AndroidHealthClinic

6 Kilo verliezen , het liefst zsm

Kara, hoe vaak train je in de week?
Volg de richtlijnen die in je heb gegeven en het komt goed! Anders moet je maar iets meer onder onderhoud gaan zitten, dat vertel ik je wel als je niet afvalt.

Mijn eetprogramma :

06:00 - 07:15 = 1 glas halfvolle melk
10:00 - 10:15 = 2 chocolade crossaints & 1 vifit aardbei
14:00 - 15:30 = 2 eiren + glas water
17:30 - 18:30 = rijst + vlees (niet veel)

Als jij om 06.00 opstaat en over de gehele dag zo weinig eet heb je dan uberhaubt wel energie om te trainen??

Ik ben zelf aan het afvallen icm kracht en conditie training en ik eet vele male meer en nog heb ik elke training wel een energie dipje.

Ik kan je adviseren om goed te luisteren naar de tips die je hier krijgt en vooral het forum goed door te lezen voordat je een vraag stelt. Ik ben ooit ook begonnen met direct vragen stellen en dat stoort nogal omdat vele vragen meerdere keren worden gesteld...

suc6 met afvallen!

Als dit geen troll is weet ik het ook niet meer. Lees je eerst eens wat in zeg.

Geen koolhydraten....het is wel een crash dieet maar als je je doel wilt bereiken is dit de enigste manier. Vergeet niet aan KT te doen zodat je zoveel mogelijk spier blijft behouden. Ik heb verbuffende resultaten gezien bij vrienden.

Goed de sticky's lezen en meer eten. Nu eet je veel te weinig en zal je lichaam er alles aan doen om reserves bij te houden met als resultaat dat je niets afvalt.
Na het lezen van de sticky's en het aanpassen van je voedig zal je er zeker geraken.

Terug
Naar boven