- Waardering
- 129
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ben wel eens benieuwd hoeveel procent er daarvan daadwerkelijk participeert op de arbeidsmarkt

Was het maar zo simpel. Natuurlijk gaat het niet om alle allochtonen en verder zijn dit ondertussen geen buitenlanders zoals jij ze ziet maar gewoon Belgen geworden die je niet zomaar het land uitgooid... Het is altijd gemakkelijk om vanalles te roepen maar met echte oplossingen komen is wat moeilijker. Het punt is dat de concentratie van probleemgroepen moet vermeden worden. Langdurig werklozen zetten elkaar bijv. niet aan om werk te zoeken, er wordt veel te weinig gedaan aan dit probleem. Niet de allochtonen zijn de oorzaak van de verpaupering, wel het bestuur van de stad zelf. Als een kind zich misdraagt ga je toch ook bij de ouders bekijken wat er misloopt in de opvoeding? Dat is niet anders bij jongeren. Zowel ouders als overheid hebben een belangrijke verantwoordelijkheid om hen op het rechte pad te brengen/houden. Brussel faalt duidelijk op heel wat punten om dat te doen, zolang men niets doet aan de grond van het probleem zal het verder escaleren.In alle grote steden komen meer en meer allochtonen
Hoe meer en meer allcohtonen er komen, hoe verziekter en vuiler de steden worden. Allochtonen buiten, simpel toch
is er iets geknapt in dat hoofd van jou ofzokortzichtige oogklepdragende frustie dan je bent
multiculturele samenleving weetjewel
doe ff lekker rustig![]()
Denk dat ik maar eens naar Amerika verhuis...LiveLeak.com - Bike Crash Compilation56,5% heeft roxxe zijn BF% genomen i.p.v de werkelijke cijfers?
j/k
yupTja Brussel is zowat de verloederste gemeente in "Vlaanderen", het aantal allochtonen stoot me niet tegen het borst, enkel het feit dat praktisch NIEMAND nog de mooie nederlandse taal spreekt![]()

In Midden-Drenthe (regio 9411) woonden op 1 januari 2006 8640 mensen, waarvan 160 niet-westerse allochtonen (1.9%)
maar wat wil je ook![]()
percentage moet toch echt omhoog
idd, en daar ben je, moet ik zeggen, behoorlijk goed in
heeft niks met wel of niet problemen te maken, heeft te maken met de manier van posten. verder wil een hoger percentage allochtonen niet altijd automatisch zeggen dat er ook een hoger percentage problemen is![]()

daar zou het nu een stuk gezelliger van worden hiero !!Dat is niet veel zeg, ik denk dat ik maar daarheen verhuispercentage moet toch echt omhoog
![]()