XXL Nutrition

6pack.

RamsesIII

Cool Novice
Waardering
0
Wanneer heb je eigenlijk echt een 6pack.
vaak vraagt iemand aan je als je aan het trainen bent of het over trainen gaat. Heb je al een 6pack?

Ja of nee, wat zou ik is zeggen.......

Heb je een 6pack in rust of als je je spieren aanspant heb je alleen s'ochtends een 6pack zonder eten en drinken. etc.
Of zonder duidelijke afscheiding met groeven.
Het gaat hier wel over zichtbaarheid, in theorie kun je altijd ja zeggen onder het vet heb ik spieren enzovoorts.

Hoewel ik je vraag niet snap,ik denk dat de mensen dus een 'zichtbare' 6pack bedoelen..

ALs je 6 blokken kunt zien heb je volgens mij al een 6pack hoor :p (ksnap niet wrm je dat vraagt eigenlijk :p

Oei, in de wetenschaps sectie notabene....

sixpack is voor homos

Als ze het vragen antwoord gewoon : ja maar alleen als ik ze aanspan, ze komen er nog niet volledig door.

Ze vragen toch geen ja of nee vraag ???

ik heb een 8 pack (maar je ziet um niet) :D

Je hebt een 'six pack' als je vetpercentage laag genoeg is waardoor de buikspieren zichtbaar worden.

Waarom staat dit eigenlijk in de wetenschap sectie??

ik zie ook weleens echt van die loser's die echt armpjes als lucifer houtjes hebben ma dan door een extreem laag vetpercentage wel blokjes. en daar dan stoer mee doen. dan denk ik wel van gast waar ben je mee bezig? maar als je mooi wat massa hebt met een 6pack erbij mag je daar toch zeker wel trots op zijn denk ik.

ik zie ook weleens echt van die loser's die echt armpjes als lucifer houtjes hebben ma dan door een extreem laag vetpercentage wel blokjes. en daar dan stoer mee doen. dan denk ik wel van gast waar ben je mee bezig? maar als je mooi wat massa hebt met een 6pack erbij mag je daar toch zeker wel trots op zijn denk ik.

Er zijn er zoveel. Bij mij zie ik soms een kerel, staat droog, heeft geen massa en zit dan af en toe zijn tanktop omhoog te doen om zijn ''sixpack'' nog maar eens te checken. Zielig , maar wat doe je er aan.

Het is zowieso belangrijker van eerst deftige rug , schouders ,borst , armen en benen te hebben. En dan kan je al eens kijken voor die sixpack , indien er genoeg massa is en je een goed cutschema hebt.

Terug
Naar boven