XXL Nutrition

6 Kilo verliezen , het liefst zsm

Kara76

Novice
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
81kg
Mijn naam is Kara en ik ben 17 jaar oud.
Ik wil heel graag 6 kilo's afvallen maar ik weet eigelijk niet hoe.
Ik ben 1,82 m en 81 kilo en ik wil minimaal 75 kilo worden.
Ik wil dit behalen tot 28 juni 2012.
Ik doe niet aan krachtraining maar ik doe wel aan cardio.

Mijn eetprogramma :

06:00 - 07:15 = 1 glas halfvolle melk
10:00 - 10:15 = 2 chocolade crossaints & 1 vifit aardbei
14:00 - 15:30 = 2 eiren + glas water
17:30 - 18:30 = rijst + vlees (niet veel)

Ik weet dat ik er dingen aan moet veranderen maar ik weet niet wat , ik begrijp ook niet zoveel van die moeilijke woorden die hier worden gebruikt. Ik wacht op hulp.

p.s : ik doe door de weeks minimaal 30 min aan cardio.

we kunnen natuurlijk niks adviseren zonder foto´s :trollface:

Ga je 28 juni op vakantie?

Ontbijt eens fatsoenlijk. Laat de chocolade croissaints voor wat ze zei en eet gewoon volkorenbrood met kip. Eet volledige maaltijden. 2 eieren + water is geen maaltijd. Lees je even in in de voedingssectie want dit lijkt nergens op.

noodrantsoen. regelmatig en gezond eten. meer dan dit. smorgens goede maaltijd. veel sporten en je kunt je doel makkelijk halen. zo weinig eten werkt averechts. zie voedingssectie voor voorbeeldschema's. krachttraining is ook ideaal om af te vallen (je herstelt de volgende dag(en) nog van je training waardoor je meer calorieen verbrand). 4/5 keer per week cardio.

Laatst bewerkt:
Lol... wat voor een onzin eetschema is dat?

En je zegt dat je wil afvallen, en toch eet je chocolade croissants? -.- .... Sterk bezig!

Lees liever de stickies eerst eens, want dit slaat nergens op...

glas water vervangen door minimaal 1,5 liter water :P

ik begrijp ook niet zoveel van die moeilijke woorden die hier worden gebruikt. Ik wacht op hulp.

Dit kan ik me wel voorstellen want dat had ik ook toen ik me hier ooit aangemeld heb. Geef eens wat woorden kunnen wij ze uitleggen.

Over eten, jij wil in 1x van baggervoeding naar bodybuilding voeding en zsm cutten. Ga eerst eens "normaal" eten en kijk wat dat doet en vervang dan dingen daarin richting meer bodybuilding eten. Ik bedoel; begin eens met 2 bruine boterhammen met vleeswaren, drie in de middag en een normaal bord avond eten. Ga vanuit die basis van 3 naar 6 eetmomenten en voeg een whey shake in bij het opstaan/training en vervang wat brood/vleeswaren door rijst en kip/vis of pasta. Ik denk dat de basis erg belangrijk is zoals we ook kinderen in de opvoeding leren eten; ontbijt lunch avondeten en tussendoor een stuk fruit of wat yoghurt/kwark. Zonder die basis kan je wel een of ander cut schema maken met shakes enzo maar heb je nog niet geleerd wat een normaal eetpatroon is. Dat je geen benul hebt van normaal eten blijkt wel uit je voorgestelde schema!

volgens mij eet je sowieso meer dan dat, dit is zwaar onder onderhoud.

Met dit dieet wat je hier neerzet kun je ook beter geen foto's plaatsen.Want dan zal je er ook wel zo uitzien.

Mijn naam is Kara en ik ben 17 jaar oud.
Ik wil heel graag 6 kilo's afvallen maar ik weet eigelijk niet hoe.
Ik ben 1,82 m en 81 kilo en ik wil minimaal 75 kilo worden.
Ik wil dit behalen tot 28 juni 2012.
Ik doe niet aan krachtraining maar ik doe wel aan cardio.

Tip 1: Ga aan krachttraining doen

Mijn eetprogramma :

06:00 - 07:15 = 1 glas halfvolle melk
10:00 - 10:15 = 2 chocolade crossaints & 1 vifit aardbei
14:00 - 15:30 = 2 eiren + glas water
17:30 - 18:30 = rijst + vlees (niet veel)

Ik geloof er niets van

Ga om te beginnen maar eens kijken wat andere mensen eten. (chocoladecroissants ... really ? )

Ik weet dat ik er dingen aan moet veranderen maar ik weet niet wat , ik begrijp ook niet zoveel van die moeilijke woorden die hier worden gebruikt. Ik wacht op hulp.

Ga in de tussentijd jezelf inlezen hier op het forum

p.s : ik doe door de weeks minimaal 30 min aan cardio.
[/SIZE]
en stop met die font-size.. een groter font maakt je niet belangrijker, alleen irritanter. Bewaar dat maar voor msn

Kara, wat voor sport beoefen je?
Je kan hier op het forum erg veel vinden over voeding. Als je veel eiwitten eet en iets minder (langzame) koolhydraten gaat het allemaal goed komen!

jongens ze is 17.
wellicht een verkeerd font gekozen, maar kom op zeg.
doe niet zo aanvallend. allemaal :o

ze bedoelen dit Kara

kijk inderdaad even hier
voeding

daarna stem daar wat leuke oefeningen op af en kijk dus even hier
trainingschema's en oefeningen

en als je dat onder de knie hebt en je behoorlijk hebt ingelezen kijk dan eens hier
vetverlies en conditietraining

wat ze bedoelen is, dat het concept "effe" afvallen een idee is wat je los moet laten.
dat gaat gepaard met bovenstaande drie linkies/disciplines.

heb je dat eenmaal in balans, dan kom je waar je komen wilt.

of ben ik wederom in een troll gestonken:o

Hoezo wil je dit perse op die datum behalen? Je kan ff dingen veranderen, afvallen maar zolang je je leefstijl niet verandert,zitten die 6 kilo er na die datum zo weer aan..

Goed beginnen met onbtijten bijvoorbeeld een kom brinta met melk.

Chocolade croissants zijn ontzettend vet en bevatten niet veel goede voedingsswaarden, best een keer als cheat maar niet om elke dag te eten. In de plaats kan je beter 2/3
boterhammen met 2 eieren/mager vleeswaar of iets in die trant doen.

2eieren is te weinig als maaltijd, neem er een blik tonijn bij, een boterham of iets.

Savonds lekker eten met bijvoorbeeld rijst,goed stuk kip/tartaar/biefstuk/vis (alles waar veel eiwitten in zitten), voldoende groente nemen.

Na je avond eten kan je ook prima nog wat nemen.

Sport je in een sportschool of doe je buiten cardio?

• Topic Starter Topic Starter
Ik deed vroeger aan thaiboksen en na 2 jaar was ik gestopt en toen kwamen de kilo's bij ik ben nu al 3 maanden weer begonnen met thaiboksen. Ik vind het wel triest om te zien hoe sommige mensen reageren , als ik wist wat jullie allemaal weten dan zou ik niet om hulp vragen. Dankje dwarnie voor je uitleg.

Ik dacht al zo iets, omdat je een specefiek gewicht in je hoofd hebt.
Als je naast de richtlijnen die ik heb gegeven je muy-Thai training volgt, komt het wel goed.

Bij welke sportschool train je, kerel?

Even voor de duidelijkheid, ben jij een man of vrouw?

je krijgt zulke reacties omdat je niet eerst jezelf hebt verdiept in het onderwerp, er is genoeg info hier en via google te vinden. Je zult echt wel serieuse reacties krijgen als je zelf ook initiatief toont, denk je nou echt dat je hier een complete training+voedingsschemavoorgeschoteld krijgt?

• Topic Starter Topic Starter
Supersized jekrijgt tog geen boete als je zo'n voedingsschemageeft , ik wil gewoon zo goed mogelijk geholpen worden. Ik train bij ThaiBoxing Den Haag en ik ben een man.

Terug
Naar boven