spiertje16
Monstrous Giant
- Waardering
- 0
Zo he werd toch wel eens tijd dat marokko zich gaat wapenen tegen internationale dreigementen
Ik ben 100% voor
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die zullen er eerder komen als landen zich gaan ontrekken aan het non-proliferatieverdrag. Is er overigens een andere bron dan sensatiezender Fox?
Misschien dat ze beter die miljarden kunenn steken in onderwijs en andere zaken waarmee een land zich positief ontwikkelt.
Koude oorlog?Ik ben effe het woordje vergeten maar ik denk niet dat er meer bedreigingen bijkomen.
Hoe noemde je dat ook alweer als je elkaar niet aanvalt omdat iedereen dan sterft

Het ontwikkelen en hebben van kernwapens zorgt alleen maar voor conflicten. Zet een groep ongewapende mensen bij elkaar en het zal niet zo snel uit de hand lopen. Deel wat wapens uit en binnen de kortste keren heb je conflicten met een slechte afloop.
Ik ben effe het woordje vergeten maar ik denk niet dat er meer bedreigingen bijkomen.
Hoe noemde je dat ook alweer als je elkaar niet aanvalt omdat iedereen dan sterft