DjangoVaal
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 20%
Welkom op mijn eerste trainingsdagboek op DBB. Ik ben 20 jaar oud, psychologie student en studeer in gent. Mijn stats zijn nu:
Vetpercentage van 20%
95kg
1m83
Ik train serieus bodybuilding vanaf januari 2008. Mijn beste PRs zijn:
SQ: 2*140
DL: 4*169
BP: 1*94
Ik heb vandaag mijn laatste examen gehad en begin morgen aan mijn vakantiewerk tot 31 juli. Ideaal moment dus om eens vollebak te trainen, perfect te eten en perfect te rusten. Ik heb er zin in
. Ik zal morgen eens foto'tje uploaden na het trainen zodat we het kunnen vergelijken over 6 weken
.
Mijn trainingsschema is:
Dag 1: Voorkant + zijkant schouders + biceps
Dag 2: Bovenrug + achterkant schouders + Traps
Dag 3: 5*5 SQ, Borst + Triceps
Dag 4: Voorkant + zijkant schouders + Biceps
Dag 5: Bovenrug + Achterkant schouders + traps
Dag 6: 5*5 BB INC BP, Benen
Heel veel schouders omdat die heel erg achter lopen, veel bovenrug omdat ik daar een babylichaampje figuur heb
en biceps omdat die weinig aandacht hebben gekregen het afgelopen jaar.
Vandaag mijn eerste training gehad en die ging gewoon k*t
. Ik zal morgen nog wel de gegevens opschrijven.
Morgen is het weer eens tijd voor benen en daar heb ik veel meer zin in. Een normaal benendagje bestaat uit SQ, Leg EXT, SL DL, Leg curl en deadlift. Ik heb er al zin in
*Update*
De foto...
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Gemaakt zondag de 28e juni.
Ik ben begonnen op 22juni en ik zal doorgaan tot 31juli en daarna heb ik weer herexamens om voor te leren. Ik hoop dat het verschil te zien gaat zijn, het zal wel geen Levrone Report worden maar hopelijk wel iets zichbaar
.
Vetpercentage van 20%
95kg
1m83
Ik train serieus bodybuilding vanaf januari 2008. Mijn beste PRs zijn:
SQ: 2*140
DL: 4*169
BP: 1*94