XXL Nutrition

Nieuws 68-jarige trouwde 23 keer

Gast 2315

Colossal Veteran
uitgeschakeld
10.000 berichten
Waardering
407
Lengte
1m91
Massa
128kg
Maar liefst 23 mannen versleet de 68-jarige Linda Lou Taylor uit Indiana, VS. Hiermee heeft ze de twijfelachtige eer de vaakst getrouwde nog levende vrouw ter wereld te zijn. Naar eigen zeggen is Linda 'verslaafd aan romantiek' en stapte ze daarom zo vaak in het huwelijksbootje.

Haar eerste jawoord gaf Linda op haar 16e. Zij zegde eeuwige trouw toe aan de toen 31-jarige George Scott. Helaas voor het koppel duurde het huwelijk slechts zeven jaar. Dit zou uiteindelijk wel Linda's langste huwelijk ooit worden. De kortste verbintenis die Linda Taylor ooit aanging met een man duurde slechts 36 uur. "De liefde was er gewoon niet", verklaarde de bruid na het vroegtijdig stuklopen van weer een huwelijk.

Het meest opvallende huwelijk uit Linda's lange bruidsverleden vond waarschijnlijk zo'n tien jaar geleden plaats. Taylor werd in de echt verbonden met Glen Wolff, een man die maar liefst 29 keer trouwde in zijn leven. Helaas voor de twee tortelduifjes stierf Glen een jaar later op 88-jarige leeftijd.

Vredig en liefdevol waren de huwelijken van Linda overigens niet altijd. Zo bleken twee mannen met wie ze trouwde dakloos. Een man zette een slot op haar koelkast, een partner mishandelde haar en twee echtgenoten bleken homoseksueel. Ook probeerde Linda tot drie maal toe te settelen met dezelfde man, Jack Gourley, maar scheidde ze even vaak van hem.

Linda Lou Taylor heeft uit haar 23 huwelijken zeven kinderen overgehouden. Ook is zij de stiefmoeder van vele tientallen zoons en dochters. "Ik mis de wandeling naar het altaar wel", stelde Taylor in een interview met de Amerikaanse krant The Indianapolis Star. "Maar als ik mijn leven over mocht doen zou ik niet zo vaak meer trouwen".

De kortste verbintenis die Linda Taylor ooit aanging met een man duurde slechts 36 uur. "De liefde was er gewoon niet"

Haha dat krijg je wanneer coïtus voor het huwelijk niet toegestaan is :)

Always the bride, never the bridesmaid.. :)

Blijven die meiden dan geloven dat ze de ware zijn ???

tja 36uur :S als ik een jaar in las vegas blijf verbreek ik die record 100 voudig. Maar goed die spoort iig ook niet.

Ik vond 1 x al te veel :shut:

Hoezo obsessief... Ach ja, het heeft voor de betreffende gemeente wel voor geld in het laatje gezorgd :P

19 damn, weet nog goed dat je het hier postte, wat gaat de tijd toch snel.

Tijd gaat idd verdomde snel.... Maar zoals je ziet, geen tienermoeder geworden :D

Ik hoop het toch bij deze ene keer te houden en het nog nog eens 22 keer te doen :S Hoewel feestjes en jurkjes toch leuk zijn :D

Nee, ik kan die vrouw wel begrijpen :D

Maar liefst 23 mannen versleet de 68-jarige Linda Lou Taylor uit Indiana, VS. Hiermee heeft ze de twijfelachtige eer de vaakst getrouwde nog levende vrouw ter wereld te zijn. Naar eigen zeggen is Linda 'verslaafd aan romantiek' en stapte ze daarom zo vaak in het huwelijksbootje.

:roflol:

:sl*t:

linda-lou-taylor-marriage.jpg

De dame in kwestie...Goddamn!

Je wilde gewoon elke keer een nieuwe bruidsjurk...

Ja je huwelijksdag moet toch de mooiste en sprookjesachtige dag van je leven zijn. Zij doet die dag gewoon 23 keer over... haha...

gek mens

23 keer.... pfff... 23 keer huwelijksstress... 23 keer scheiden... wat een gedoe en nu is ze zeker weer alleen.

Terug
Naar boven