XXL Nutrition

7 maanden onderweg race naar de 130 kg

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter

Vers man gaat de goede kant op ;)

t*ring wat een progressie in 7 maanden :-o netjes hoor

THANKS MANNEN!!!! goed om te horen.

Zie de meeste progressie in je lats en achterkant schouders. Ook je onderarmen gaan goed. Je BF is wel iets omhoog gegaan volgens mij, maar je zit in een bulk dus wat maakt het uit.
17kg in 7 maanden is erg goed. Toevallig heb ik hetzelfde gegained in 7 maanden.Ga zo door!
Thanks chick. Jij altijd met je onderarmen je hebt een onderarmen tik.
Bf is lichtelijk gestegen met 2%. Je moet mij niet met jou vergelijken ik had daarvoor niet 10 jaar getraind zoals jij remember(muscle memory). En zo zijn er nog van tal verschillen op te noemen. Maar vind het ook van jou een goed resultaat.

Begint goede vormen aan te nemen. Ben wel benieuwd naar het resultaat op 130 :D
We moeten omhoog en omhoog. Er moet voor het einde v/h jaar minimaal nog 6 kg bij!

y0 SniperX, thanks upcoming rookie!

Een kickboxer van 130 kilo... Damn :D
Ik verschoot dat dit in 7 maanden was!
Leuk om te horen man! Thanks.

Dit belooft wat! Ziet er goed uit
Bedankt man!! ga mijn best doen.

Prachtig resultaat!Bij 1,96 al helemaal!
Ik heb zelf op 43 jarige leeftijd 18 kg gegaind het eerste jaar en 8 kg het 2e jaar.Ben dus heel benieuwd hoe het jou verder zal vergaan.
Ik ga dit log in de gaten houden.(Denk zelf ook aan dit soort begeleiding maar zou niemand weten rondom Culemborg.)
Thanks beest, je moet anders even op een ander forum kijken net als dit.
Weet niet of ik de naam mag noemen maar daar staat een lijst van begeleiders. Thanks beest jij ook trainze..en **** op 43 jaar is heel erg knap.

eej beesje, post eens een foto van je front, dat geeft altijd een beter beeld. wat meten je armen eigenlijk??
koud 44 cm. Damn een foto van de voorkant. Heb dat wel eens eerder geprobeerd op mijn digicam. Wil mijn rotohoofd niet in beeld;)
Heb je tips hoe ik dat aan moet pakken?
Anders krijg je weer zo`n foto van dichtbij.

Niet alleen je armen, wat meer lichaam stats mag ook. Meten = weten!
Armen koud 44cm Wat wil je weten? Mijn poten meten inmiddels koud 70cmHoe moet ik het meten en waar?
Ik kijk liever in de spiegel dat zegt genoeg.

Laatst bewerkt:
iets beter licht:D

7 maanden goed licht.jpg

7 maanden chest.jpg

oke, netjes....die 44cm is wel heel erg flink, bruut hoor.

Je ziet er nu al beter uit dan animal :D

17kg in 7 maanden zal ik ook wel willen :p

Zo.. dat ziet er veelbelovend uit. Vooral je rug komt sterk uit bij de recentste foto.

Gaat super zo te zien!
Wat een progressie heb jij gemaakt zeg! :eek:

Je hebt het goed voor elkaar XT. Vooral met dat lekkere eten :) en armen ja dat fascineert me xD 44cm damm it ik kom net aan de 40 cm. Maar die 125kg ripped gaat je makkelijk lukken eind volgend jaar als je het mij vraagt als je zo door blijft gaan ;)

Armen koud 44cm Wat wil je weten? Mijn poten meten inmiddels koud 70cmHoe moet ik het meten en waar?
Ik kijk liever in de spiegel dat zegt genoeg.
Flinke guns zeg.... die zijn hard gegaan.

Meten eens in de zoveel maanden om je progressie zichtbaar te maken.

Omtrek van je romp en je schouder omtrek zou je kunnen meten, om het breedste punt natuurlijk en gespannen. Ook je onderarmen en kuiten kun je meten.

oke, netjes....die 44cm is wel heel erg flink, bruut hoor.
Thanks sjappie, vind het zelf niet zo eerlijk gezegd. Met mijn lengte van 1.96 moet je minimaal 48 cm armen hebben volgens mij wil het echt bruut lijken.

Je ziet er nu al beter uit dan animal :D
He grote, thanks llllloooolllll
1 kuurtje vs 23 kuurtjes:D

17kg in 7 maanden zal ik ook wel willen :p
Thanks bro.

Zo.. dat ziet er veelbelovend uit. Vooral je rug komt sterk uit bij de recentste foto.
Thanks Obeb.

Goede volle borst! Rug is prima!
Armen mogen wel naar 46+ cm met jouw lengte en postuur.
y0 Dutch helemaal eens ga mijn best doen!

Gaat super zo te zien!
Wat een progressie heb jij gemaakt zeg! :eek:
He kanjer, bedankt en leuke recepten maak je altijd in de voedingsectie;)

Je hebt het goed voor elkaar XT. Vooral met dat lekkere eten :) en armen ja dat fascineert me xD 44cm damm it ik kom net aan de 40 cm. Maar die 125kg ripped gaat je makkelijk lukken eind volgend jaar als je het mij vraagt als je zo door blijft gaan ;)
Thanks bro, ik ga mijn uiterste best doen

Flinke guns zeg.... die zijn hard gegaan.
Meten eens in de zoveel maanden om je progressie zichtbaar te maken.
Omtrek van je romp en je schouder omtrek zou je kunnen meten, om het breedste punt natuurlijk en gespannen. Ook je onderarmen en kuiten kun je meten.

Bro, thanks voor de tip maar ik meet niet zo vaak. Ik kijk in de spiegel en zie alles. Weeg ook niet meer en meet geen BF%. The mirror is all that counts.

Bedankt voor jullie reactie ik zal over 5/6 maanden weer pics droppen in dit log. Hoop dan echt wel op 120 kg te staan.

Lastig weten of het gelukt is zeker?

Hehe viel me even op op deze brakke ochtend, je gaat keihard man, knap!

lol! Af en toe kan wel natuurlijk maar niet hysterisch elke 2 weken of zo. Thanks Dual

Edit vond nog een oude beenfoto heb hem toegevoegd op pag. 1:D:D:D

Laatst bewerkt:
Verdomme gast, je gaat ERG hard!

dude blijf dit zo doorzetten man.. jij gaat belachelijk groot worden!!:D

Beest hiero X! :thumbs:
Alleen moet je even je benen scheren, haha, kan je eventuele lijntjes beter zien, jwz. ;)

smerig vochtig pukkel armpje van de oxy:eek:

Sta op 115,5 kg net begin van een nieuwe cycle

Hier een previeuw voor de kuur hoop er met een pak massa uit te komen na 12 weken.

pot 002.jpg

rug2.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven