DjangoVaal
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 20%
Welkom op mijn eerste trainingsdagboek op DBB. Ik ben 20 jaar oud, psychologie student en studeer in gent. Mijn stats zijn nu:
Vetpercentage van 20%
95kg
1m83
Ik train serieus bodybuilding vanaf januari 2008. Mijn beste PRs zijn:
SQ: 2*140
DL: 4*169
BP: 1*94
Ik heb vandaag mijn laatste examen gehad en begin morgen aan mijn vakantiewerk tot 31 juli. Ideaal moment dus om eens vollebak te trainen, perfect te eten en perfect te rusten. Ik heb er zin in
. Ik zal morgen eens foto'tje uploaden na het trainen zodat we het kunnen vergelijken over 6 weken
.
Mijn trainingsschema is:
Dag 1: Voorkant + zijkant schouders + biceps
Dag 2: Bovenrug + achterkant schouders + Traps
Dag 3: 5*5 SQ, Borst + Triceps
Dag 4: Voorkant + zijkant schouders + Biceps
Dag 5: Bovenrug + Achterkant schouders + traps
Dag 6: 5*5 BB INC BP, Benen
Heel veel schouders omdat die heel erg achter lopen, veel bovenrug omdat ik daar een babylichaampje figuur heb
en biceps omdat die weinig aandacht hebben gekregen het afgelopen jaar.
Vandaag mijn eerste training gehad en die ging gewoon k*t
. Ik zal morgen nog wel de gegevens opschrijven.
Morgen is het weer eens tijd voor benen en daar heb ik veel meer zin in. Een normaal benendagje bestaat uit SQ, Leg EXT, SL DL, Leg curl en deadlift. Ik heb er al zin in
*Update*
De foto...
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Gemaakt zondag de 28e juni.
Ik ben begonnen op 22juni en ik zal doorgaan tot 31juli en daarna heb ik weer herexamens om voor te leren. Ik hoop dat het verschil te zien gaat zijn, het zal wel geen Levrone Report worden maar hopelijk wel iets zichbaar
.
Vetpercentage van 20%
95kg
1m83
Ik train serieus bodybuilding vanaf januari 2008. Mijn beste PRs zijn:
SQ: 2*140
DL: 4*169
BP: 1*94
Ik heb vandaag mijn laatste examen gehad en begin morgen aan mijn vakantiewerk tot 31 juli. Ideaal moment dus om eens vollebak te trainen, perfect te eten en perfect te rusten. Ik heb er zin in
. Ik zal morgen eens foto'tje uploaden na het trainen zodat we het kunnen vergelijken over 6 weken
. Mijn trainingsschema is:
Dag 1: Voorkant + zijkant schouders + biceps
Dag 2: Bovenrug + achterkant schouders + Traps
Dag 3: 5*5 SQ, Borst + Triceps
Dag 4: Voorkant + zijkant schouders + Biceps
Dag 5: Bovenrug + Achterkant schouders + traps
Dag 6: 5*5 BB INC BP, Benen
Heel veel schouders omdat die heel erg achter lopen, veel bovenrug omdat ik daar een babylichaampje figuur heb
en biceps omdat die weinig aandacht hebben gekregen het afgelopen jaar. Vandaag mijn eerste training gehad en die ging gewoon k*t
. Ik zal morgen nog wel de gegevens opschrijven. Morgen is het weer eens tijd voor benen en daar heb ik veel meer zin in. Een normaal benendagje bestaat uit SQ, Leg EXT, SL DL, Leg curl en deadlift. Ik heb er al zin in

*Update*
De foto...
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Gemaakt zondag de 28e juni.
Ik ben begonnen op 22juni en ik zal doorgaan tot 31juli en daarna heb ik weer herexamens om voor te leren. Ik hoop dat het verschil te zien gaat zijn, het zal wel geen Levrone Report worden maar hopelijk wel iets zichbaar
.

ik wilde 12 reps) 7*104
waar ik nu van zit te balen. Ik heb me eerst eens flink zitten volproppen met junk food en nu voel ik weer wat energie dus ik ga morgen flink wat meer eten dan vandaag. Vandaag heb ik om half 6 2 boterhammen met 70g kip en 750ml halfvolle melk gegeten en gedronken. 9:10 2bh met 100g kip en 30g whey, 12:15 100g kip met 2 bh, 14:15 100g kip met 2 bh, 15:45 30g whey, 16:45 200g stokbrood met plak kaas.17:30 100g kip, wat rabarber (vind ik echt vreemde zooi dat spul) en 150g aardappelen ofzo
kon ik al full stack dusja....