AndroidHealthClinic

6 maanden ??

Arrjan

Novice
Waardering
0
361860087.jpg

54.5 kilo 16 jaar body vet percentage was niet te meten want weegappratuur doet het niet bij een telaag vetpercentage,,Werd mij verteld !!

361860069.jpg

62.3 kilo 17 jaar ongeveer 6 maanden bezig !! apparaat werkt nu 47%
muscles en 7.5 % vet percentage:D

wou effe weten hoe hier over gedacht wordt ben ik goed op weg op is het toch te weinig resultaat voor deze 6 maanden.Hoewel het resultaat van een aantal factoren afhankelijk is !!

DOEL GEWOON wat meer Massa niet zo'n dunnetje !!! (zoals nu)
mooi lichaam hoeft niet overmatig bodybuilding te zijn

Eten: 400 ml brinta + shake.10 botherhammen op een dag+ shake. Avond eten DAARNA TRAINEN en shake + yoghurt

Verder train ik 4 tot 5 x per week !!

Ziet er wel nice uit, hoelang ben je?

mooie vooruitgang

ik zie geen 8kg verschil?

• Topic Starter Topic Starter
ik ben 1.81 maar zoals je kan zien kwa gewicht ben ik wel aardig gestegen kleine 8 kilo maar ga er van uit dat dit niet allemaal spieren zijn maar er komt zo te zien zeer weinig vet bij. dit vind k wel jammer!!! maja doorvreten dus. Dat is t m dus zie zelf ook geen 8 kg verschil maar die is er wel

Best wel netjes je hebt alleen wat dunne armpjes, ik ben zelf 1,87cm en ik weeg 73kg. Maar mijn fysiek is ook heel slecht hoor (ik ben ook 17). Ze zeggen ook tegen mij je moet meer eten maar jij helemaal geloof ik.

Idd Drag eten zal voor ons dan de uitkomst bieden maar buiten dat Gewoon bikkele @ the gym !! en de eerste foto is echt hoe t was ligt denk ik aan me bouw.. Zowiesow vroeger aan atheletiek gedaan en was nooit een grote eter. .HAHA draag ik nu de lasten van:p maar ligt niet aan de foto was idd wel echt mager

Ik wil je niet de-motiveren maar voor 6 maanden training is dit bijna niks.
Pak je wel zwaar genoeg gewichten? Gewichten met meer dan 15 herhalingen train je alleen de uithoudingsvermogen van je spieren. Ga naar een fitnessinstructeur zou ik zeggen.

Ow no problemo ik vraag om meningen en mij de motiveer je niet zo snel;)

Ik wil je niet de-motiveren maar voor 6 maanden training is dit bijna niks.
Pak je wel zwaar genoeg gewichten? Gewichten met meer dan 15 herhalingen train je alleen de uithoudingsvermogen van je spieren. Ga naar een fitnessinstructeur zou ik zeggen.

man zo slecht is het helemaal niet, alhoewel er meer uit viel te halen imo want hij is/was een beginner. At ts waarom 3 shakes op een dag? en ga meer eten. Je eet nu echt heel weinig en probeert het een beetje te compenseren met je shakes.

Moet je niet veel schijten van 3 shakes op een dag:O

Netjes, goeie progressie en je ribben zijn iig nu niet meer goed zichtbaar.

Gewoon goeie vooruitgang! Blijven vreten en trainen! ;)

Bedankt voor de positieve reacties allemaal:) ook negatief kan ik accepteren hoor. Whaha je schijt je idd wel te tyfes voor met mammoth shakes:P maja hoort er bij ;)

Ik heb maar een tijdje gefitnesst, en mijn borst ziet er wel wat beter uit dan die van jou, verder netjes hoor.

Terug
Naar boven