Fitness Seller

6 Arabische landen willen nuclear gaan

dat is n gevaar voor de hele wereld,Die landen zijn te onderontwikkeld om te kunnen omgaan met zo'n wapens. De europese unie gaat dat toch nooit toelaten of geloof jij in sprookjes mss??

:roflol: LOL!

Wat gaan 'wij' doen dan? Door onze decadente en intelligente Europese jeugd hebben gewoonweg geen leger om waar dan ook in te grijpen.

In de States speelt onder de jeugd haantjesgedrag en nationalisme een nog veel grotere rol. Bovendien krijg je daar enorm veel vergoedingen en maatschappelijke voordelen en roem. Ook dat leger kent zijn waterloo steeds meer.

Ik verdien hetzelfde als een zandhaas in de EU en ik zit een beetje op m'n stoel part time.

Nederland kent veel hoog opgeleide en die gaan toch echt voor een wagen en baan in het bedrijfsleven. Aan dat soort lui heb je NIETS als er echt gevaar dreigt.

Ik vrees toch echt dat wij in Europa met Israel water bij de wijn moeten doen in de nabije toekomst, want juist dat is de reden dat er drang is om een kernmogendheid te worden in de landen met een Islamitische achtergrond.

Een kernsplitsing van veel megaton veegt complete steden weg en laat in een heel continent vuil achter dat uiteindelijk miljoenen mensenlevens zal eisen.

Een sterke nucleaire bom waarbij kernfusie plaatsvind zal de aarde een miniscule verschuiving kennen in z'n baan wat genoeg zal zijn om het hele klimaat en het leven plat te leggen.

De Hiroshima bom was een bommetje bij wat er nu is.

339291829_59679da6f8_o.gif

Wat wou de europese unie gaan doen dan?
Wat wou zowieso de vn gaan doen?
Die doen echt geen drol, die schijten in hun broek hoor
Wie hield amerika tegen toen ze een oorlog starten op basis van leugens en bedrog? Niemand zeker de vn niet
We zien wel hoe het loopt, maar ik vind marokko ontwikkeld genoeg om kernwapens om te gaan

geen enkel land is ontwikkeld genoeg om met kernwapens om te gaan.

neen, elk echt ontwikkeld land zou in principe geen kernwapens nodig hebben, maar msschn klink ik te idealistisch

Nederland kent veel hoog opgeleide en die gaan toch echt voor een wagen en baan in het bedrijfsleven. Aan dat soort lui heb je NIETS als er echt gevaar dreigt.

Vergeet niet dat hoogopgeleiden oorlogen draaien. Wie zorgen er voor de economie en technologie die voor de oorlogsmachine nodig zijn? Waarom denk je dat de grootste economie te wereld ook de meest ontwikkelde oorlogsmachine heeft? :rolleyes:

Hmm no problem voor NL als Marokko een kernbom heeft.

Hier wonen zoveel bondgenoten van hun.
Belgie ook. Dus wij zijn vriuj veilig!

Zal best wel zo zijn dat wij indirect betalen voor de kernbommen van marokko:)

Verschil tussen kilotonnen en megatonnen, verder is het verschil tussen kernfusie en kernsplising ook nog eens enorm.

Een zware kernbom waarbij kernfusie plaats vind schijnt de aarde in ons zonnenstelsel uit z'n as te rammen. :S

Let wel, zo'n bom is dus geen vernietiging maar eerder een langzame uitval van al het leven en aardse beweging omdat je onze positie in ons zonnenstelsel gewoon veranderd.

Al het zuurstof bijvoorbeeld is gewoon weg door de luchtdruk verplaatsing, en dat is slechts een licht nadelig effect.

Bommetje op de arabische landen dan voordat het te laat is? :)

Ik heb altijd al een bloedhekel aan wapens gehad en vraag me af waar dit nu weer goed voor is.:D

We zijn de aarde mooi naar de kloten aan het helpen. Eerst het milieu dat stilaan steeds erger uit de hand loopt en dadelijk 2 gekken die hun atoomwapens tegen elkaar gaan gebruiken.

whahahaha :roflol: kernwapens :roflol: Geef ze liever een bromtol of een jojo. Stel kinderen...

Kernwapens zijn zoooooo pathetic.
In het geval van de 'politieke oorlog' is er in een verre uithoek van mijn inlevingsvermogen nog wat voor te zeggen. Mutual destruction is in de ogen van een weldenkend (volgens humanistische overtuiging) mens afschrikwekkend genoeg, maar stom genoeg wordt er in die gedachte ALTIJD voorbij gegaan aan de cataclysmische mogelijkheid tot oorlog.

Het praktische nut van die wapens is NUL. Het is MILJARDEN pompen in een wapen dat er voor moet zorgen dat het NIET GEBRUIKT HOEFT TE WORDEN.
GENIAAL!!
't kan aan mij liggen, maar ik zie daar nergens een constructieve logica in. Persoonlijk vind ik iedere sympathie voor kernwapens getuigen van een voslagen infantiele kijk op de wereld en de mensen die er op leven.

Eigenlijk kan ik niet genoeg uitdrukken hoezeer ik die belachelijke uitwassen van ons bewustzijn veracht. En ieder woord dat in het voordeel van die krengen wordt gesproken evenzo. Mensen die zo spreken weten niet waar ze over spreken en dienen imo hun mond te houden. (al hebben ze natuurlijk het recht om hun domheid te verkondigen)

@bart82: je quote stamt van Eric af, dus je bedoelt hem. Als dat geen rood wordt ? :D

• Topic Starter Topic Starter
whahahaha :roflol: kernwapens :roflol: Geef ze liever een bromtol of een jojo. Stel kinderen...

Kernwapens zijn zoooooo pathetic.
In het geval van de 'politieke oorlog' is er in een verre uithoek van mijn inlevingsvermogen nog wat voor te zeggen. Mutual destruction is in de ogen van een weldenkend (volgens humanistische overtuiging) mens afschrikwekkend genoeg, maar stom genoeg wordt er in die gedachte ALTIJD voorbij gegaan aan de cataclysmische mogelijkheid tot oorlog.

Het praktische nut van die wapens is NUL. Het is MILJARDEN pompen in een wapen dat er voor moet zorgen dat het NIET GEBRUIKT HOEFT TE WORDEN.
GENIAAL!!
't kan aan mij liggen, maar ik zie daar nergens een constructieve logica in. Persoonlijk vind ik iedere sympathie voor kernwapens getuigen van een voslagen infantiele kijk op de wereld en de mensen die er op leven.

Eigenlijk kan ik niet genoeg uitdrukken hoezeer ik die belachelijke uitwassen van ons bewustzijn veracht. En ieder woord dat in het voordeel van die krengen wordt gesproken evenzo. Mensen die zo spreken weten niet waar ze over spreken en dienen imo hun mond te houden. (al hebben ze natuurlijk het recht om hun domheid te verkondigen)
Ja dat kan je wel mooi beweren
Maar diezelfde kernwapens waar jij het over hebt zorgen er wel voor dat er geen oorlogen uitbreken(oorlogen full scale)
Het praktische nut is dat er nu veel redelijke vrede heerst in de westerse wereld

Als kernmogendheid wordt je niet aangevallen zo luidt.

Maar mocht de pl**ris echt uitbrekebn, heb je een kernoorlog in plaats van een militaire oorlog. Manschappen spelen dan geen rol meer.

Waarom post T onder z'n admin account btw?

• Topic Starter Topic Starter
Als kernmogendheid wordt je niet aangevallen zo luidt.

Maar mocht de pl**ris echt uitbrekebn, heb je een kernoorlog in plaats van een militaire oorlog. Manschappen spelen dan geen rol meer.

Waarom post T onder z'n admin account btw?

Klopt, en dan kun je inderdaad zeggen is die vrede de mogelijkheid tot totale destrucie het waard?
In mijn ogen wel, en dan heb ik maar een infantiele kijk op de wereld :rolleyes:

Ja dat kan je wel mooi beweren
Maar diezelfde kernwapens waar jij het over hebt zorgen er wel voor dat er geen oorlogen uitbreken(oorlogen full scale)
Het praktische nut is dat er nu veel redelijke vrede heerst in de westerse wereld

Ja, maar jullie moslims worden al boos om een paar cartoons. Het lijkt me nu niet echt verstandig om zo'n mensen zo'n wapens te geven.

Nee, blijven jullie maar lekker met zwaarden spelen. :D

Terug
Naar boven