AndroidHealthClinic

6 Weeks of Hard Work

T-muscle kweekt duidelijk weer brute gasten. Ik zal het ook eens proberen XD.

Pff, halve kg. De 13e; dan gaan we pas kip grillen ;).

Overhead presses gaan dus toch vooruit... Let je er nog goed op dat je je hoofd naar voor duwt eens barbell er boven is? Daar verloor je wel wat op laatste keer dat ik je zag pressen.

• Topic Starter Topic Starter
Massive update.
Donderdag heb ik bovenrug en achterkant schouders gedaan. Daarna ook nog 40 minuten cardio afgewerkt.

Was redelijke training. Ik was nog wel uitgeschoten tegen zo'n begeleiders trutje. Ik was bezig met cable pulldowns en wisselde met underhand en overhand om chin-pull ups te simuleren met lichter gewicht aangezien ik dit wilde uitproberen:

1) Wide-grip pull-ups, as many reps as possible
2) Rest for ten seconds
3) Medium-grip pull-ups, as many reps as possible
4) Rest for ten seconds
5) Medium-grip chin-ups, as many reps as possible
6) Rest for ten seconds
7) Narrow-grip chin-ups, as many reps as possible
8) Rest for three minutes
9) Repeat steps 1-8 twice

Toen kwam het begeleidster mongooltje naar me toe na me eerste setje gelijk aanvallend van wat jij doet werkt niet. Ik zei, het is hetzelfde als pullups zo, en toen zei zo van nee dat is nie... Ik WEET wat ik doe dus :wave:. Lekkere scene dus, het lollige was dat ze mij kwam 'berispen' door een loser gastje die daarna biceps apparaat ging doen met 15kg. Daarna werd ze nog eens geowned door een oudere begeleider die zei dat het een gewoon een variant was.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Vrijdag voelde ik me nogal brak en ben daarom zaterdag borst gaan trainen. Ik ben begonnen met een leg press 5/6*5*202,5kg superstrict en langzaam uitgevoerd, voelde lekkaah dus vol moed begonnen met borsttraining maar dat ging niet echt geweldig. Bij de apparaten voelde ik het niet goed en de cable chest presses gingen ook waardeloos. Te laag gewicht, tenslotte nog maar wat 10kg incline flyes aangezien ze niet meer hebben. Triceps ging daarentegen wel goed, 8*85kg naar 20*45kg superset bij tricepsapparaat. Daarna door naar pushdowns waar ik maar een max had van 9*28kg. Mijn triceps waren al uitgeput.

Vandaag ga ik nog wat voorkant schouderwerk doen en die biceps laten pompen. Mijn vriendin zei dat ik zelfs striae krijg onder mijn oksels. Ben ik trots op :D. Dus het gaat zeker wel lekker. Ook zaterdag heb ik nog wat extra cardio gedaan. Nu zit ik een litertje mager melk weg te drinken, 35ct bij de AH ;), trainen en vanavond nog ff naar Bartjuh5 om de week van 13 juli te bespreken want die shit ga door. Een hele week vollebak trainen: 2x op een dag trainen + cardio dus nog eens een leuk schematje voormaken. Ik heb er al zin in :D.

The Champion Rep,
DJ

---------- Toegevoegd om 17:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:03 ----------

Foto werkt nu bij eerste bericht

Yow Django. Ik was al bang dat je gestopt was met loggen. Ga deze alsnog volgen. Keep going!

Het was van dinsdag geleden dat ik had gesport. Ik voelde mij woensdag tot vrijdag bagger. Had ruzie met mijn vriendin dus slecht geslapen en hele dagen werkte zorgden voor weinig zin. Tevens had ik komende week al in mijn achterhoofd waarin ik en Bartjuh5 een week lang vollebak gaan trainen: twee keer op een dag een verschillende spier en cardio.

Gisteren wel getraind en ik was heel blij dat ik de dagen ervoor rustig heb gedaan. Het was borst, biceps, schouders en onderarmen. We hebben er bijna 2 uur over gedaan waar de sets continu aan elkaar werden geregen. Ik heb nu zoveel pijn in heel mijn lichaam, ik voel me alsof ik een lichte spierziekte heb maar het was het waard. In alle vier de spieren zo'n zieke pomp gehad. We hebben gebenchd, Incline en incline flyes. BB preacher curls, ik 1 set spider curls en daarna DB preacher curls terwijl Bart meerdere spidere curls deed. Biceps afgemaakt met seated curls. Daarna Shoulder Presses waar we de DBs bij elkaar naar boven moesten helpen voordat we konden beginnen en daarna 3 setjes aan side naar front raises. Tenslotte nog BB wrist curls en DB reverse curls.

Ik heb geen enkel idee wat we gedaan hebben behalve dat ik een nieuwe PR heb op de Bench Press met 1*95kg en Bart had een pr van 1*120kg. We bij eigenlijk alles tot de max gegaan. Met negatieven, forced reps, dropsets, heel veel gespot, geschreeuwd, gesmeten het was een heerlijke training maar nu ben ik echt dood op. Ik denk dat ik zo meteen even een flinke pot eten ga klaar maken met heel wat verschillende groenten en een lekker stuk kip in een aardappelpuree.

En hou deze blog in de gaten, volgende week ga een multimediale en ziekelijk harde week worden :D.

Django

Hoezo zou je dik gaan bulken maar ook cardio doen :S?

Hoezo zou je dik gaan bulken maar ook cardio doen :S?

Het was een week volvreten om genoeg energie te hebben voor de trainingen.

Voor Bart was dit niet veel eten :P. Hij zit in de cut.

Maar inderdaad :P. Beetje krom, we zijn ook niet toegekomen aan cardio.

Ik blijf in de bulk ook cardio doen hoor. Ik vind het vreemd dat je dat vreemd vind, maarja.

@DJ, kom binnenkort maar weer es in de schuur trainen. Dinsdag is benendag..

Ik blijf in de bulk ook cardio doen hoor. Ik vind het vreemd dat je dat vreemd vind, maarja.

@DJ, kom binnenkort maar weer es in de schuur trainen. Dinsdag is benendag..

Lol. Jaaahaa, jij hebt ook lekker veel cardio gedaan eh, lulhannes.

XD ik kijk vooruit middels mijn nieuwe visie hierop waar jij ook een bijdrage aan hebt geleverd.. hypocriet

Trainingen willen we zien

trainingschema is niet optimaal.

Probeer verder eens mixed grip op de dl.

Terug
Naar boven