AndroidHealthClinic

7 maand graag wat tips :)

• Topic Starter Topic Starter
Verschil is er wel vind ik dan gewoon minder lichaamsvet, maarjah het vraagt ook tijd.
Heb geen foto's van het begin in boven lichaam jammer wel ben deze ergens kwijt geraakt, ik zal ze znders eens zoeken :)

Training: squat en deadlift toevoegen
Voeding: vetten toevoegen

Ik zie duidelijk verschil, minder vet rond heupen.

weeg jezelf niet iedere dag, maar eens n de week op een vast tijdstip dat geeft je een overzichtelijk beeld

Ik zie duidelijk verschil, minder vet rond heupen.

weeg jezelf niet iedere dag, maar eens n de week op een vast tijdstip dat geeft je een overzichtelijk beeld

Bedankt, er is nog werk aan.
Maarjah, is al veel beter met vroeger was ik gewoon weg dik, nu ben ik nog niet mager maar ook niet meer super dik.

keep up!, met deadlift bp en squat begin laag zorg dat je alles perfect uitvoert als echt 100% is dan pas gewicht toevoegen

Even update, ik ben niet zo aan die bllot bovenlijf foto's enzo. maar hier

148hv8o.jpg

Ben bezig met cutten,bevalt me wel jammergenoeg stopt de fitness ermee, ze gaan sluiten. eind mei
Dus moet nieuwtje zoeken, maarjah niet opgeven he gewoon nieuwe zoeken en verder trainen!

Keep it up Bro!

Je doet je leg press te snel en wissel af vanboven benen plaatsen 20-30 cm uit elkaar en daarna een set voeten in het midden en ten einde.

Je doet je leg press te snel en wissel af vanboven benen plaatsen 20-30 cm uit elkaar en daarna een set voeten in het midden en ten einde.

namelijk als je extension maar 35 max neemt kan het bijna niet dat je leg press 200 pakt... zak rustig trg, atg en bij extension omhoog en daar 2 seconden houden en gecontroleerd trgzakken tot je gewichten net niet raken.

---------- Post toegevoegd 28 April 2013 om 01:57 ----------

Leg press, breedte van je schouders toch? :)
Daar moet je, je benen toch houden?

ja voor quads ongeveer wel. je kan ook afwisselen naar abductors... vind ik leuk

namelijk als je extension maar 35 max neemt kan het bijna niet dat je leg press 200 pakt... zak rustig trg, atg en bij extension omhoog en daar 2 seconden houden en gecontroleerd trgzakken tot je gewichten net niet raken.

---------- Post toegevoegd 28 April 2013 om 01:57 ----------

ja voor quads ongeveer wel. je kan ook afwisselen naar abductors... vind ik leuk

Doe ik altijd hoor.Oefeningen te snel doen is niet goed.

Hij doet leg extensions 35kg per been, bovendien is het niet goed om op dit soort oefeningen zwaar te gaan. Daar gaan je knieën van naar de klote.
En dan vind ik ook, wie ben jij om te oordelen over iemands anders training? Hij maakt hier progressie mee

Hij doet leg extensions 35kg per been, bovendien is het niet goed om op dit soort oefeningen zwaar te gaan. Daar gaan je knieën van naar de klote.
En dan vind ik ook, wie ben jij om te oordelen over iemands anders training? Hij maakt hier progressie mee

Je mag nooit te veel doen op de oefeningen...Het is barslecht !

daarnaast is diep squatten ook slecht voor je knieén en jij curlt ook in het squatrack neem ik aan?

Niet diep genoeg squatten is juist slechter voor je knietjes ;) en nee ik train geen benen want soms in het weekend neem ik de fiets naar de bakker en dat is een beetje berg op !

28ai7fr.jpg

Even update, wel opgespannen, niet op rechter kant letten niet opgespannen, en ook beetje door lichtinval :)

Cutten lukt me wel goed nu, ben wel goed bezig, dus probeer ik het wat vast te houden. :)

En dit was ik vroeger voor de fitness, wel in kleding maarjah :)

11kl1z7.jpg

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven