andi
Cool Novice
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 104kg
- Vetpercentage
- 12%
Ik train nu 5 jaar en heb al een aardige weg afgelegd maar voor optimale groei wil ik iets nieuw proberen. Ik wil in mijn 6day split 2x mijn rug aanpakken 1 keer puur op men lats en 1 keer op men binnen en onderrug trainen. Met borst 1x meer de bovekant andere x meer de inside en buitenkant. Mijn benen train ik maar 1 keer omdat ik voel dat die geen 2x een killerleg training aankunnen.
Ik heb dit al een tijd geprobeerd maar toen had ik in het midden van de week een rustdag. Maar sinds mijn gym op zondag sluit in de zomer gaat dit niet meer.
Mijn schema zou er als volgt uitzien.
Ma: Lats / Calves
Di: Chest / Schoulders
Woe: Quads
Do: Rug Inside en LB / calves
Vrij: Hams / Chest
Zat: Biceps / triceps / Calves
Zon: OFF
Abs doe ik er tussen maar zijn nu geen HI. Cardio doe ik 2-3 x in de week als ik uit bed kom 30min sessie. Op dagen dat ik geen benen heb in de avond.
Hebben jullie enige opmerkingen over het schema? Alvast bedankt :-)
Ik heb dit al een tijd geprobeerd maar toen had ik in het midden van de week een rustdag. Maar sinds mijn gym op zondag sluit in de zomer gaat dit niet meer.
Mijn schema zou er als volgt uitzien.
Ma: Lats / Calves
Di: Chest / Schoulders
Woe: Quads
Do: Rug Inside en LB / calves
Vrij: Hams / Chest
Zat: Biceps / triceps / Calves
Zon: OFF
Abs doe ik er tussen maar zijn nu geen HI. Cardio doe ik 2-3 x in de week als ik uit bed kom 30min sessie. Op dagen dat ik geen benen heb in de avond.
Hebben jullie enige opmerkingen over het schema? Alvast bedankt :-)

, herlees de sticky's. 

? kan je het quoten
?
) dan ga je je schouders overbelasten