AndroidHealthClinic

67 years old guy beats a young black man in self defense

-1 voor die noobs

+1 voor de dame in het paars

Hier is hij weer

http://www.youtube.com/watch?v=KcEJcEUnN7Q

Note that he gets shot once and a charge is being applied to him and he is still fighting them off.
Only when they make full contact with the taser he finally falls.

Apparently all he was doing wrong is sitting on the wrong seat and having small bottles of vodka.

His name is Thomas Bruso (aka "Vietnam Tom" and "Tom Slick") CONFIRMED.

Laatst bewerkt:
haha wat een vent :D wat gebeurd er precies bij het 3e filmpje dan

lezen

Ja idd, ook filmpje, vind dat ze die tasers veels te makkelijk gebruiken, ze moeten hem toch wel op normale wijze van de stoel weg kunnen halen met z'n drieën.

is het enigste waar de amerikaanse police zich kan mee verweren,voor de rest zijn het mietjes,zonder die teaser zijn het bange wezeltjes:mad:

[Link niet meer beschikbaar]

Epic baardopa pwnd schreeuwnegert
Internethistorie in the making. Op de interwebs zoemt een video rond van een busritje in Oakland, California, die u gewoon even gezien moet hebben. Centraal thema: Boontje komt om zijn loontje, of zoals in goed Amerikaans: What goes around, comes around. Hoofdrolspelers: Een boze negert met inschattingsproblemen en een uit de kluiten gewassen opafiguur (leeftijd 67) in het bezit van een hagelwitte Sean Connery-baard en t-shirt met daarop de veelzeggende tekst: I AM A MOTHER****ER! Enfin, lang verhaal kort: Negert daagt opa uit. Opa vertelt negert op te rotten. Opa gaat voorin de bus zitten. Negert wil alsnog klap uitdelen. Opa voert een TOTAALDESTRUCTIE (dumpertlink) uit op negert. Blijkt ineens dat opa een of andere veteraan is met vetgoede combat skills. Inmiddels wordt opa (hoewel natuurlijk overduidelijk gestoord) endorsed door het internet. 4chan is met succes op zoek gegaan naar de mevrouw die zijn tasje stal nadat hij de bus verliet. Het links-keurige reddit zit er boven op. Overal duiken fanpics op. Lolvids idem. Mr. Bloedlipnegert verschijnt in motivational posters, moving Gifs etc. etc. Hoe een knokpartijtje in het OV binnen 24 uur wereldnieuws is. En spelende negert, wat hebben we nu geleerd? Zoek nooit ruzie met een baardopa in korte broek en met stalen vuisten.

Vooroordeeltje iemand?

op 4chan hebben ze de gene die epic beard man filmde haar adres al omdat ze op het laaste zijn tasje pakte xD

Dat derde filmpje bewijst maar weer wat voor p*ssy's de amerikaanse coppers zijn.

Je gaat toch niet iemand op die leeftijd vanuit het niets (als in zonder waarschuwing) in zijn rug Taseren!

Leg dan maar eens uit als hij een hartklapper krijgt...

Of ben ik nu te kritisch??

http://www.youtube.com/watch?v=CbsX5j-8T3Y

i'll just leave this here...

---------- Toegevoegd om 20:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:15 ----------

Dat derde filmpje bewijst maar weer wat voor p*ssy's de amerikaanse coppers zijn.

Je gaat toch niet iemand op die leeftijd vanuit het niets (als in zonder waarschuwing) in zijn rug Taseren!

Leg dan maar eens uit als hij een hartklapper krijgt...

Of ben ik nu te kritisch??

d8 ik ook aan, wie gebruikt er nu een teaser op een 67jarige.
Als dit in belgie gebeurde en het was op het nieuws zou het land in rep en roer staan.

ill putt my foot up youre ass:p
geen woorden maar daden zeggen we meestal maar dat kwam er ook niet van gehe:D

netgoed! :D

ighz4x.gif

bring da ambalamps :roflol:

Dat wijf met haar 'verontschuldigingen' moet haar smoel houden , ' say it again piggy ' - ' beat his white ass '. Typisch racistisch gedrag. Op een oude man van 67 die blijkbaar nog heel goed kan uitdelen maar dan nog.

Ik zou nooit zo'n oude man aanvallen wat hij ook zegt tegen me. Kwestie van respect en degelijk opvoeding. En ik zou het zeker niet aanmoedigen zoals dat idioot wijf.

Terug
Naar boven