XXL Nutrition

8-10 weken rust I.p.v. Bridge

LiftWeights

Cool Novice
Waardering
6
Lengte
1m76
Massa
93kg
Vetpercentage
9%
Beste mannen,

Ik begin nu de tweede week van mijn PCT (4 weken nolva) na een 10 weken cutkuur:
week 1-10 Test-P 150eod.
week 5-6-7-8-9-10 Anavar 100mg ed.
hcg 1-10 2x250 ew

Ik wilde nu eigenlijk een half jaar off gaan.
Maar door planwijzigingen in de zomer heb ik me bedacht en wil snel weer ON
op een test 180mg eod -tren 75mg eod -mast 150mg eod cycle,

Ik had denk ik dus het beste kunnen bridgen.. maar ben dus al een week begonnen met PCT en heb dit zojuist pas definitief besloten.

Direct nadat PCT Is afgelopen doe ik een bloedtest om even lipiden en leverwaarden te controleren maar natuurlijk zal mijn test nog lang niet op pijl zijn.
Nu weet ik niet zo goed wat ik moet doen, pct afmaken en dan nog een 4 weken wachten (dus 8 weken.... veelte kort om eigen test weer helemaal op gang te hebben maargoed... dan maar helemaal herstellen na komende kuur)
Of gelijk na pct gewoon weer beginnen?...of zelfs nu gewoon direct overstappen op 125 test ew komende 4 weken en dan weer beginnen,

Wat adviseren jullie...

Overstappen op test e duurt denk ik te lang. Aangezien je op test p zat. Denk dat je het beste ff kan stoppen.

Volgende x zou ik ana doortrekken tot je nakuur, hoe is het bevallen trouwens ?

Als je nu al met je PCT bezig bent, zou ik min 10 weken wachten. Hoe lang ben je al in je PCT ?

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb nu 8 dagen nolva 20mg ed genomen, dus zit net in de tweede week van PCT.

Anavar was wel bevallen,wel leuk spul, maar stelt niet veel voor voor die prijs eerlijk gezegd,
bij winny heb ik gelijk heel erg last van gewrichten en
bij de anavar zoals verwacht natuurlijk totaal niet, werd er ook wel een stuk harder en wel wat kracht maar niet zo verbazende krachttoenames zoals ik hier wel eens lees.
Maar misschien komt dat omdat ik 6 weken genomen heb en duurt toch wel even voordat echt die krachttoename begint bij anavar had ik gemerkt... week 3-4 pas..

en ik had tijdens dat kuurtje wel last van slecht libido waar ik wel verbaasd over was..

Hey Porterhouse,

Bedoel je die 10 weken, 4 weken PCT + 6 weken wachten of 4 weken PCT + 10 weken wachten?

Dat laatste wordt vaak bedoeld met rust dus tel je PCT niet mee.

Hallo Welkom op het forum, nx666 Feb 2012 1m80 100kg,

Ik weet 'dat dat vaak wordt bedoeld met dat je je PCT niet mee telt',
Als je alles even doorleest dan snap je dat het hier gaat om het feit dat ik me bedacht heb en beter had kunnen bridgen na mijn cutkuur om aan de geplande kuur te beginnen,
en in die korte tijd zal mijn test sowieso nog niet op pijl zijn dus vandaar dat het ook mogelijk zou zijn imo. No offence hoor, bedankt voor je reactie maar was dus aan Porter bedoeld en heb dan niet zoveel aan je antwoord wat je van te voren had kunnen bedenken.

Hoe dan ook, als februari is afgelopen is mijn PCT ook afgelopen en zal ik 4 weken daarna dus eerste week van april bloedtest laten afnemen dan weet ik meer,

groeten

Terug
Naar boven