AndroidHealthClinic

56,5 procent inwoners Brussel is allochtoon !

We hebben het er zelf naar gemaakt. Eerst hun landen uitbuiten en ze vervolgens hier binnenlaten en naief denken dat ze geen wraak willen nemen.

Terug naar de koloniale tijd aub!

Mooi zo, goed dat je dit goeie nieuws post, ik wist het helemaal niet
Ik hoop dat er nog 10 KEER zoveel meer allochtonen bijkomen
Masallah, komop jongens we gaan ervoor
Blijven voortplanten als konijnen, heerlijk
Ik ga zelf ook voor 4a5 kleine fouads en samira's

Voortplanten? Het neemt vooral toe door misbruiken van gezinshereniging en het blijven legaliseren van illegalen door een falende overheid. Zo positief is dat vooruitzicht trouwens niet, steeds opnieuw moet de integratie van nul herbeginnen, meer kosten voor de staat, moeilijker af te bouwen staatsschuld. Erg goed nieuws allemaal ja. Maar goed, de post zal wel niet serieus bedoeld zijn.

Niet goed voor jou, maar ik zie er liever meer allochtonen bijkomen ja

Nee, ik verkoop nep merkkleding
Lacoste armani versace, allemaal uit broederland turkije!
Goeie zaken hoor!

België is naar de klote.
Ik hoop dat Vlaams Belang de boel vredig, menswaardig en met een open geest alles oplost.

wecantstop.jpg

het moet nu maar eens gedaan zijn, ons landje is al klein genoeg

Ik heb daar 2 jaar op kot gezeten en idd die stad is helemaal naar de kloten,trekt op geen zak meer,alles is vuil,overal graffiti,het stinkt(zelfs in het centrum),overal jongerenbendes,je hebt gewoon het gevoel dat je in libanon ofzo zit.....het enige dat voorlopig nog gespaard gebleven is en een echt pareltje blijft,is de grote marktplaats,maar de vraag is hoe lang nog?:rolleyes:

Allochtonen Schmallochtonen.

Terug
Naar boven