- Waardering
- 666
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mmmm, lastig te zien bro; onduidelijke foto's.
Volgens mij hou je nu al een shitload aan vocht vast, je oogt soft op die eerste foto.
Schiet als je vol in je kuur zit eens wat goede foto's![]()

2e foto had je iets meer naar voren moeten staan. Mooi strijklicht over je hele rug had een brute pic opgeleverd.
Dikke arm zo te zien hoeveel meet ierug pic lastig te zien maar ziet er goed breed uit maar dat kan ook niet anders met die brute gewichten. Ik volg je kuurlog ook
![]()
Gaat goed man!
Ben ik natuurlijk ook benieuwd naar je krachtstats op de grote 3?

Wat is een highbarsquat? Gewoon een barbell op je rug leggen met gewichten erop en zover mogelijk zakken met je luie reet.
highbar wilt zeggen dat de barbell redelijk hoog in je nek ligt, als je de barbell wat lager legt dan kan je meer gewicht aan.
Bedankt voor de uileg , lager natuurlijk anders ligt het op mijn bovenste wervel. In het begin toen ik begon legde ik hem steeds verkeerd neer waardoor mijn bovenste wervel helemaal rood werd en ontzettend pijn ging doen. Altijd goed laag neerleggen werkt bij mij.

Aangezien je andere ecto noemt als ze een foto van hun rug in hun avatar zetten. Maar zelf een rug toont die bigtime geownt word door die gene. Valt tegen. succes met je kuur.