Fitness Seller

6e week kuur Test E/Deca

Had zelf vier weken Winny op het einde en heb er wel voor gezorgd dat de test een week langer in mijn lichaam zat.

Na drie weken begon de Winny pas wat te werken dus zelfs 4 weken was voor mij te kort.

Laat gewoon lekker hoe het is, ik weet dat je meer wil maar winny nu op het einde voor 3 of 4 weken gaat je tegenvallen.

Goed is goed...;)

• Topic Starter Topic Starter
Juist, zo'n vermoeden had ik zelf ook. Nu weet ik dat er sneller werkende AAS zijn, maar het lijkt me niet verstandig om deze in het eind van je kuur te gebruiken? Of is er iemand die zegt, dat dat juist wel kan?

Ik vind persoonlijk van wel en dan spreek ik uit eigen ervaring maar dit is je eerste kuur ik zou der toch niet te veel meer bij rommellen als je tevreden bent met je behaalde gains waarrom dan nog zoveel andere dingen toevoegen ;)

Da's waar... Ben vooral tevreden met de krachttoename. Deze is zeer heftig. De kilootjes vallen nog mee, maar misschien dat dit nog komt. De uitwerking is misschien wel verslaven te noemen, wellicht dat ik daarom zoek naar meer ;) Iemand een aanrader? Of mag ik gewoon niet zo eigenwijs zijn en moet ik gewoon tevreden zijn met de krachtstoename?

First things first. Nu gewoon zo veel mogelijk massa pakken, dadelijk na je kuur komt het op discipline aan om de gewonnen massa vast te houden.
Als je dan hersteld bent wordt het tijd om aan een nieuw kuurtje te gaan denken :)

Da's waar... Ben vooral tevreden met de krachttoename. Deze is zeer heftig. De kilootjes vallen nog mee, maar misschien dat dit nog komt. De uitwerking is misschien wel verslaven te noemen, wellicht dat ik daarom zoek naar meer ;) Iemand een aanrader? Of mag ik gewoon niet zo eigenwijs zijn en moet ik gewoon tevreden zijn met de krachtstoename?

Test-deca = een massakuur, dus waarom winstrol? Om er "wat harder uit te komen"?? Zo hard als je IN een kuur bent zul je nooit blijven. Winstrol is een leuke aanvulling op het assortiment,. maar ik had het niet gebruikt in deze.

Ik zou na 8 weken stoppen met beide.
Test langer doortrekken dan de deca is sinds enige tijd ook een hype omdat er hiernogal wat papagaaien zitten, maar je hertsteld er echt niet beter van ofzo :). Deca = libidokiller nr 1. Simple as that. ( maybee niet voor iedereen, maar het meerendeel zeker! ;)) Daar veranderd die extra shot test ( of 2?) geen hol aan.

Het verschil tussen 8 of 12 weken = langere onderdrukking, en gemiddels vanaf week 8 gain je toch zo goed als geen ruk meer, let maar op, en je zult het ervaren ;)

Ik zou dus eerder stoppen ( 8 weken) zodat je sneller hersteld, goed blijven eten om daarna weer aan iets nieuws te gaan denken. Als je er 12 van maakt en de doserinegn gelijk houdt schiet je er namelijk geen ruk mee op. of je moet andere middelen gaan gebruiken, maar dat lijkt me voor jouw een beetje te vroeg :)
Kuren is leuk, maar ook lange termijn werk. je wint iets, levert wat in, wint weer iets etc.....

Succes ermee kerel :)

Laatst bewerkt:
Gaat je kuur nog lekker? Waarom verhogen? If it ain't broke don't fix it.

Test-deca = een massakuur, dus waarom winstrol? Om er "wat harder uit te komen"?? Zo hard als je IN een kuur bent zul je nooit blijven. Winstrol is een leuke aanvulling op het assortiment,. maar ik had het niet gebruikt in deze.

Ik zou na 8 weken stoppen met beide.
Test langer doortrekken dan de deca is sinds enige tijd ook een hype omdat er hiernogal wat papagaaien zitten, maar je hertsteld er echt niet beter van ofzo :). Deca = libidokiller nr 1. Simple as that. ( maybee niet voor iedereen, maar het meerendeel zeker! ;)) Daar veranderd die extra shot test ( of 2?) geen hol aan.

Het verschil tussen 8 of 12 weken = langere onderdrukking, en gemiddels vanaf week 8 gain je toch zo goed als geen ruk meer, let maar op, en je zult het ervaren ;)

Ik zou dus eerder stoppen ( 8 weken) zodat je sneller hersteld, goed blijven eten om daarna weer aan iets nieuws te gaan denken. Als je er 12 van maakt en de doserinegn gelijk houdt schiet je er namelijk geen ruk mee op. of je moet andere middelen gaan gebruiken, maar dat lijkt me voor jouw een beetje te vroeg :)
Kuren is leuk, maar ook lange termijn werk. je wint iets, levert wat in, wint weer iets etc.....

Succes ermee kerel :)

Kennelijk snap jij ook iets niet.
Ik zou de test doorttrekken omdat de deca ester langer is en je komt zo beter uit voor je nakuur. Plus snap ik wel dat het gevoelsmatig wat fijner zal zijn omdat je libido niet zo crased tijdens je kuur:)

Kennelijk snap jij ook iets niet.
Ik zou de test doorttrekken omdat de deca ester langer is en je komt zo beter uit voor je nakuur. Plus snap ik wel dat het gevoelsmatig wat fijner zal zijn omdat je libido niet zo crased tijdens je kuur:)

"Ik zou nog meer nemen omdat je dan zo beter uitkomt voor die andere grote hopen stuurhormonen" :roflol:

Wel eens een test-deca kuur gehad Koen?
Jij was toch van de prop en winstrol? of hoe heet dat andere wijvenspul? anavar>? :roflol:
Alsof het libido verhaal zo zwart wit neer kan worden gezet als jij stelt? :rolleyes:

Sommigen gebruiken 600 mg deca only en hebben nergens last van, anderen zetten naast 200 mg deca 500 mg test en hebben na 3 weken al geen gevoel meer in hun pielemans, zeg het maar :)

Feit blijft dat hoe langer je kuurt, des te langer je lichaam onderdrukt wordt.
Het verschil tussen 8 of 12 weken kuren is qua massa geen drol.
Na 3 weken beginnen de esters te knallen en na 8 weken is het feest toch over, en heb je ook "een plateu" bereikt in de kuur. De meeste gebruikers zullen dit be-amen.

En wat betreft je nakuur; dat komt echt niet op een paar dagen aan omdat de deca ester langer is dan de test. Dan zou ik je eerder adviseren eerder te stoppen met de deca. DAT is pas troep ;)

En wat betreft je nakuur; dat komt echt niet op een paar dagen aan omdat de deca ester langer is dan de test. Dan zou ik je eerder adviseren eerder te stoppen met de deca. DAT is pas troep ;)

Eerder stoppen met deca of de test langer doortrekken, what's the difference ;)

Wat dacht je van minder anabolengebruik na 8 weken?

L_E_Z_E_N Black-Might ;)

de groei is er na de 8e week inderdaad wel uit en de test langer doortrekken .
Ik kuur altijd goed na maar een libidodeuk krijg ik altijd bij elke kuur en die is altijd even zwaar zowel bij
Alleen mijn acne scheelt mij een serieus pak als ik een kuur van 8 of van 12 doe die is wel een pak heviger en duurt veel langer nu ja succes nog met wat je ook doet hoewel ik denk dat je nu meer vragen als antwoorden bijhebt:p ;)

thnx guys, iedere aanvulling is welkom, mag dus nog steeds! Maar al loads of info, super!

Wat dacht je van minder anabolengebruik na 8 weken?

L_E_Z_E_N Black-Might ;)

't Is dat m'n sig niet lang genoeg is, anders had ik nog een cursus 'begrijpende teksten schrijven' en 'begrijpend lezen' toegevoed :)

Wat ik bedoel is dat jij twee keer hetzelfde zegt in andere bewoordingen, oftewel je herhaalt een causaal verband; wanneer je eerder stopt met deca heeft dat als gevolg dat je de test langer doortrekt (anders kun je niet eerder stoppen met de deca, right?). Wanneer je de test langer doortrekt betekent dit dat je eerder stopt met de deca (anders kun je de test niet langer doortrekken, right?). Voor deze sTfout is bij mijn weten nog geen term uitgevonden, maar ik denk dat pleonasme het dichtst in de buurt komt :)

't Is dat m'n sig niet lang genoeg is, anders had ik nog een cursus 'begrijpende teksten schrijven' en 'begrijpend lezen' toegevoed :)

Wat ik bedoel is dat jij twee keer hetzelfde zegt in andere bewoordingen, oftewel je herhaalt een causaal verband; wanneer je eerder stopt met deca heeft dat als gevolg dat je de test langer doortrekt (anders kun je niet eerder stoppen met de deca, right?). Wanneer je de test langer doortrekt betekent dit dat je eerder stopt met de deca (anders kun je de test niet langer doortrekken, right?). Voor deze sTfout is bij mijn weten nog geen term uitgevonden, maar ik denk dat pleonasme het dichtst in de buurt komt :)

Bij de les blijven he?> :)
Niet right, de ester van deca was toch langer zoals eerder werd gesteld? :D

De boel niet omdraaien he zwart boefje? :roflol:
Jij vroeg mij een verschil, en ik ben dacht ik aardig duidelijk.

Er is namelijk ook een wezenlijk verschil, namelijk met minder anabolica in je sodemieter dezelfde resultaten boeken en zo min mogelijk schade aan je lichaam toebrengen.

Dat is tevens de boodschap alias "het moraal van het verhaal", om er ook maar even wat toffe termen bij te halen ;)

Laatst bewerkt:
Waar je jezelf beter mee bezig kan gaan houden is je nakuur, en je dieet, omdat je nu lekker hebt gestackt met Deca zal je natuurlijk ook weer een domper krijgen. Dus goede nakuur en lekker schoonbunkeren natuurlijk.
En voor een eerste kuur is dit al best wel een flinke dosering.

corticosteroide:
Glucocorticosteroide is een van de hormonen die word gevormd door de bijnierschors.
brengt invloed uit op de KHstofwisseling, de calsiumstofwisselingg, de maagsapafscheiding en nog veel meer lichaamsprocessen. Veel voorkomdende klachten zijn onstekingen en allergische reacties.

Suc 6 met je kuur :D

Bij de les blijven he?> :)
Niet right, de ester van deca was toch langer zoals eerder werd gesteld? :D

De boel niet omdraaien he zwart boefje? :roflol:
Jij vroeg mij een verschil, en ik ben dacht ik aardig duidelijk.

Er is namelijk ook een wezenlijk verschil, namelijk met minder anabolica in je sodemieter dezelfde resultaten boeken en zo min mogelijk schade aan je lichaam toebrengen.

Dat is tevens de boodschap alias "het moraal van het verhaal", om er ook maar even wat toffe termen bij te halen ;)
Ik begrijp je punt wel, maar je formuleert het verkeerd. Laat ook maar, je was waarschijnlijk de hardleerste en eigenwijste van de klas :)

Terug
Naar boven