AndroidHealthClinic

66-83kg

Torr

Novice
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
84kg
Vetpercentage
13%
Hallo beste mensen!

Ik wil even mijn progress van afgelopen tijd laten zien. Ben pas kort geleden op dit forum terecht gekomen, en hier staat zo veel nuttige informatie in al the stickys. Het meeste heb ik door de jaren door trial en error geleerd, en ook veel op internet gelezen. Maar aangezien er ook zo veel troep tegenwoordig te vinden is moet je echt voorzichtig zijn met het kiezen van je info ;) Mja ik heb geleerd wat voor een belangrijke rol voeding speelt. Training zelf was altijd geen probleem, genoeg motivatie en discipline. Maar als je 4 maanden trained met geen resultaat dan ga je al weer snel stoppen. In principe at ik at altijd gewoon te weinig. Maar een keer een goed dieet samengesteld met 8 uur slaap per dag en ik groeide als een malle! Dit lukte pas de laatste 1-2 jaar terwijl ik al meerdere jaren af en toe naar de sportschool ga.

Altijd al ecto rond de 65-68 kg geweest, en nu is het tijd om er echt voor te gaan! lekker sterk en breed worden.
Ik heb in de lente van 2009 binnen 3-4 maanden een groei van de 66-74 kg gemaakt. Toen een backpackvakantie van 4 weken waarbij ik terug ging naar de 70 kg, erg jammer. Dit hele jaar was voor mij super hektisch met stages, veel werk, studie afronden etc, dus ben eigenlijk pas weer 3 maanden geleden begonnen te trainen. Heb in die tijd een groei van 70-83 kg gemaakt. Mijn vetpercentage is ook wat omhoog gegaan, als ik voorover buig kan ik lekker een heel stuk vetrol bij mijn buik beetpakken wat vroeger niet kon. Dus ik ga nog even door naar 85kg, en dan een cut tot rond de 76-78kg.

Mijn stats zijn nu:
BP: 1x 100
SQ: 1x 90
DL: 1x 130

Het is best weinig voor mijn gewicht ik weet. DL en SQ ben ik pas 3 weken terug begonnen, dus die groeien nu hard :)

hier een foto van hoe ik rond de 67kg was
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

En hier een paar van hoe het nu staat met 83kg, ik schat rond de 16% vet? geen idee eigenlijk. En sorry voor de waardeloze kwaliteit, kleine kudt spiegel en camera op telefoon ._.

Back:

Tricepts:

Biceps:

Mijn zwakke punt was altijd wel bovengedeelte van me chest, het is heel vaag maar ik kan daar maar heel weinig spiermassa ontwikkelen, ik incline erg veel maar het groeit maar zeer langzaam. En mijn onderrug kan wel wat meer training gebruiken ook.

Nou ik verhuis over 4-5 maanden, dus in die tijd nog lekker veel trainen. Gewoon dit volhouden een paar jaar zou een mooi vooruitzicht zijn. Ik denk dat de ontwikkeling in deze laatste 3 maanden echt super was. Ben benieuwd of ik naar de cut 90kg kan bereiken :D

groeten!!
Cris

Squat 60 kilo meer dan DL?
Nice!
Wel progressie te zien

Succes

• Topic Starter Topic Starter
en je pusht meer met je armen dan met je benen? haha..

Verder wel goede progressie hoor :) gewoon door knallen zo.

haha ja is best gek.. ik trainde benen eigenlijk nooit, nu dus een maand mee bezig, maar daar zit vooral in het begin mooie progressie in.

Aangezien ik nog lang geen gewenst fysiek heb ga ik die cut denk ik gewoon overslaan en naar 90-95kg. bespaar je toch wel een paar maanden tijd. Maar in principe daar ervaring mee opdoen is ook gewenst voor later. :D

goeie progressie!

Dit is, als ik je verhaal goed begrijp, in anderhalf jaar tijd?

Netjes hoor :)

Wouw...

Je lijkt helemaal niet meer op die eerste foto!!

Terug
Naar boven