AndroidHealthClinic

56,5 procent inwoners Brussel is allochtoon !

In alle grote steden komen meer en meer allochtonen
Hoe meer en meer allcohtonen er komen, hoe verziekter en vuiler de steden worden. Allochtonen buiten, simpel toch

Maiskorrel... hmz vraag me af hoe je aan die naam komt...

maar goed. gaat weer nergens over deze thread.

onze boardextremist voorziet een grote schare religieus verpesten met zijn genetisch materiaal en aan de andere kant hebben we anti-alloch no-brainer oneliner spuiend Nederland en Belgie.

:thumbs:

In alle grote steden komen meer en meer allochtonen
Hoe meer en meer allcohtonen er komen, hoe verziekter en vuiler de steden worden. Allochtonen buiten, simpel toch
Was het maar zo simpel. Natuurlijk gaat het niet om alle allochtonen en verder zijn dit ondertussen geen buitenlanders zoals jij ze ziet maar gewoon Belgen geworden die je niet zomaar het land uitgooid... Het is altijd gemakkelijk om vanalles te roepen maar met echte oplossingen komen is wat moeilijker. Het punt is dat de concentratie van probleemgroepen moet vermeden worden. Langdurig werklozen zetten elkaar bijv. niet aan om werk te zoeken, er wordt veel te weinig gedaan aan dit probleem. Niet de allochtonen zijn de oorzaak van de verpaupering, wel het bestuur van de stad zelf. Als een kind zich misdraagt ga je toch ook bij de ouders bekijken wat er misloopt in de opvoeding? Dat is niet anders bij jongeren. Zowel ouders als overheid hebben een belangrijke verantwoordelijkheid om hen op het rechte pad te brengen/houden. Brussel faalt duidelijk op heel wat punten om dat te doen, zolang men niets doet aan de grond van het probleem zal het verder escaleren.

is er iets geknapt in dat hoofd van jou ofzo??? kortzichtige oogklepdragende frustie dan je bent :roflol: multiculturele samenleving weetjewel;)
doe ff lekker rustig :D:D:D

Multicultureel my ass... hier in BE zijn alle groepen nochtans redelijk hard gescheiden... Marokkanen blijven groepjes vormen met marokkanen en turken met turken etc etc... Als ze zo multi zijn, laat de marokkanen dan maar eens in een gay bar ofzo komen feesten :) Denk dat ik maar eens naar Amerika verhuis...

56,5% heeft roxxe zijn BF% genomen i.p.v de werkelijke cijfers?
:D

j/k

Het is een kwestie van tijd voor we demografisch weggeduwd worden. Er is absoluut geen heil te vinden in de multikul.

Tja Brussel is zowat de verloederste gemeente in "Vlaanderen", het aantal allochtonen stoot me niet tegen het borst, enkel het feit dat praktisch NIEMAND nog de mooie nederlandse taal spreekt :(

hier kun je kijken hoeveel allochtonen er bij je in de buurt wonen:

Geenstijl.nl - Allochtoon-O-Meter

In Doetinchem (regio 7006) woonden op 1 januari 2006 11190 mensen, waarvan 355 niet-westerse allochtonen (3.2%).

valt nog mee :P

amsterdam is andere koek ;)

In Amsterdam (regio 1102) woonden op 1 januari 2006 21265 mensen, waarvan 17020 niet-westerse allochtonen (80%).

Bij mij wonen er ook maar 10%, waaronder ikzelf:p

In 's-Gravenhage (regio **) woonden op 1 januari 2006 16120 mensen, waarvan 19835 niet-westerse allochtonen (90.8%)

En zo wil ik het graag houden hehe

In Midden-Drenthe (regio 9411) woonden op 1 januari 2006 8640 mensen, waarvan 160 niet-westerse allochtonen (1.9%)
maar wat wil je ook :D

1.1% allochtoon hier, heerlijk....

idd, en daar ben je, moet ik zeggen, behoorlijk goed in :cool:

heeft niks met wel of niet problemen te maken, heeft te maken met de manier van posten. verder wil een hoger percentage allochtonen niet altijd automatisch zeggen dat er ook een hoger percentage problemen is:rolleyes:

In theorie zeker niet,in praktijk helaas wel.....:p

Terug
Naar boven