopt wel dat het langer duurt voordat het dan uit het systeem is idd maar dan zien we nog mar

Met jou kuurverleden zou ik geen ftrontload doen, vind het uberhaupt nix.

En een frontload met trenbolone is al helemaal heftig.

Als je met trenbolone begint zou ik eerst acetate nemen.
Als je allemaal rare verschijnselen krijt, en je stopt, ben je er sneller vanaf.

ik ben het met grote muis eens.... Je moet zo lang mogelijk proberen om met zo min mogelijk middelen te doen. Je kunt daarna alleen nog naar boven en niet meer naar beneden met hoeveelheden,
dus bouw je kuren langzaam uit!

Het is sowieso vrij heftig om als 2e kuur tren te gebruiken, maar het kan.
Een frontload is niet nodig en een kickstart al helemaal niet, je gaat hier sowieso op groeien.

Om te kijken hoe ik zou reageren op tren heb ik persoonlijk allereerst gewertk met ace, zodat ik het er snel weer uit zo kunnen gooien indien nodig, maar de bijwerkingen vielen mij persoonlijk wel mee.
De prikken van de tren a en test prop waren echter erg pijnlijk! Dus mocht je voor kortwerkende esthers kiezen, neem dan HG ipv UG.

Suc6 met je keuze en ga lekker knallen!

but trenE heeft zowiezo minder sides en ook al krijg je sides ervan komen ze wat langzamer opzetten...maar op 400mg PW hoefr je er niet al te druk over te maken

Okejj geen frontload dus, alleen nu 500test/200tren of 250test/400tren of 500test/400tren??????

alle 10 weken test en 8 weken trenbolone...

Alvast bedankt voor de hulp.

ik sluit me aan bij Muisje:D t e kuur pas en dan zo'n frontload nemen kan veelste heftig wezen. :p

ik ga zelf voor 750 test en 400 tren maar zou in jouw geval 500 test doen
succes

Terug
Naar boven