Massive update.
Donderdag heb ik bovenrug en achterkant schouders gedaan. Daarna ook nog 40 minuten cardio afgewerkt.
Was redelijke training. Ik was nog wel uitgeschoten tegen zo'n begeleiders trutje. Ik was bezig met cable pulldowns en wisselde met underhand en overhand om chin-pull ups te simuleren met lichter gewicht aangezien ik dit wilde uitproberen:
1) Wide-grip pull-ups, as many reps as possible
2) Rest for ten seconds
3) Medium-grip pull-ups, as many reps as possible
4) Rest for ten seconds
5) Medium-grip chin-ups, as many reps as possible
6) Rest for ten seconds
7) Narrow-grip chin-ups, as many reps as possible
8) Rest for three minutes
9) Repeat steps 1-8 twice
Toen kwam het begeleidster mongooltje naar me toe na me eerste setje gelijk aanvallend van wat jij doet werkt niet. Ik zei, het is hetzelfde als pullups zo, en toen zei zo van nee dat is nie... Ik WEET wat ik doe dus

. Lekkere scene dus, het lollige was dat ze mij kwam 'berispen' door een loser gastje die daarna biceps apparaat ging doen met 15kg. Daarna werd ze nog eens geowned door een oudere begeleider die zei dat het een gewoon een variant was.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Vrijdag voelde ik me nogal brak en ben daarom zaterdag borst gaan trainen. Ik ben begonnen met een leg press 5/6*5*202,5kg superstrict en langzaam uitgevoerd, voelde lekkaah dus vol moed begonnen met borsttraining maar dat ging niet echt geweldig. Bij de apparaten voelde ik het niet goed en de cable chest presses gingen ook waardeloos. Te laag gewicht, tenslotte nog maar wat 10kg incline flyes aangezien ze niet meer hebben. Triceps ging daarentegen wel goed, 8*85kg naar 20*45kg superset bij tricepsapparaat. Daarna door naar pushdowns waar ik maar een max had van 9*28kg. Mijn triceps waren al uitgeput.
Vandaag ga ik nog wat voorkant schouderwerk doen en die biceps laten pompen. Mijn vriendin zei dat ik zelfs striae krijg onder mijn oksels. Ben ik trots op

. Dus het gaat zeker wel lekker. Ook zaterdag heb ik nog wat extra cardio gedaan. Nu zit ik een litertje mager melk weg te drinken, 35ct bij de AH

, trainen en vanavond nog ff naar Bartjuh5 om de week van 13 juli te bespreken want die shit ga door. Een hele week vollebak trainen: 2x op een dag trainen + cardio dus nog eens een leuk schematje voormaken. Ik heb er al zin in

.
The Champion Rep,
DJ
---------- Toegevoegd om 17:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:03 ----------
Foto werkt nu bij eerste bericht