Fitness Seller

6 Arabische landen willen nuclear gaan

En waar komen de bedreigingen richting Marokko vandaan dan? :scratch:

• Topic Starter Topic Starter
Sorry had moeten zijn tegen ''mogelijke'' bedreigingen

Die zullen er eerder komen als landen zich gaan ontrekken aan het non-proliferatieverdrag. Is er overigens een andere bron dan sensatiezender Fox?

dat is n gevaar voor de hele wereld,Die landen zijn te onderontwikkeld om te kunnen omgaan met zo'n wapens. De europese unie gaat dat toch nooit toelaten of geloof jij in sprookjes mss??

Wat wou de europese unie gaan doen dan?
Wat wou zowieso de vn gaan doen?
Die doen echt geen drol, die schijten in hun broek hoor
Wie hield amerika tegen toen ze een oorlog starten op basis van leugens en bedrog? Niemand zeker de vn niet
We zien wel hoe het loopt, maar ik vind marokko ontwikkeld genoeg om kernwapens om te gaan

Die zullen er eerder komen als landen zich gaan ontrekken aan het non-proliferatieverdrag. Is er overigens een andere bron dan sensatiezender Fox?

Ik ben effe het woordje vergeten maar ik denk niet dat er meer bedreigingen bijkomen.
Hoe noemde je dat ook alweer als je elkaar niet aanvalt omdat iedereen dan sterft

Nee, was een andere naam voor

Trouwens goed plan, je eigen bevolking lekker arm houden en miljarden investeren in kerntechnologie om er wapens mee te bouwen. Yep, een groot sprong voorwaarts.

Dat de USA zich het nog enigzins kan veroorloven om veel geld aan defensie uit te geven maakt nog niet dat semi ontwikkelde landen dit ook maar moeten gaan doen. Misschien dat ze beter die miljarden kunenn steken in onderwijs en andere zaken waarmee een land zich positief ontwikkelt.

Misschien dat ze beter die miljarden kunenn steken in onderwijs en andere zaken waarmee een land zich positief ontwikkelt.

En dan een school shooting verwachten ? Mooi niet!
Investeren in kernwapens en andere landen dreigen en hun shit stelen, daar draait het om. Hoe is West-Europa groot geworden denk je ?

1 verschil, het Westen was al rijk toen ze gingen plunderen. Deze futiele pogingen van over het algemeen arme landen zal weinig zoden aan de dijk zetten. Iran heeft nog het voordeel van olie-inkomsten, net zoals Saudi Arabie. De rest van die landen behoort bij de lagere mddenmoter qua rijkdommen wereldwijd.

Kernwapens ontwikkelen kost geld, veel geld.

Wel ik weet dan ook niet waarom ze persé nucleair willen gaan. Mss de joden eens goed op hun plaats zetten ?

Het ontwikkelen en hebben van kernwapens zorgt alleen maar voor conflicten. Zet een groep ongewapende mensen bij elkaar en het zal niet zo snel uit de hand lopen. Deel wat wapens uit en binnen de kortste keren heb je conflicten met een slechte afloop.

Het ontwikkelen en hebben van kernwapens zorgt alleen maar voor conflicten. Zet een groep ongewapende mensen bij elkaar en het zal niet zo snel uit de hand lopen. Deel wat wapens uit en binnen de kortste keren heb je conflicten met een slechte afloop.

Zeg dat tegen Amerika.

Welk land heeft tegenwoordig geen kernwapens (of de mogelijkheid om binnen korte tijd kernwapens te maken)? Moeilijk verbieden.

om maar met de woorden van pim te spreken: de islam is een achterlijke cultuur, dus lekker zwak houden die landen en vooral geen atoomwapens later verkrijgen, lijkt mij dat europa en vs/canada/australie/japan alles in het werk moeten stellen om dit te voorkomen.

Ik ben effe het woordje vergeten maar ik denk niet dat er meer bedreigingen bijkomen.
Hoe noemde je dat ook alweer als je elkaar niet aanvalt omdat iedereen dan sterft

Wederzijdse afschrikking.

laat ze trouwens maar lekker die kernwapens verkijgen, dan krijgen anti-ICBM wapens in het westen een hogere prioriteit :rolleyes:

Terug
Naar boven