AndroidHealthClinic

7 maanden onderweg race naar de 130 kg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mmmm, lastig te zien bro; onduidelijke foto's.

Volgens mij hou je nu al een shitload aan vocht vast, je oogt soft op die eerste foto.

Schiet als je vol in je kuur zit eens wat goede foto's :D

• Topic Starter Topic Starter
Mmmm, lastig te zien bro; onduidelijke foto's.

Volgens mij hou je nu al een shitload aan vocht vast, je oogt soft op die eerste foto.

Schiet als je vol in je kuur zit eens wat goede foto's :D

Geloof het of niet 100mg oxy 5 dagen 5 kg erbij :eek::eek:
Er zit zelfs vocht tussen mijn biceps en onderarm kijk maar goed op de picture.

sick

2e foto had je iets meer naar voren moeten staan. Mooi strijklicht over je hele rug had een brute pic opgeleverd.

Mooie jongen hoor. :thumbs:

Dikke arm zo te zien hoeveel meet ie :) rug pic lastig te zien maar ziet er goed breed uit maar dat kan ook niet anders met die brute gewichten. Ik volg je kuurlog ook;)

2e foto had je iets meer naar voren moeten staan. Mooi strijklicht over je hele rug had een brute pic opgeleverd.

Ja was een k-pic maar ben net een ballon 5kg vocht in 5 dagen holy ****.
Ik heb tijd jongens ......nu precies 12 maanden onderweg

dit is echt super! petje af, en zeker na 7 maanden, super!

Gaat goed man!
Ben ik natuurlijk ook benieuwd naar je krachtstats op de grote 3?

Gaat goed man!
Ben ik natuurlijk ook benieuwd naar je krachtstats op de grote 3?

Is ****ed up ben net pas begonnen met een krachtschema 5x5 progressieve overload.

Momenteel dit maar binnenkort gaat daar verandering in komen;)
FullSquat 1x180
Deadlift 1x235
Bench 1x140

Is dat een highbar squat of een lowbar squat?

ziet er goed uit Xtra, alleen onduidelijke rugfoto. maar dat zit wel goed!

highbar wilt zeggen dat de barbell redelijk hoog in je nek ligt, als je de barbell wat lager legt dan kan je meer gewicht aan.

Bedankt voor de uileg , lager natuurlijk anders ligt het op mijn bovenste wervel. In het begin toen ik begon legde ik hem steeds verkeerd neer waardoor mijn bovenste wervel helemaal rood werd en ontzettend pijn ging doen. Altijd goed laag neerleggen werkt bij mij.

Bedankt voor de uileg , lager natuurlijk anders ligt het op mijn bovenste wervel. In het begin toen ik begon legde ik hem steeds verkeerd neer waardoor mijn bovenste wervel helemaal rood werd en ontzettend pijn ging doen. Altijd goed laag neerleggen werkt bij mij.

het is wat wennen, ik heb er zelf nog soms wat problemen mee:)

Aangezien je andere ecto noemt als ze een foto van hun rug in hun avatar zetten.
Maar zelf een rug toont die bigtime geownt word door die gene.

Valt tegen. succes met je kuur.

enorm verschil:D

blij om eindelijk eens foto's van jou te zien.
prachtige progressie!

bruut bezig jij!

Aangezien je andere ecto noemt als ze een foto van hun rug in hun avatar zetten. Maar zelf een rug toont die bigtime geownt word door die gene. Valt tegen. succes met je kuur.

hehehe daar is ie weer ? Wat heb ik nou weer misdaan wat in jouw ogen niet rechtvaardig is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven