The Xtralarge
Huge Freak
- Waardering
- 457
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 120kg
- Vetpercentage
- 12%
t*ring wat een progressie in 7 maanden :-o netjes hoor
THANKS MANNEN!!!! goed om te horen.
Thanks chick. Jij altijd met je onderarmen je hebt een onderarmen tik.Zie de meeste progressie in je lats en achterkant schouders. Ook je onderarmen gaan goed. Je BF is wel iets omhoog gegaan volgens mij, maar je zit in een bulk dus wat maakt het uit.
17kg in 7 maanden is erg goed. Toevallig heb ik hetzelfde gegained in 7 maanden.Ga zo door!
Bf is lichtelijk gestegen met 2%. Je moet mij niet met jou vergelijken ik had daarvoor niet 10 jaar getraind zoals jij remember(muscle memory). En zo zijn er nog van tal verschillen op te noemen. Maar vind het ook van jou een goed resultaat.
We moeten omhoog en omhoog. Er moet voor het einde v/h jaar minimaal nog 6 kg bij!Begint goede vormen aan te nemen. Ben wel benieuwd naar het resultaat op 130![]()
y0 SniperX, thanks upcoming rookie!
Leuk om te horen man! Thanks.Een kickboxer van 130 kilo... Damn
Ik verschoot dat dit in 7 maanden was!
Bedankt man!! ga mijn best doen.
Thanks beest, je moet anders even op een ander forum kijken net als dit.Prachtig resultaat!Bij 1,96 al helemaal!
Ik heb zelf op 43 jarige leeftijd 18 kg gegaind het eerste jaar en 8 kg het 2e jaar.Ben dus heel benieuwd hoe het jou verder zal vergaan.
Ik ga dit log in de gaten houden.(Denk zelf ook aan dit soort begeleiding maar zou niemand weten rondom Culemborg.)
Weet niet of ik de naam mag noemen maar daar staat een lijst van begeleiders. Thanks beest jij ook trainze..en **** op 43 jaar is heel erg knap.
koud 44 cm. Damn een foto van de voorkant. Heb dat wel eens eerder geprobeerd op mijn digicam. Wil mijn rotohoofd niet in beeldeej beesje, post eens een foto van je front, dat geeft altijd een beter beeld. wat meten je armen eigenlijk??

Heb je tips hoe ik dat aan moet pakken?
Anders krijg je weer zo`n foto van dichtbij.
Armen koud 44cm Wat wil je weten? Mijn poten meten inmiddels koud 70cmHoe moet ik het meten en waar?Niet alleen je armen, wat meer lichaam stats mag ook. Meten = weten!
Ik kijk liever in de spiegel dat zegt genoeg.
Laatst bewerkt:

en armen ja dat fascineert me xD 44cm damm it ik kom net aan de 40 cm. Maar die 125kg ripped gaat je makkelijk lukken eind volgend jaar als je het mij vraagt als je zo door blijft gaan