Marky
Monstrous Giant
- Waardering
- 333
dat is n gevaar voor de hele wereld,Die landen zijn te onderontwikkeld om te kunnen omgaan met zo'n wapens. De europese unie gaat dat toch nooit toelaten of geloof jij in sprookjes mss??
LOL!Wat gaan 'wij' doen dan? Door onze decadente en intelligente Europese jeugd hebben gewoonweg geen leger om waar dan ook in te grijpen.
In de States speelt onder de jeugd haantjesgedrag en nationalisme een nog veel grotere rol. Bovendien krijg je daar enorm veel vergoedingen en maatschappelijke voordelen en roem. Ook dat leger kent zijn waterloo steeds meer.
Ik verdien hetzelfde als een zandhaas in de EU en ik zit een beetje op m'n stoel part time.
Nederland kent veel hoog opgeleide en die gaan toch echt voor een wagen en baan in het bedrijfsleven. Aan dat soort lui heb je NIETS als er echt gevaar dreigt.
Ik vrees toch echt dat wij in Europa met Israel water bij de wijn moeten doen in de nabije toekomst, want juist dat is de reden dat er drang is om een kernmogendheid te worden in de landen met een Islamitische achtergrond.
Een kernsplitsing van veel megaton veegt complete steden weg en laat in een heel continent vuil achter dat uiteindelijk miljoenen mensenlevens zal eisen.
Een sterke nucleaire bom waarbij kernfusie plaatsvind zal de aarde een miniscule verschuiving kennen in z'n baan wat genoeg zal zijn om het hele klimaat en het leven plat te leggen.
De Hiroshima bom was een bommetje bij wat er nu is.